נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הלוואות לחיילים משוחררים – טיפים והמלצות

לחיצת יד

לאחר תקופה ארוכה בשירות הצבאי, עשויות להיות מטרות רבות לחיילים המשוחררים שרק חיכו לזמן בו יחזרו להיות אזרחים מין השורה.

חלקן עולות כסף רב שלא תמיד נמצא בהישג יד של חייל משוחרר.

על כן, קיימות אופציות ללקיחת הלוואה באופן ייחודי ומותאם לחיילים משוחררים.

מאיפה ניתן לקבל הלוואה? מה כדאי לכם לקחת בחשבון? על זאת ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

השתחררתם, מה עכשיו?

חיילים משוחררים עשויים למצוא את עצמכם בצומת דרכים, הסתיימה לה תקופת הצבא וכעת כל האופציות פתוחות. ישנם כאלה שירצו לטוס לחו"ל לטיול הגדול, כאלה שיתחילו לעבוד במלצרות או עבודה מועדפת, כאלה שירצו לרכוש דירה וישנם צעירים שיחליטו ישר לאחר הצבא להתחיל ללמוד. כך או כך מרבית מהדברים עולים כסף. כיוון ולא כולם מצליחים לחסוך הרבה בתקופת השירות, קיימות אופציות שונות באמצעותן ניתן לקבל הלוואות.

 

הלוואה דרך הבנקים

ישנן דרכים רבות לקבל הלוואות בתור חיילים משוחררים נמנה שתיים מהן. הראשונה, דרך רשתות הבנקים, כאשר תוכלו לקבל הלוואה מהסניף בנק אליו אתם שייכים. כחיילים משוחררים תוכלו להנות מיתרונות ולקבל תנאים מועדפים בשל מעמדכם. כך למשל ישנם בנקים שמציעים הלוואות ללא עמלות של טיפול באשראי.

 

משרד הבטחון מלווה אתכם גם באזרחות

בנוסף לבנקים, חשוב לדעת כי הקרן והיחידה להכוונת החיילים המשוחררים דואגת גם מבחינה כלכלית. ניתן לפנות לקרן זו ולבקש הלוואה באופן חד פעמי בסך של 12,000 ש"ח ולקבלה על – ידי בנק אוצר החייל. במידה ותשקלו לקחת הלוואה זו דעו כי קיימת ריבית נמוכה. את ההלוואה ניתן לקחת בעבור כל דבר שתרצו החל מהרשמה ללימודים או קניית דירה ועד להקמה של עסק פרטי.

 

טיפים והמלצות ללקיחת הלוואה כחייל משוחרר

אם אתם חיילים משוחררים המעוניינים לקחת הלוואה חשוב לבדוק היטב את התנאים של לקיחת ההלוואה ואת ההתאמה שלהם עבורכם. ראשית, יש לבדוק את הריבית הנצברת, שנית, את תקופת הזמן להחזר של ההלוואה, בנוסף, לבדוק האם קיימות עמלות על טיפול בכרטיס האשראי ועל ביטחונות ולבסוף, מהו הסכום המירבי שתוכלו לקבל כהלוואה.

 

האותיות הקטנות

במידה ואתם מחליטים לקחת הלוואה לפני שתבצעו את התהליך הכי חשוב שתבחנו האם בעתיד תוכלו להחזיר את ההלוואה ולא תיקחו סכום גבוה שלא תוכלו לעמוד בו. כמו כן יש לדעת כי אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

בסיכומו של דבר

האפשרות לקחת הלוואות כחיילים משוחררים היא דבר יעיל ואטרקטיבי מאד, בעיקר בתקופה זו. ניתן לקבל הלוואות דרך הבנק שלכם או דרך הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים של משרד הביטחון. לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, כדאי שבדקו את התנאים לקבלת הלוואה וכן, האם תוכלו להחזיר אותה בעתיד. כמו כן, חשוב שתכירו את ההשלכות במידה ולא תצליחו להחזיר את ההלוואה שלקחתם.

 

מחשבון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
לחיצת יד
הכירו את אמות

משרד להשכרה הוא האופציה המועדפת ביותר עבור מי שמחפש פרטיות מוחלטת יחד עם יתרונות נוספים הקיימים במתחמי עבודה שיתופיים.

חיפוש בניירות
מי מומחה להחזרי מס?

חלק מאזרחי המדינה כבר מודעים לעובדה שבכל סוף שנת מס יש לבדוק האם מגיע החזר מס ממס ההכנסה. מדובר