נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אבו דאבי למטייל – איפה מומלץ לבקר

מגדלים

אבו דאבי היא המקום המושלם לחופשה: אטרקציות, חופים וקניות.

מהן האטרקציות שאסור לכם לפספס, ובאילו מקומות אתם חייבים להיות?

 

אבו דאבי – עיר של אפשרויות

מכירים את ההתלבטות התמידית לפני חופשה – חופשה אורבנית, או חופשת בטן גב? אם תבחרו לנפוש באבו דאבי, תגלו שאינכם צריכים לבחור. אבו דאבי, עיר הבירה של איחוד האמירויות השוכנת במפרץ הפרסי, היא עיר תוססת ועשירה, בה ניתן למצוא מלונות מפוארים, ריזורטים מפנקים על חופי הים, ובקיצור – הרבה מאוד מה לעשות.

 

הצד האורבני של אבו דאבי

אם אתם הטיפוס שאוהב לבלות במוזיאונים, תשמחו לגלות כי באבו דאבי שוכן סניף של מוזיאון הלובר של צרפת, בו מוצגת אומנת ערבית לצד אומנות מערבית. מבנה המוזיאון עצמו מרשים מאוד, כך שאם אתם חובבי אומנות וארכיטקטורה, לא כדאי לכם לפספס את מוזיאון הלובר אבו דאבי. מלבד מוזיאונים, תוכלו למצוא קניונים גדולים עם כל המותגים הכי שווים.

 

הצד האקזוטי של אבו דאבי

חופי הים באבו דאבי יזכירו לכם גלויה ממקום נחשק, עם הים הכחול טורקיז והחולות הלבנים. על אף שאבו דאבי הינה מדינה מוסלמית דתית, בחופי הים תוכלו להסתובב עם בגד ים וליהנות מהחוויה בשלמותה. אבו דאבי מציעה מגוון אפשרויות לרחיצה בחופים, תוכלו ללכת לחופים ציבוריים מסודרים אשר גובים תשלום סמלי, אבל אם אתם רוצים ממש להתפנק תוכלו לבחור ביום בילוי בריזורטים המושלמים של אבו דאבי, בו תמצאו גם בריכה, פרטיות, ואוכל טוב.

 

הצד החוויתי של אבו דאבי

מי מאיתנו לא רוצה לעשות לפחות משהו אחד ייחודי בכל מקום חדש אליו אנחנו מגיעים, אטרקציה שתיחרט לנו בראש. באבו דאבי תוכלו למצוא אפשרויות רבות, כל אחת יותר מלהיבה מהשנייה. אם אתם מטיילים עם ילדים, עולם האחים וורנר הוא המקום בשבילכם – פארק שעשועים המבוסס על דמויות מוכרות ואהובות של היוצרים. פארק שעשועים נוסף באבו דאבי, הוא עולם הפרארי, פארק עצום בגודלו המאגד אטרקציות לכל הגילאים הקשורות בפרארי וברכבים.

 

הצד המסורתי של אבו דאבי

אם אתם מעוניינים לספוג את התרבות והאווירה המקומית של אבו דאבי, תוכלו לבקר במסגד שייח' זאיד, שהוא מבין המסגדים המפורסמים בעולם. תוכלו להתרשם מבחוץ מגודלו ועושרו של המסגד, או להיכנס לסיור בפנים. מקום נוסף שבו כדאי לבקר הוא בארמון הנשיאותי "קסר אל וואטן", בו יושב נשיא איחוד האמירויות.

 

לסיכום

אבו דאבי מלאה בפעילויות ואטרקציות מעניינות, לכן כדאי לבחור מראש את אילו שעליהן אינכם רוצים לוותר. אם אתם מעוניינים לשלב במהלך החופשה שלכם מגוון רחב של פעילויות, תוכלו יום אחד לבקר במוזיאון, ולמחרת לנפוש בחוף הים. זהו אחד היתרונות הגדולים באבו דאבי, עיר הבירה של איחוד האמירויות. כל מה שתרצו לעשות, נמצא בהישג יד ממש.

 

רצועת חוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
דרום ולא רק אדום

לא, לא שוב פעם ים המלח. רגע, אבל מי אמר לכם שזה כל מה שיש לדרום להציע לנו? די

נהר
ברצלונה או ברלין?

אירופה מלאה ערים נהדרות לבקר בהן, לכל עיר ייחוד וקסם משלה עם שפה אחרת, תרבות אחרת, מאכלים אחרים, היסטוריה

פורטוגל ראשית
מה חשוב לדעת על פורטוגל?

פורטוגל, השכנה הצמודה של ספרד, נעשתה בשנים האחרונות אחת המדינות האהובות ביותר בקרב ישראלים. אמנם לא תוכלו למצוא טיסות

מלונות בורונה
מלונות בורונה

במחוז ונטו שבצפון איטליה שוכנת לה עיר עתיקה ומיוחדת במינה, עם ארמונות יפהפיים מתקופת הרנסנס, נוף מרהיב ואווירה רומנטית