נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

המדריך המלא לוורדפס – איך כדאי ללמוד

שולחן עבודה

וורדפרס שיצאה לאוויר העולם לפני כ- 17 שנה, היא הכלי הפופולרי ביותר בעולם לבניית אתרים מקוונים ובעל קוד פתוח והמבוסס על שפות תכנות PHP ו- MySQL.

במונחים מתקדמים יותר זה נקרא מערכת ניהול תוכן (CMS).

כאשר הושקה וורדפרס לראשונה היו לה מספר משתמשים אך עם הזמן צמחה ל- CMS הגדולה והפופולרית ביותר בעולם. כיום, וורדפרס מפעילה מעל 75 מיליון אתרים.

 

מדוע וורדפרס פופולרית כל כך?

נקודת המבט הכללית היא שוורדפרס הוא כלי בלוגים פשוט, עם זאת, זה הרבה יותר מזה. בשל העובדה שוורדפרס היא בחינם, היא גם מאפשרת לכל אחד לשפר ולערוך את הקוד שלו לפי רצונו. הוא כולל גם אלפי תוספים, ערכות נושא, ווידג'טים וכלים אחרים בחינם.

כל התכונות הללו מאפשרות לך ליצור כל סוג של אתר, החל מבלוגים פשוטים, אתרים אישיים או תיקים, החל לחנויות אלקטרוניות, בסיסי ידע או לוחות דרושים. גורם נוסף הוא שוורדפרס חינמית לחלוטין ותומכת בכל פלטפורמות האירוח עם PHP ו- MySQL.

נוסף על כך, CMS זה מתעדכן כל העת בגירסאות חדשות המשפרות את האבטחה, כוללות תכונות חדשות ומשפרות את הביצועים הכוללים. אחרון חביב, בוורדפרס יש קהילה ענקית עם פורומים ודיונים ייעודיים בכל רחבי האינטרנט.

 

מה זה CMS?

מערכת ניהול תוכן או CMS לקיצור היא אפליקציה עם יכולת ליצור, לשנות ולפרסם תוכן דיגיטלי. ברוב המקרים הוא תומך גם במספר משתמשים, ומאפשר להם לעבוד בשיתוף פעולה.

 

מה קורס וורדפרס?

ההתפחות הטכנולוגית של היום מעלה צורך להישאר מעודכנים בכל מה שקשור לפיתוח ובניית אתרים. לכן קורס וורדפרס יציג בפניכם את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר עבור שימוש בפלטפורמת הוורדפרס. בין הנושאים שילמדו בקורס:

כיצד ליצור ולבנות אתרים מסוגים שונים לפי צרכים שונים (אתר למסחר אלקטרוני, אתר תדמיתי, בלוג וכו'), כיצד להתקין וורדפרס של שרת אחסון מתאים בצורה נכונה, איך מערכת וורדפרס עובדת – כיצד לפתור בעיות, תיקון עיצובים וכיצד להשתמש בקוד הפתוח של הפלטפורמה להתקנת התוספים וההרחבות שלה.

 

האם נדרש ידע מקדים בתחום?

קורס וורדפרס הוא קורס המתחיל מרמת הידע הבסיסית ביותר, אין צורך בידע קודם או ניסיון קיים בשפות תכנות שונות כמו HTML או CSS. מדריכי הקורס יעבירו את הקורס על פני 14 שיעורים – החל מהבסיס הפשוט ביותר על כלי העבודה לבניית אתר וורדפרס כולל הגדרת מושגים מקיפה ושלבי בניית האתר באמצעות פלטפורמה זו ועד לשיווק האתרים שלכם ללקוחות פוטנציאלים וכיצד לתחזק את האתרים לצורך הכנסה קבועה.

 

האם יש צורך במחשב מיוחד לתפעול מערכת וורדפרס?

אין צורך לשבור את הכיס ולקנות מחשב חדש במיוחד לטובת המערכת, היא ניתנת להפעלה בכל מחשב תקין על כל מערכת הפעלה. מה שכן יש צורך בגישה לאינטרנט.

 

לוגו של תוכנה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל