נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אמן חושים לחיילים

קלפים של אסים

זצבא ההגנה לישראל, הוא אחד הגופים הגדולים והמורכבים הקיימים במדינה.  מרגע שחייל התגייס לשירות ונכנס לשורות הצבא,  הוא זכאי לקבל מהצבא כמה וכמה שירותים, שעל חלק מהם לפחות לא תמיד חשבנו.  כולם יודעים שהצבא אחראי לבריאותם ולשלומם של החיילים. אבל רבים אינם יודעים, הצבא אחראי גם לכל הקשור בבידור ובחינוך לחיילים. תפקיד קצין החינוך בצבא הישראלי,  מגלם בתוכו את כל הצרכים של החיילים או צרכים שיכולים להתעורר אצלם, בכל הקשור לנושאי הבידור. חלק מהצרכים הללו הוא הזמנת הופעות לחיילים, המשמשות חלק מהבידור שחיילים ובעיקר חיילים בבסיסים מבצעיים סגורים,  זכאים להם כחלק מתנאי השירות. אומן חושים לחיילים,  עשוי להיות חלק מהופעה של מספר אמנים, או הופעה בפני עצמה שתוצג לחיילים בבסיס מסוים,  כחלק מתוכנית החינוך של אותו בסיס. מה הוא בעצם אומן חושים? כיצד הופעה של אומן חושים היא רלוונטית דווקא לחיילים? בשורות להלן נשיב לשאלות הללו בהרחבה.

 

אומן חושים –  מה זה בעצם

אמן חושים הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת אשליה. המשתתפים בהופעה מתפתים להאמין שלאמן עצמו, יש ראייה על חושית ייחודית ומעניינת. דוגמא לכך היא, למשל, הופעה שבה אומן חושים מנחש מראש תשובות לשאלות שאנשים יתנו לו. בשיטות השמורות עימו, יכול האומן לצפות מראש תשובות מסוימות, שהמשתתפים במופע יראו בכך הוכחה ליכולות יוצאות הדופן שלו. למעשה, אומן חושים בונה את ההופעה שלו במקומות שבהם התשובות הן במידה רבה צפויות, או מה שנקרא בנאליות.  כך, הוא לומד לצפות מראש תשובות מסוימות לשאלות מסוימות. מדובר בלא יותר מאשר חישוב סטטיסטי, אבל כשזה מתבצע בצורה נכונה וכן בתזמון הנכון, ההופעה בהחלט יכולה להיות מרשימה. בנוסף, יתכן מאוד שאומן חושים מסוים, אכן ניחן בחושים חדים,  שבאמת מאפשרים לו לדעת מראש על מה אנשים חושבים.

כיצד אומן חושים רלוונטי דווקא לחיילים

היתרון הגדול של הופעת אומן חושים לחיילים, טמון בעצם ההופעה וכן באופי הספציפי שלה. כאמור, מערכת החינוך הצבאית מיועדת לספק לחיילים את כל הכלים החינוכיים והנפשיים, שיאפשרו להם למלא את התפקידים שלהם על הצד הטוב ביותר. מהבחינה הזאת, ההופעה של אומן חושים, מתחברת בעיקר לחלק היותר קליל ויותר בידורי של מערכת החינוך הצבאית. חיילים בסוף יום אימונים מפרך, או אם הם מצויים בעיצומה של סדרת אימונים שוחקת מבחינה גופנית ונפשית כאחד, יכולים להסתייע בהופעה של אומן חושים, כדי לשבור את שגרת האימונים ולהשיג הפוגה מהביצוע של כלל המטלות השונות שלהם  בצבא.

אם יש לך עניין בהזמנת אומן חושים לחיילים, או לחילופין אומן חושים להופעה במקומות עבודה, במסיבות פרטיות או כנסים עסקיים, זה המקום הנכון עבורך. זיגי אמן טלפתיה, יעניק לקהל הצופים והמאזינים הופעה איכותית, מעניינת ומעוררת השראה, שלא במהרה תשכח. כדאי ליצור קשר כבר כעת,  ואנו נחזור אליך בהקדם לתיאום מועד להופעה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים