נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך להרכיב מטהר מים בדירה

מים

אם אתם רוצים שכל המים בדירה שלכם יהיו נקיים ולא להסתמך רק על מתקן מים בודד, אמנם למתקני המים יש יתרונות רבים והם מספקים לנו גם מים חמים וגם מים קרים במקביל, בנוסף קיימים מתקני מים מתקדמים ביותר שמעניקים לנו גם סודה בתוך המכשיר, ואין סוף ליכולות של מתקני המים. יש כאלו מתקני מים משולבים עם מכונות אספרסו שמאפשרים לכם גם לשים קפסולת קפה ולקבל גם קפה אספרסו וגם מים קרים וחמים וסודה, אבל האם באמת למרות כל היתרונות של מתקני המים האלו, הם עדיין עדיפים ?

התשובה לכך היא פשוטה, כל דבר כזה משתנה בהתאם לצרכים האישיים, מתקן כזה יכול להתאים לכל מיני בתים ויש כאלו בתים שיעדיפו פשוט להתקין מטהר מים דירתי בכניסה הראשית של צינור המים ועל ידי כך להביא למצב שכל המים בבית נקיים וטהורים לשתייה מבלי להרכיב כל מיני מכשירים משוכללים, המכשירים המשוכללים האלו גם צורכים חשמל ויש כאלו מכשירים שקיימת איתם בעיה הלכתית מבחינת שמירת השבת, אז אם בחרתם להרכיב מטהר מים בדירה באופן עצמאי, עם קצת יוזמה ומוטיבציה

אתם בהחלט יכולים לעשות את זה, לכן הכנו לכם כאן מדריך מדויק שיסביר לכם איך בדיוק אתם צריכים להרכיב את מטהר המים, בנוסף תוכלו למצוא הדרכות רבות מעבר להתקנת מטהר מים דירתי, כמו גם הסברים על הרכבת אינטרקום לעסקים בקלות והרכבת מיטות עץ מכל סוגי החברות.

ברז
ברז

 

שלבי הרכבת מטהר מים דירתי

במספר שלבים פשוטים מאוד, תוכלו להרכיב בעצמכם את מטהר המים הדרתי, בכל שלב שימו לב היטב גם לדגשי הבטיחות, בשום אופן אסור להקל ראש בדגשי הבטיחות, הבטיחות היא תמיד מעל הכל.

 

שלב ראשון

סוגרים את הברז הראשי, לפני שאתם מתחילים את ההתקנה בכדי לחסוך ולשמור על המים, יש לסגור את ברז המים הראשי המוביל לדירה.

 

שלב שני

יש לפתוח את כניסת הברז הראשית ולהוסיף מחבר מיוחד, את המחבר יש לרכוש בהתאם לקוטר הצינור הראשי המוביל את המים לדירה.

 

שלב שלישי – שלב משולב

השלב השלישי הוא סוג של שלב משולב, הוא כולל בתוכו את הוספת המסנן וכמובן גם גומיות איטום מתאימות שחייבות להימצא בין החיבורים בכדי למנוע נזילות מים.

בתוך שלב זה אנו גם נחבר את הפילטרים לפי סדר הוראות היצרן, כל חברה מספקת פילטרים שונים, ישנן כאלו מערכות הכוללות סנן אחד אל מול חברות המספקות גם שלושה סננים.

 

שלב רביעי – מיקום

את המיקום ניתן לקבוע בדרך כלל עוד לפני ההתקנה, ויש למקם את מערכת הסינון במקום המיועד לה, לרוב זה יהיה מתחת לכיור הראשי של הבית באזור המטבח, אן במערכות שונות זה יהיה גם בחלק החיצוני מחוץ לבית בצמוד לשעון המים.

 

שלב חמישי ואחרון

חיבור מערכת המים לברז, לאחר החיבור לברז מומלץ לתת למים לזרום במשך מספר דקות.

 

לסיכום :

ככה בחמישה שלבים פשוטים תוכלו להתקין גם אתם באופן עצמאי לגמרי מערכת לטיהור וסינון מים דירתי.

בנוסף יש לקחת בחשבון כי הצבת המיקום של הפילטרים צריך להיות נגיש ונוח כי גם אותם יש להחליף בכל תקופת זמן קבועה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין