נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כיצד ניתן להיגמל מהימורים?

גמילה מהימורים ראשית

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר אנשים אשר נקלעים לחובות עתק בעקבות התמכרות להימורים, כמו גם מאבדים את משפחתם, החברים הקרובים וכבודם העצמי לאור ההתמכרות הזו. כיצד ניתן להיגמל? כל הפרטים.

גמילה מהימורים – אחת ההתמכרויות הנפוצות ביותר במאה ה 21

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מדאיגה של התמכרות להימורים המצריכה גם גמילה מהימורים בסופו של תהליך. מנתונים אשר פורסמו ע"י משרד העבודה והרווחה, בישראל כחיים כ 120,000 מכורים לסמים, אלכוהול והימורים כאשר האחוזים של המתמכרים להימורים הולכים וגדלים, זאת לאור העובדה כי כיום קל יותר לבצע הימורים באמצעות אתרי האינטרנט השונים, מפעל הפיס וכו'. התמכרות להימורים היא אחת ההתמכרויות הנפוצות וההרסניות ביותר, זאת משום שהמכורים נקלעים למצבים כלכלים לא פשוטים ולא פעם פונים לעזרת השוק השחור, מה שמגדיל את ההחזר החודשי בנוסף לסכום ההימור אשר יכול לנוע בין כמה מאות שקלים למהמר "קל" ועד מאות אלפי שקלים למהמרים "כבדים". למעשה, מדובר בלא פחות ממכת מדינה אשר היא איננה ספציפית רק למדינת ישראל, אלא בכל רחבי העולם אנו עדים לעלייה משמעותית באחוזי ההתמכרות להימורים.

גמילה מהימורים – האם ניתן לבצע זאת לבד?

התמכרות להימורים איננה מתרחשת ברגע אחד, אלא מדובר בתהליך מתמשך אשר עם הזמן מחמיר. ע"פ המומחים של מרכז לטיפול וייעוץ אורנית ויינשטוק, המרכז המוביל בארץ לטיפול בהתמכרויות ובפרט להימורים מסבירים כי למעשה לרוב "להתמכרות להימורים ישנו לרוב טריגר ראשוני של זכייה בסכום כספי, אשר מעניק אושר ורצון לשחזר את התחושה וההצלחה הזו, זאת מתוך רצון להעשיר את האנשים הקרובים ביותר ועל כן זה מניע חזק מאוד של התמכרות". בנוסף, מסבירים המומחים כי לרוב בני המשפחה והחברים מנסים לעזור למכור באמצעות מתן כסף או שהייה מתמדת לצדו, אך חשוב מאוד לדעת כי למעשה טיפול למהמר חייב להתבצע ע"י אנשי מקצוע, וזאת משום שמדובר בהתמכרות רגשית וקשה ביותר הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית ועל כן אם אתם תוהים כיצד ניתן להיגמל מהימורים, התשובה היא באמצעות מרכז אורנית ויינשטוק.

גמילה מהימורים במרכז אורנית ויינשטוק

מרכז אורגנית ויישנטוק הוא המרכז המוביל כיום בישראל לטיפול בהתמכרויות. צוות המרכז מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל, והמרכז מעניק לאלו הזקוקים לגמילה מהימורים טיפול פרטני אשר עוסק באיתור המניע הראשוני אשר גרם להתמכרות, כמו גם שחרור מהתלות וכן ביצוע של שינוי מעשי באורח החיים ובחיזוק הדימוי העצמי. מאחר ומדובר בהתמכרות קשה ביותר, אשר לה מרכיבים רגשיים, מעניק המרכז טיפול צמוד ומקצועי אשר מבטיח כי אותו אדם הסובל מהתמכרות להימורים יקבל את כל העזרה אשר לה הוא זקוק, באופן הטוב והמקצועי ביותר שניתן. מעוניינים לקבל פרטים נוספים בנוגע להתמכרות להימורים ולקבל לייעוץ ראשוני? השאירו פרטים באתר ונציג המרכז יחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מידע
כסף מצויר
כמה טיפ נהוג לתת לסבל?

החלטתם שאתם רוצים לעבור דירה עם חברת הובלות מומלצת? אתם צודקים, כי האמת היא, שלהעביר את החפצים שלכם לבד

שיפוץ קומפלט לבית
מהו שיפוץ קומפלט לבית

ההחלטה על עריכת שיפוצים ברמה כזאת או אחרת בבית, היא החלטה חשובה שאיננה מתקבלת בכל יום, לא בכל שנה