נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ניקוי ספות בד – עשה ואל תעשה

ניקוי ספות בד

ישנן כמה פעולות אשר עלולות להסב נזק לספת הבד. כיצד נדע מהן הפעולות? כל הפרטים.

ניקוי ספות בד

 על מנת לשמור על התחזוקה השוטפת של ספות הבד שלנו חשוב לעשות להן אחת לתקופה פעולת ניקיון שוטפת, בדיוק כמו שחשוב לעשות ניקוי מזרונים. אחת לשבוע ממליצים המומחים של אתר קפטן קלין כי יש לבצע ניקוי ספות בד באמצעות שואב אבק בעל מברשת עדינה כך שלא ייווצר נזק לבד של הספה וזאת על מנת לשאוב את כל החיידקים והאבק אשר הצטברו במהלך השבוע על גבי הספה.

בנוסף, חשוב לכבס את הבד – כיום ברוב ספות הבד ניתן להסיר את הריפוד ולכבס, אבל חשוב לבצע זאת בהתאם להוראות היצרן וזאת על מנת לא לחבל בבד. כמו כן, מומלץ אחת לתקופה לבצע הזמנה של חברה מקצועית אשר תדע להעניק לספות הבד ניקוי מקצועי ויסודי, זאת משום שבדרך כלל ניקוי ספות בד באופן עצמאי איננו יכול להתבצע באופן מושלם ויסודי, כמו גם כי רבים מבצעים פעולות אשר גורמות נזק לספה. מהן הפעולות שאסור לבצע בניקוי ספות?

  • להרטיב את ספת הבד – אין להרטיב ספות בד לעולם זאת משום שכתמי רטיבות שאשר אינם מתייבשים כראוי עלולים לגרום להתפתחות של עובש אשר מסוכנים לבריאות, כמו גם לריח לא נעים אשר נודף מהספה.
  • לא לשפשף – כאשר אנו מבחינים בכתם עקשני אשר מסרב לרדת רובנו מבצעים שפשוף אגרסיבי של הכתם על מנת להסיר אותו, אבל למעשה מדובר בפעולה הפוכה: שפשוף יגרום לחומר המכתים להיכנס עמוק יותר לסיבים של הבד ורק יחמיר את הכתם. לכן, חשוב לא לשפשף באופן אגרסיבי מדי כדי לא ליצור נזק.
  • לא להבריש – הברשה אשר איננה נכונה באמצעות מברשת של שואב אבק עלולה לגרום לעיוות הסיבים העדינים, ולגמירת נזק של ממש לספה. לכן מומלץ שלא להבריש את הספה באמצעות מברשת קשיחה, זאת על מנת לגרום נזק עתידי.
  • חומרי ניקוי אשר אינם מתאימים לספה – קיימים כיום בשוק עשרות מוצרי ניקיון שונים אשר מיועדים לספות בד, אבל לא כולם מתאימים ולעיתים שימוש בחומר ניקוי אשר איננו מותאם לספה עלול לגרום להופעה של כתמים לא יפים לעין כמו גם נזק לבלאי של הספה. לכן, חשוב לעשות שימוש אך ורק בחומרים אשר מיועדים לניקוי ספות בד כמו שיש לכם בבית ובהתאם להוראות היצרן המפורטות.

 

ניקוי ספות בד - חברה
ניקוי ספות בד – חברה

 

מעוניינים לנקות את ספות הבד שלכם באמצעות חברה מקצועית ומובילה בשוק? חברת קפטן קלין היא החברה המובילה בישראל לניקוי ושיקום ספות בד. פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר לניקוי כל סוגי ספות הבד, זאת בהתאם לחוות דעת של המומחים של החברה לגבי אבחון וטיפול ספת הבד באופן המיטבי והאטרקטיבי, עד לשביעות רצונכם המלאה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון
חומרי ניקיון
ניקוי שטיחים מקיר לקיר

תחזוקה וניקוי של שטיחים מקיר לקיר עשויה להוות אתגר ממשי בעבורנו, ולכן על מנת לתחזק את המראה היוקרתי של

ניקוי שטיחים וספות

ניקוי ספות מחייב הבנה בסוגי הבדים, מאחר וכיום ניתן למצוא בשוק שפע רחב של ספות עור, בד וריפודים שונים