נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כיצד לבחור טבעת אירוסין?

לבחור טבעת ראשית

בחירה של טבעת אירוסין היא בחירה לא פשוטה. כיצד נדע באיזו טבעת לבחור? כל הפרטים.

בחירת טבעות אירוסין

התכשיט המשמעותי ביותר עבור כל אישה הוא כמובן טבעת האירוסין. מדובר באחד הרגעים המרגשים ביותר בחיים, ולכן חשוב לבחור טבעות אירוסין שהן איכותית, יפות ובעיקר כאלו אשר יקלעו לטעמה של הכלה לעתיד. כיצד נדע לבחור? המומחים של חנות תכשיטי היהלומים בעיצוב אישי BEN & GUY  מסבירים:

  • התייעצו עם החברות של הכלה לפני – בחירה של טבעת אירוסין היא בחירה קשה מאוד, וניתן להקל על הבחירה הזו באמצעות פנייה לבנות המשפחה והחברות של הכלה המיועדת. כמעט כל ילדה חולמת על הטבעת שלה ומשתפת את המחשבות שלה עם החברות ובנות המשפחה, ולכן התייעצות מקדימה עם החברות תדאג לכך שהבחירה שלך תהיה הנכונה ואשר תקלע לחלומה של הכלה העתידית.
  • לא ללכת לבד לבחור – בחירת טבעות אירוסין מחייבת בדיקה והתעמקות באלפי הסוגים השונים שניתן כיום למצוא בשוק. לכן, חשוב מאוד לקחת איתך חברה או בת משפחה של בת הזוג כך שתוכל להתייעץ איתה בתהליך הבחירה, זאת בהתאם כמובן לכך שיש לבדוק מראש שהיא יודעת בדיוק איזו טבעת בת זוגתך תשמח לקבל.
  • בדיקת סקר שוק – כמו בכל תחום בחיים, גם בתחום של טבעות אירוסין יש מגוון של מחירים שונים בהתאם לגודל היהלום, החיתוך וכו' ולכן חשוב מאוד לבצע סקר שוק מקיף ולבדוק איזו טבעת יכולה להתאים לתקציב.
  • לקיחה של טבעת מבת הזוג – על מנת לדאוג לכך שהטבעת אותה אתה רוכש תהיה מתאימה באופן מושלם לאצבע של בת הזוג, מומלץ לקחת מראש טבעת שהיא מחזיקה ברשותה וזאת על מנת לוודא כי הגודל של הטבעת הנבחרת תהיה מדויקת. בחירה לא מדויקת בגודל של טבעת עלולה לגרום לכך שיהיה צורך לשליחה של הטבעת אל החנות בחזרה לצורך התאמה, תהליך אשר לקחת זמן ולכן חשוב מאוד לקחת טבעת קיימת וזאת כאמור כדי לוודא כי הגודל הוא מדויק.
  • קנייה אך ורק אצל חנות מוכרת וידועה – בענף היהלומים קיימות עשרות חנויות שונות אשר מציעות אלפי דגמים ומחירים שונים של טבעות אירוסין. חשוב מאוד לפנות לחנות מוכרת וידועה אשר לה וותק וניסיון בתחום ואשר תדע להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר, כמו גם לקבל תעודת אחראיות על רכישת היהלום. חנות כזו היא BEN & GUY אשר מתמחה בעיצוב אישי של טבעות אירוסין, ומאפשרת לקהל הלקוחות שלה לרכוש טבעות אירוסין מקולקציה אקסקלוסיבית של יהלומים. מאז נפתחה נחשבת החנות לאחת המובילות בישראל בתחום היהלומים, כאשר היא מספקת התחייבות לזיכוי במחיר מלא בכל עת, וכן מבטיחה כי תוכל לרכוש טבעת יהלום באיכות והאמינות הגבוהה ביותר אשר קיימת כיום בשוק.
לבחור טבעת
לבחור טבעת
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
תסרוקות
4 דרכים להשתפר בתסרוקות

עיצוב תסרוקות הוא אומנות הדורשת שילוב של יצירתיות, כישורים טכניים ועין חדה לפרטים. בין אם אתה מעצב שיער או

ציוד ארוז
מזוודת עלייה למטוס

הימים בהם עלינו למטוס עם תיק חלפו, וזאת משום שכיום ישנן מזוודות עלייה למטוס מעוצבות ופרקטיות. היכן ניתן לרכוש?