נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לעשות הרמת כוסית מושלמת?

pixel2013 / Pixabay

הרמת כוסית היא ללא ספק אירוע מרגש ומיוחד, בטח כאשר אנחנו רוצים להרשים את העובדים או בני המשפחה שלנו. כיצד נעשה הרמת כוסית מושלמת? להלן כל הפרטים.

הרמת כוסית
הרמת כוסית

הרמת כוסית – אירוע מיוחד הדורש השקעה מיוחדת

בין אם מדובר בהרמת כוסית בעבור העובדים, או בעבור בני המשפחה, אין ספק כי אירוע של הרמת כוסית לציון אירוע או תאריך מיוחד הוא אירוע מיוחד במינו אשר נדרשת לו השקעה וירידה לפרטים. הסיבה לכך היא שמדובר באירוע אשר מאגד את האנשים החשובים לנו ביותר, ואנו רוצים להעניק להם חוויה קולינרית וחווייתית יוצאת מן הכלל. בנוסף, אירוע הרמת כוסית בעבור עובדי החברה יכול להוות נקודת מפגש בלתי רשמית בין העובדים וצוות ההנהלה ועל כן חשוב להיערך אליו מראש. על כן, אספנו עבורכם את הטיפים החשובים ביותר כך שאירוע הרמת הכוסית שאתם תארגנו יהיה מושלם ומקצועי:

  • נראות המקום: בעולם בו שולטות הרשתות החברתיות, ובכל יום מועלות מאות תמונות ווידיאו לרשתות החברתיות חשוב מאוד לוודא כי הרמת הכוסית תהיה מעוצבת ונראית יפה לעין, כאשר אם מדובר לדוגמא בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה מומלץ לקשט את החלל באביזרים המתאים לאירוע וזאת כדי לגרום לכך שכל האורחים אשר מגיעים לאירוע יקבלו חוויה חזותית אשר מצטלמת נהדר ונראית טוב לעין.
  • אוכל מצוין: אירוע מרגש כמו הרמת כוסית הוא הזדמנות מצוינת להסיר מעליכם את עול הבישול, בטח כאשר מדובר באירוע הרמת כוסית לעובדים כמו גם בעבור בני המשפחה. קייטרינג איכותי יהווה את חוד החנית של האירוע, זאת בזכות אוכל מצוין המותאם בדיוק לחך הישראלי, כפי שמציעה Munier, קייטרינג חלבי וכשר אשר מציע מגשי אירוח מרשימים, זאת תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. מאז הוקם, צבר קייטרינג Munier מאות לקוחות מרוצים וזאת לאור האוכל יוצא הדופן אשר נעשה ע"י השף הצרפתי מוריס מונייר והקייטרר הישראלי רפאל טרגן, אשר מתמחים ביצירת פינגר פוד יחיד מסוגו בישראל. לקיחה של קייטרינג באיכות הזו, תבטיח הרמת כוסית בלתי נשכחת.
  • אלכוהול: אין ספק כי שום הרמת כוסית איננה מושלמת ללא אלכוהול איכותי. בהמשך לסעיף הקודם, אם עסקינן במזון, ניתן באמצעות קייטרינג Munier לספק לאירוע שלכם מגוון רחב של קוקטיילים אלכוהוליים מרעננים וטעימים במיוחד, וזאת בהתאמה אישית לטעמם של האורחים ולשביעות רצונם המלאה.
  • מיצג אומנותי: הרמת כוסית היא הזדמנות מעולה לגיבוש, ועל כן מעבר לפן של המזון והשתייה חשוב לחשוב גם על מיצג אומנתי וזאת כדי להפעיל את הקהל ולגרום לחוויה הזו להיחקק עוד יותר בזיכרונם. לא חייבים להשקיע מאות אלפי שקלים, אלא ניתן לחשוב על פעילות קבוצתית אשר תשדרג את האירוע הזה כמה רמות מעל, ותהפוך אותו למושלם במיוחד.

לפרטים נוספים והזמנות: https://www.munier.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים