נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ניקוי שטיחים וספות

מנקים ספה ראשית

ניקוי ספות מחייב הבנה בסוגי הבדים, מאחר וכיום ניתן למצוא בשוק שפע רחב של ספות עור, בד וריפודים שונים אשר כל אחד מהם מחייב פעולת ניקיון שונה אשר מותאמת לספה כמו גם שטיחים. כיצד מנקים אותם? כל הפרטים.

מנקים ספה

כיצד מנקים את הכתמים העקשניים מהספה?

כאשר מדובר בכתמים אשר גלויים לעין ונמצאים על הספה, קשה מאוד לרבים לבצע אבחון באופן מדויק של מהו בדיוק סוג הכתם וכיצד יש לנקות אותו, בייחוד כאשר מדובר בכתמים קשים, ולכן ממליצים המומחים של חברת ניקוי בר להימנע מביצוע פעולות ניקיון באופן עצמאי, מאחר וניקיון מאומץ ואגרסיבי או שימוש בחומרי ניקיון שאינם מותאמים לסוג הבד הספציפי עלול לקבע עוד יותר את הכתם ולהסב נזק ממשי למרקם הבד. לכן, במידה ונתקלתם בכתמים עקשניים אשר אתם מתקשים להסיר אותם קיימת חובה להזמנה של חברה אשר מתמחה בתחום ולה אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים בניקוי ספות כך שיוכלו להתאים עבור הספה אשר בבעלותכם את הטיפול הטוב ביותר. בדרך כלל, עבודה של חברת ניקיון אשר מגיעה לבית אורכת בין שעה לשעתיים, תלוי במספר הספות בבית, ולמעשה באמצעות איש מקצוע אשר מגיע עד הבית ניתן לאבחן את סוג הכתמים, מהו הטיפול המתאים וכן להשתמש בחומרי ניקוי חזקים ומתקדמים מאוד שלא ניתן לרכוש בסופר, אלא רק בעלי מקצוע יכולים להשתמש כך שהתוצאות ייראו טובות ונקיות ברמה הגבוהה ביותר.

למידע נוסף:

https://www.bar-nikuy.co.il/

כיצד מנקים את השטיח?

שטיח אשר לא עבר ניקיון יסודי ויש עליו כתמים או סימנים משפיע באופן ישיר על הנראות הכללית של הבית או החדר, בייחוד כאשר מדובר בשטיחים מאסיביים אשר תופסים ישר את העין. לכן, המומחים של חברת בר ניקוי ממליצים לבצע תחזוקה שוטפת של השטיח אשר כוללת ביצוע שאיבה ידנית עם מברשת עדינה על גבי השטיח אחת לשבוע, כמו גם אוורר שלו באוויר הפתוח כדי לשמור עליו. בנוסף, ניתן לשלוח את השטיח באופן עצמאי לחברה אשר מתמחה בתחום כדי לתת לשטיח טיפול מקיף ומעמיק יותר, זאת מאחר והפעולות העצמאיות אינן מספיקות ברוב המקרים מאחר ועל גבי השטיח מצטברים חיידקים ואבק אשר לא נראים לעין, כך שרק באמצעות חברה מקצועית אשר בקיאה בתחום ויש לה ידע מקצועי רב בטיפול בשטיחים ניתן לוודא ב 100% כי אכן השטיח נקי לחלוטין וניתן להשתמש בו למשך עוד שנים ארוכות. כלומר, במידה ויש בבעלותכם שטיח מומלץ מאוד להעביר אותו לחברה אשר יש לה מפעל ובו מכונות מתקדמות אשר ינערו את כל הלכלוך והאבק אשר הצטבר, כו גם למכונה אשר מקציפה את השטיח באמצעות שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים ולאחר מכן סחיטה. בסיום התהליך תוכלו לקבל שטיח מבריק, נקי ומלא ברק אשר נראה כאילו נקנה היום מהחנות.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר של בר ניקוי שטיחים וספות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון
חומרי ניקיון
ניקוי שטיחים מקיר לקיר

תחזוקה וניקוי של שטיחים מקיר לקיר עשויה להוות אתגר ממשי בעבורנו, ולכן על מנת לתחזק את המראה היוקרתי של