נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הר הכסף – היכן הכסף שלכם?

אישה מסתכלת על קופת חיסכון

חלקים רבים בציבור הישראלי אינם מודעים לכך שברשותם או ברשות קרוב משפחתם שנפטר כספים אשר מוגדרים כ"רדומים". לרוב מדובר בתהליך ארוך, אך כיום ניתן לבצע אותו בקלות באמצעות הר הכסף.

 

חישוב דוח כספים
חישוב דוח כספים

 

הר הכסף – איתור כספים אבודים

חלק רבים מהציבור הישראלי אינם יודעים היכן מנוהל כספם, היכן יש להם חסכונות פעילים ואיזה חשבונות יש להם, אם בכלל. הדבר נובע מתוך אי הבנה פיננסית, כמו גם מחוסר יכולת של רבים להבחין בין החשבונות השונים ולבצע מעקב שוטף אחריהם, קל וחומר כאשר מדובר בכספים של קרובי משפחה אשר לצערנו הלכו לעולמם וברשותם היו חשבונות.

לכן, ישראלים רבים אינו מודעים לעובדה כי ייתכן ויש להם כסף שפשוט יושב ומחכה למשיכה. בבדיקה שנעשתה ע"י בנק ישראל ומשרד האוצר התגלה כי ישנם מאות אלפי חשבונות וחסכונות אשר מוגדרים כלא פעילים, בהם כ 15% של אנשים אשר הלכו לעולמם.

 

כיצד ניתר לאתר את הכספים האבודים?

 משרד האוצר בשנת 2013 השיק מנוע חיפוש חדשני בשם ‘הר הכסף’ אשר מטרתו לסייע לציבור הרחב באיתור אותם כספים. 3 שנים מאוחר יותר הצטרף בנק ישראל אל משרד האוצר במאמצי הסיוע וכעת ניתן לאתר גם פיקדונות וחשבונות בנק לא פעילים וכך נוצרה מערכת הר הכסף 2.

 

איסוף כסף עם יעה
איסוף כסף עם יעה

 

כיצד עובדת המערכת?

המערכת מאפשרת להיכנס באמצעות מספר תעודת זהות לאתר ובכך לאתר כספים אבודים, כמו גם לאתר כספים של קרובי משפחה אשר הלכו לעולמם. חשבון על שם תעודת הזהות מאפשר איתור חשבונות אשר נחשבים כ"רדומים", וכן איתור פיקדונות לא פעילים. בהקשר לקרובי משפחה אשר נפטרו, המערכת מאפשרת לאתר את חשבון הבנק של הנפטר – גם חשבון "רדום"  וגם חשבון פעיל.

 

הר הכסף – ישנו פתרון

חברת הר הכסף הינה חברה פרטית אשר מאפשרת להעניק פתרון לאזרחים אשר מעוניינים למצוא את כספם או כספי קרובי משפחתם שהלכו לעולמם.  באמצעות החברה ניתן לאתר את הכספים בצורה קלה הרבה יותר זאת באמצעות דו"ח קריא אשר בו ניתן לראות בדיוק כמה כסף רדום קיים, כמו גם אפשרות להוצאה של הכסף מבלי לשלם עליו מס וכן יכולת לראות פירוט מקיף של כל ההפקדות שבוצעו בשנים האחרונות. הכסף יוכל לשמש אתכם לכל פעולה שתבחרו לנכון, מתנות לילדים, נופש בחו"ל, השקעה בקרקעות או חיסכון.

החברה חרטה על דגלה מתן יחס אישי לכל לקוח, זאת מאחר והתבססה ההבנה כי מדובר בהליך לא פשוט אשר מצריך ליווי צמוד של אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחום. החברה מתגאה בעובדה כי עובדיה הם בעלי ניסיון רב בתחום ואשר יודעים לתת את המענה הדרשה, בצורה כזו אשר תקל עליכם על ביצוע ההליך, כל זאת על מנת לאתר הן את הכספים קיימים והן מציאת כספים של קרובי משפחה אשר הלכו לעולמם והותירו אחריהם כספים רבים אשר בעת הזאת "שוכבים" ללא תנועה בבנקים.

לעוד פרטים בנושא:

https://www.shakoof.org.il/

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
לחיצת יד
הכירו את אמות

משרד להשכרה הוא האופציה המועדפת ביותר עבור מי שמחפש פרטיות מוחלטת יחד עם יתרונות נוספים הקיימים במתחמי עבודה שיתופיים.

חיפוש בניירות
מי מומחה להחזרי מס?

חלק מאזרחי המדינה כבר מודעים לעובדה שבכל סוף שנת מס יש לבדוק האם מגיע החזר מס ממס ההכנסה. מדובר