נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הפקת בר מצווה בכותל שתרגש את כולם

אנשים רוקדים

באמצעות חברת הפקות מקצועית תוכלו להוציא לפועל את הפקת החלומות אשר מבוססת על הפעלת הרגש וחיבור לדת היהודית. כל הפרטים – במאמר הבא.

 

הפקת בר מצווה בכותל: כך תפיקו בר מצווה מרגשת ובלתי נשכחת

אין ספק כי מעמד בר המצווה מהווה את אחד הרגעים החשובים ביותר בחייו של כל נער מתבגר. בשנים האחרונות ניתן לראות חזרה לשורשים ורצון לציין את המאורע המרגש בחיק המשפחה והחברים, ולכן רבים מבקשים לקיים את הטקס ברחבת הכותל. עם זאת, בכדי לתכנן אירוע מדויק ומקצועי חשוב מאוד ליצור קשר עם חברת הפקות מקצועית, וזאת לאור ריבוי הפעולות אותן יש לבצע בכדי להוציא לפועל את אירוע בר המצווה. התכנון מבוסס על מספר אלמנטים בולטים אשר יהפכו את האירוע לבלתי נשכח ומרגש במיוחד:

 

מספר המוזמנים

את האירוע ניתן לחגוג באופן אינטימי או בליווי מצד עשרות אורחים וחברים. חברה מקצועית תדע לבחון ביחד איתכם את תמהיל האורחים ולתכנן את האירוע בהתאם, החל מההסעה אשר מתבצעת באוטובוס ממותג ועד לסידור האורחים במקומות הושבה לאחר העלייה לתורה. על מנת שתוכלו להפיק את האירוע באופן מסודר וללא הפתעות לא רצויות, מומלץ להקים טבלת אקסל מסודרת עם שמות המוזמנים ולאחר מכן לבצע אישורי הגעה לפחות כחודש לפני, כך שתוכלו להיות עם אצבע על הדופק ולבצע שינויים בהתאם למאשרים.

 

עלייה לתורה בליווי כלי נגינה

אחד האלמנטים המרגשים ביותר בתכנון של בר מצווה הוא כמובן טקס העלייה לתורה. בכדי שתוכלו למנף את המיקום והחיבור לשורשים, בחנו האם ניתן להיכנס לרחבה בליווי של חצוצרות אשר יעצימו את המעמד וירגשו את נער בר המצווה ואת האורחים. מדובר באחד הטרנדים החמים של אירועים בכותל, אולם יש לקחת בחשבון כי הליווי של הנגנים יכול להתבצע עד לפתח הכניסה ולא בתוך הרחבה.

 

ארוחה וריקודים לרשות האורחים

האלמנט האחרון אשר מבוסס על הפקת בר מצווה בכותל הוא הארוחה והריקודים הנלווים. ברחבי ירושלים ישנם לא מעט מקומות אירוח אשר מתאימים בעבור מספר אורחים מצומצם, כולל מסעדות אשר ממוקמות ממש בסמוך לכותל. באמצעות חברת הפקה מקצועית תוכלו לחסוך לעצמכם זמן ומאמץ, חברת ההפקות תבצע סיור לוקיישנים ותבחר בסופו של דבר את המקום הטוב ביותר בעבור הארוחה, כולל קייטרינג כשר לרשות האורחים. בכדי לשדרג את האירוע ניתן למתג אותו באמצעות אלמנטים פשוטים: כיפות מעוצבות עם שמו של נער בר המצווה, בלונים ממותגים וכן מגנטים מעוצבים עם תאריך האירוע.

 

מתנות לאורחים

בכדי להעצים את האפקט ולהוקיר תודה לאורחים מומלץ לבצע רכישה של מתנות אשר הן ברוח האירוע. כך לדוגמא, חלוקה של ספר תהילים עם שמו של נער בר המצווה מהווה מתנה נפלאה ומרגשת במיוחד מיום מרגש ובלתי נשכח.

ילד עולה לתורה
ילד עולה לתורה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים