נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך ליצור פרסומת מותאמת לרדיו

ילדים ורדיו

אין ספק שבעולם הפרסומי של היום, רבים כבר השכילו להבין שהטלוויזיה היא לא הפלטפורמה העיקרית והמצליחה היחידה כאשר זה נוגע לפרסום תכנים ופרסומות. פלטפורמה נוספת שתופסת תאוצה בשנים האחרונות היא הרדיו, בה אנו שומעים פרסומות רבות ומבינים כי זהו נתיב נוסף,, לבית העסק, להגיע לקהל היעד שלו. אם כך, איך עושים זאת ויוצרים את הפרסומת הנכונה? הנה כמה מהפרטים

פלטפורמת הרדיו נמצאת בינינו כבר שנים, אנו שומעים אותו כשאנו עומדים בפקק, אנו שומעים אותו להנאתינו בין הנסיעות שלנו ממקום למקום או שאנו שומעים אותו אפילו בבית כשאנו מנקים את הבית. מדובר באותו מכשיר שמכניס הרבה כיף וחיות לכל סיטואציה שאנו נמצאים בה, בדיוק כמו העובדה שהוא הוצב במכוניות שלנו על מנת שיהיה לנו נוח להעביר איתו את זמני הדרך. אם כך, רבים השכילו להבין כי כאשר אנו נמצאים באוטו, אנו מעין קהל שבוי. לא מדובר בפלטפורמת הטלוויזיה בה אנו יכולים להעביר את הפרסומות או לצפות בתוכנית בשעה מאוחרת ביותר, ברדיו הכל נעשה בלייב, בכאן ועכשיו, ובעצם כך – עולם הפרסום הבין שיש לו פלטפורמה מעולה להעביר את התכנים שלנו לקהל יעד פוטנציאלי גדול על פי שעות, משבצות שונות במהלך היום וכולי'.

נהג שמעזין לרדיו
נהג שמעזין לרדיו

 

אז איך אני יוצר פרסומת מותאמת לרדיו?

אם כך, נראה הפתרון לתשובה זו הוא די פשוט. מפני שמדוברת בפרסומת ללא המרכיב הוויזואלי, המטרה היא לעורר בפני השומע, בעיני רוחו, את החיות של בית העסק והשירותים שאתה מציע. כאשר מדובר בתחום פרסום ברדיו, ההסתמכות יכולה לגמרי להיות על ג'ינגל קליט, מן שיר כיפי המתכתב עם המותג שלך, ערכיו או שירותיו. באותה המידה, ניתן להשתמש בפרזנטור בעל קול מוכר וייחודי, כזה שכולם מכירים, ובעצם להפוך אותו או אותה למפרסם העיקרי של המותג שלכם דרך הרדיו כך שיחשבו על המותג שלכם – יחשבו עליה. במידה ומדובר באדם די ידוע, העובדה שהוא מתפרסם הרבה יעזרו לכם למותג גם כן. דבר נוסף שחשוב לחשוב עליו הוא איך להפוך את המסר לכמה שיותר קצר וקולע, אך לגרום לצופה לדמיין ולראות בעיני רוחו את הפרסומת כי כאן המטרה היא להתבלט, אך ללא המרכיב הוויזואלי שהוא כל כך חשוב בעולם של היום.

 

אז איך אני עושה זאת בעצם?

דוגמא טובה לכך יכולה להיות למשל במידה ובית העסק שלכם קשור בהסעות ואתם רוצים לפרסם נסיעה ע"י מונית גדולה בתל אביב. אתם צריכים למצוא את הדרך הנכונה להפוך את המותג ליותר אטרקטיבי, דרך, לדוגמא, שיר מצחיק, שליט, כיפי ברדיו שאנשים יתחילו לזמזם וכך להטמיע את בית העסק במחשבותיהם ובפיהם או למשל דרך פרזנטור, אפילו כמו החתול המצחיק של המחזור, שבעצם אנו ישירות מקשרים את הקול של ציון ברוך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פרסום ושיווק