נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לצלם סרטון בטיקטוק שיביא מלא צפיות?

מכשיר סלולר

אצל כולנו בוער הרצון להצליח ולהתפרסם במרחבי הרשת, כשאחת מהאפשרויות הנוחות להגשמת החלום, היא באמצעות הטיקטוק.

כך אנשים רבים עשו את דרכם אל התהילה באמצעות העלאת סרטונים קצרים וערוכים בצורה איכותית ומקורית, אז אין סיבה שגם אתם לא תהיו שם.

כל מה שנותר לכם הוא רק לדעת איך לצלם סרטון מוצלח בטיקטוק

 

פריצת הדרך של טיקטוק

כבני אדם בכלל, וכישראלים בפרט, אחד המאפיינים הבולטים שלנו, הוא הצורך בלהיות מוקף בסביבה וחברים אהובים ותומכים. עם התפתחותו של העולם הדיגיטלי, בשילוב תקופת הקורונה שאילצה רבים מאיתנו להישאר בבתים, עולם הרשתות החברתיות צבר פופולאריות אדירה.

אחת הפלטפורמות החברתיות שפרצה לחיינו, היא אפליקציית הטיקטוק, המאפשרת העלאת סרטונים קצרים ואף אפשרויות עריכה מקוריות ומצחיקות. אם בהתחלה קישרו את השימוש בטיקטוק בעיקר עם הקהל הצעיר יותר, הרי שכיום, עם העלייה המתמדת בכמות המשתמשים הרשומים ברחבי העולם, ניתן לראות בבירור כי גם מבוגרים רבים נהנים ומשתמשים בטיקטוק.

 

סרטונים וויראליים

כפי שהזכרנו, הייחודיות של טיקטוק טמונה באפשרות השיתוף של סרטונים קצרים וערוכים היטב, כשהפופולאריים שבהם, הכתירו את יוצרי הסרטון ככוכבי טיקטוק ידועים ואהובים. בנוסף, עם הפופולאריות והפרסום ניתן למנף את ההצלחה גם באופן מסחרי ואף ליצור הכנסות כספיות רווחיות.

לפני שרוצים ליצור סרטון וויראלי, חשוב להבין כיצד האלגוריתם של טיקטוק, האחראי על קידום והצפת הסרטונים לפיד של משתמשים אחרים, עובד. למעשה, האלגוריתם של טיקטוק עובד בצורה די ברורה, כשהוא מזהה סרטון מוצלח לפי מספר צפיות, לייקים ועוקבים שיש למשתמש שהעלה אותו, הוא פשוט 'מסמן' אותו ומפיץ אותו הלאה, גם למשתמשים שלא בהכרח עוקבים אחריכם.

 

כיצד ליצור סרטון שיביא מלא צפיות

צפיות, לייקים ועוקבים, הם בסופו של דבר הלחם והחמאה של כל משתמש טיקטוק, ועבור אלו המעוניינים לקחת את חשבון הטיקטוק שלהם כמה צעדים קדימה, ולהתבלט מעל השאר, מדובר בפרטים לא פחות ממהותיים. לכן, חשוב שנדע איך ליצור סרטון מוצלח, כזה שיהפוך אותנו לכוכבי טיקטוק.

בראש ובראשונה, מכיוון שטיקטוק מבוססת על העלאת סרטונים באורך קצר, חשוב לוודא שהסרטון שלנו אכן עומד בסטנדרטים אלו. ככלל, הזמן הסביר והמומלץ הוא עד דקה. סרטונים ארוכים מידי או כאלו שהרעיון המרכזי שבהם מאחר להגיע, לא זוכים להיות וויראליים.

אמנם תמיד כדאי להיות עם יד על הדופק ולנסות לזהות את הטרנדים החמים, אך יש כמה תחומים שנדמה כי תמיד יהיו בטופ של הצפיות. סרטוני ריקוד ושירה הם כיפיים ומעניינים והם בעלי פוטנציאל גדול להפוך לוויראליים. ככל ואין לכם קול של זמיר, תוכלו לקחת את הסרטון למקום אחר ולערוך אותו בצורה מצחיקה.

שיטה קצת יותר קלה, ופופולארית מאוד גם אצל עמודי טיקטוק של אושיות רשת ומפורסמים רבים, והיא קניית צפיות לטיקטוק. באמצעות חבילה מותאמת אישית, תוכלו לדעת בדיוק כמה צפיות יהיו לכם בסרטון ואף לחלק את חבילת הצפיות בין הסרטונים השונים.

 

אפליקציה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל