נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לצנזר סרטון?

מצלמת וידאו

כוח המדיה היום עוצמתי למדי ובא לידי ביטוי בהתעסקות התמידית והבלתי פוסקת שלנו בו. שכן, עולם התקשורת מוצף בסוגי מדיה רבים ומגוונים ובפרט בסרטוני וידיאו. הרשתות החברתיות וכן חדשות הטלוויזיה עמוסות בסרטונים המשודרים על בסיס יומי ואף שעתי. אך, לא פעם אנו נתקלים בקליפים מצונזרים שעברו טשטושים לרבות פרצופים של אנשים, חלקי גוף מוצנעים וגם לוגו של מותגים או סימן מסחרי. המטרה העיקרית בצנזור קטעי וידיאו היא שמירה על זכויות הפרט וזכויות היוצרים. התקשורת, שמודעת למעמדה הציבורי כספקית ידיעות מעודכנות לציבור ומסקרת את המתרחש בעולם, מחויבת להעלות תוכן שיגן על האזרח וזכויותיו. יתר על כן, הצנזור נועד גם כדי לשרת את כל מי שרוצה לשתף את העולם בסרטון וידיאו שצילם מבלי לחשוף, לפגוע או להביך את המצולמים בו. אם התחום מדבר אליכם, כדאי שתדעו כי טכניקת צנזור חלקים בקטעי וידיאו קלה הן ללמידה והן ליישום.

עריכת סרטון
עריכת סרטון

מאיפה מתחילים?

אז כידוע חלפו הימים בהם עריכת קליפים הייתה מטלה למקצוענים בלבד וכיום כל אחד ואחד מאיתנו יכול לערוך סרטון ולצנזר אותו כרצונו החופשי. במידה והנכם משתמשי יוטיוב פעילים ומשתפים סרטונים לרשת הוירטואלית בתדירות כלשהי, נפתחה בפניכם האופציה לכלי עריכה יעיל גם לאחר שהסרטון הועלה לאתר. באמצעות כלי העריכה תוכלו לסמן לא רק אזור ספציפי, אלא גם אובייקטים נעים העוברים ברקע והכלי ידע לעקוב ולטשטש אותם לכל אורך הסרטון ובצורה אוטומטית. אך, כמובן שלא מדובר בפתרון היחיד עבור טשטוש פרטים בוידיאו. לשם צנזור סרטונים חשוב שתכירו כי נדרשת תוכנה ייחודית שנועדה לפעולה זו.
היא רק אחת מתוך שלל תוכנות נוחות שניתן להוריד למחשב.Video PadVideo
אציין כי חלק ניכר מהתוכנות ניתנות להורדה ללא תשלום כלל, חלקן בתשלום סמלי והשאר עלולות לעלות לא מעט. כמו כן, ישנן אפליקציות רבות להורדה לסמארטפון שניתן ליישם בהן את אפקט הצנזור על עצם נע בקטע וידיאו נבחר. באינטרנט ישנם מקורות מידע בלתי נדלים מהם ניתן ללמוד כיצד לתפעל את התוכנות והאפליקציות. אך, אם אתם אנשים שלא מתפשרים על איכות ואם אתם צמאים לידע נרחב ומעשי בתחום, אני ממליצה לכם בחום ומכל הלב להעשיר את הידע שלכם בעזרת קורס לימודים קולע שיספק ידע מקצועי.

כיצד להתמקצע בתחום הגרפיקה?

מרגע שקיבלתם החלטה על איזה וידיאו ברצונכם לבצע עריכות וטשטושים, הצעד הבא הוא פשוט מאין כמותו. כל שעליכם לעשות הוא להקליק על הקישור הבא שלפניכם.
https://onlinegraphic.co.il
הקישור הנ"ל יפנה אתכם לאתר של מכללת סולו. באתר תמצאו שפע מידע אודות המכללה ובנוסף תוכלו לעיין ולהתרשם מהיצע מגוון של קורסים המתמחים בעיצובים גרפיים וגרפיקה ממחושבת שיכניסו אתכם לעניינים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל