נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הטרנדים והעיצובים בתחום הספות לשנת 2020

רהיט מעוצב

הספה היא רהיט מאוד משמעותי בעיצוב ובדירות המודרניות.

הספה היא פעמים רבות מרכז החלל, בה יושבים, מתכנסים, מדברים, אוכלים, רואים טלוויזיה ואפילו עובדים.

הספה מנתבת את האווירה של החלל ויכולה מאוד לשדרג או להרוס מראה של חדר – הכל תלוי בבחירתה.

שנת 2020 כוללת שינויים רבים, בין היתר בעקבות השהות הממושכת מאוד בבתים. לכן הספה נהפכה לאלמנט אף חשוב יותר, דבר שניכר מאוד במגמות העיצוביות השונות. דבר שמאפשר להנות מכל מה שהספה מאפשרת ולא להתפשר על שום היבט.

 

שילוב בין חם לקר

אחד הטרנדים החזקים שניתן לראות בשנת 2020 הוא שילוב בין שני הסגנונות המשמעותיים ביותר – המסורתי והמודרני. העיצוב המסורתי כלל יותר צבעים חמים, עץ ועור בעוד שהעיצוב המודרני כלל יותר צבעים קרים, מתכת ובטון. ניתן לראות מגמות מסוימות של שילוב בין שני הטרנדים הללו.

השילוב ביניהם יכול להתבטא בכל מיני רמות – למשל ספות בקווים נקיים ועם ידיות ממתכת אך שעשויות מעור חום, שילוב מן הסוג הזה הוא מרענן וחדשני ומאפשר את היתרונות של העיצוב המודרני ובאותו הזמן גם יתרונות שמעמידים הצבעים החמים ובעיקר שינוי אווירה מסוים.

 

הנוחות לצד המראה

הרבה פעמים העיצובים המודרניים כוללים ספות שהן מאוד יפות, בקווים נקיים, מינימליסטיים ובצבעים קרים, אם זאת הן לא תמיד נוחות, לעיתים הן קשות מידי ולא ניתנות לעיצוב אישי. הספות החדשות יותר משלבות את המראה המודרני על כל משמעויותיו ומוסיפה לו את אלמנט הנוחות. כמו כן, ניתן למצוא מגוון רחב של ספריות, שולחנות וריהוט לרכישה באונליין באוליווד רהיטים.

הנוחות של הספה יכולה להיות קשורה לכריות שלה – יש שמעדיפים כריות יחסית קשות, אחרים מעדיפים כריות רכות יותר, יש שמעוניינים בכריות שבקלות יחסית מתאימות את עצמן ליושב ואחרים מעדיפים כריות שפחות. מלבד ההתאמה של הכרית, הנוחות של הספה קשורה גם לחומרים שהיא עשויה מהם, למבנה הידיות של הספה ולהיבטים אחרים של המבנה.

 

הדפסים

אחד הדברים שנכנסים מאוד חזק לאופנה הם השילוב של הדפסים. ההדפסים יכולים להופיע על בד הספה עצמה או על הכריות. באמצעות ההדפסים ניתן לייצר אווירה עיצובית מאוד ייחודית ומתאימה לכל חלל וחלל. ההדפסים יכולים לכלול גם שילובי צבעים נועזים יחסית ששאר הרהיטים בבית יתכתבו איתם.

למשל, אם בוחרים כריות צהובות עם הדפס אפור – ניתן להתכתב עם ההדפס שעל הספה באמצעות הצבה של פריטי ארט דקור בצבעים הללו. ההתכתבות הזו מראה ירידה לפרטים הקטנים ומאפשרת לכם לייצר חלל שהוא מתאים בדיוק למה שאתם רוצים – כזה שלא ניתן יהיה בקלות לראות כמוהו.

ההדפסים עצמם יכולים להיות של ציורים של ממש או של צורות גאומטריות שיוצרות מראה מודרני ומיוחד. כל אחד מהם מעניק צביון אחר לחדר באמצעות הספה – בהתאם לתמונות שתלויות לכם על הקיר שמעל הספה, לצורות האגרטל או כל פרט אחר בבית.

 

סלון מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים