נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך בנויות חבילות הטלוויזיה החדשות של STINGTV?

STING TV ראשית

חבילות הטלוויזיה החדשניות של STINGTV מאפשרות לקבל התאמה מושלמת עבור הצרכים הנדרשים באופן חסר תקדים.

STINGTV – חדשנות פורצת דרך

הרגלי הצפייה של הצרכנים השתנו ללא הכר בשנים האחרונות, בייחוד לאור המהפכה האינטרנטית אשר מאפשרת לצפות בתכנים המותאמים לטעם של הצרכן ע"פ אלגוריתם מיוחד. לאור העובדה כי התבססה ההבנה כי כיום צרכנים מעוניינים לקבל תכנים אשר מותאמים במיוחד עבורם וזאת גם במחיר אטרקטיבי, יוצאת סטינג טיוי במהפכה טכנולוגית ראשונה מסוגה בישראל אשר מאפשרת לכל אחד לקבל חבילת טלוויזיה המותאמת ע"פ עולמות התוכן הרצויים לו, כמו גם לבצע הקלטה של תוכניות, צפייה מרתונית, התחלה מחדש של תוכנית גם אם כבר עברו דקות ארוכות מאז שהחלה כמו גם התקנה של אפליקציות מובילות המותאמות לשימוש בטלוויזיה חכמה.

למעשה, STINGTV מאפשרת לכל אחד להתאים את התוכן שהוא מעוניין לקבל באופן אישי ותוך קבלת מחיר אטרקטיבי במהירות וביעילות, זאת מבלי צורך להמתין אלא בתוך זמן קצר כבר ניתן להצטרף לעוד אלפי הלקוחות שכבר היום נהנים משירותיה של  STINGTV החדשנית והמתקדמת.

STING TV
STING TV

חבילות מותאמות מראש – כל אחד ע"פ צרכיו

 מאחר ו STINGTV הבינה כי קהל הלקוחות שלה מעוניין לקבל חבילת תוכן המותאמת לו באופן אישי כמו גם לשלם מחיר אטרקטיבי ונוח, מציעה החברה חופש בחירה ועל כן ניתן לשכור את השירות לחודש ראשון ללא עלות וזאת כדי להתנסות ולאחר מכן לשלם עלות סמלית של 19 ₪ בלבד לחודש. בנוסף, מציעה החברה גם אופציה לחבילה משפחתית בעלות של 99 ₪ אשר כוללת את כל ערוצי הסדרות, ספורט, ילדים, מדע וטבע כמו גם ספריית VOD אשר כולל מעל ל 1,000 סרטים המתעדכנים מדי יום, כמו גם צפייה במאות סדרות המובילות ביותר במקביל לשידור שלהן בארה"ב, כמו גם תכנים של HD.

החבילה המשפחתית הזאת הותאמה באופן מיוחד גם לילדים, כך שניתן לצפות בעשרות תכנים המתורגמים ומותאמים לילדים בכל הגילאים כמו גם סדרות מובילות מכוכבי הילדים הגדולים ביותר בישראל. את כל החבילות הללו ניתן להתאים באופן אישי לצרכים של המשפחה, ואין צורך לרכוש את כל התכנים הרבים אשר מוצעים אלא לבחור בדיוק את התכנים המתאימים לכם ולבני הבית.

מדובר למעשה במהפכה של ממש בעולם הטלוויזיה והתוכן, זאת משום שהשירות הזה ניתן באופן מידי וללא צורך בהמתנה לטכנאי או למוקד שירות לקוחות, אלא רק באמצעות כניסה לאתר והרשמה קצרה ניתן לקבל את הסטרימר המתקדם הזה אליכם הביתה ובחינם, וזאת עד 24 שעות מרגע ההרשמה. למה אתם מחכים? פנו עכשיו לנציג המכירות וקבלו גם אתם עד הבית את השירות המתקדם והחדשני ביותר בישראל, והצטרפו לעוד עשרות אלפי הלקוחות המרוצים שכבר נהנים משירותה של STINGTV – שירות התוכן המתקדם ביותר בישראל.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מידע
כסף מצויר
כמה טיפ נהוג לתת לסבל?

החלטתם שאתם רוצים לעבור דירה עם חברת הובלות מומלצת? אתם צודקים, כי האמת היא, שלהעביר את החפצים שלכם לבד

שיפוץ קומפלט לבית
מהו שיפוץ קומפלט לבית

ההחלטה על עריכת שיפוצים ברמה כזאת או אחרת בבית, היא החלטה חשובה שאיננה מתקבלת בכל יום, לא בכל שנה