נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הר הביטוח – כיצד זה עובד?

כיצד זה עובד ראשית

הר הכסף הוא אתר חדשני אשר מאפשר לאתר כספים ביטוחים אבודים. המומחים של חברת הר ביטוח מסבירים בדיוק כיצד עובד התהליך

הר ביטוח – כיצד זה עובד?

הר הביטוח הוא מנוע איתור חדשני אשר הושק באפריל 2017 על ידי רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון וזאת לצורך איתור כל מוצרי הביטוח של המבוטחים בישראל, וזאת על מנת לעשות סדר בענף הביטוח, אשר נחשב לענף בירוקרטי ומסובך מאוד עבור האזרח. הר הביטוח הוא מנוע חיפוש שהצטרף אל מנועי החיפוש האחרים שהושקו לפני כן: הר הכסף ו- הר הכסף 2 כך שלמעשה, הן אותה מערכת. המידע במנוע החיפוש מתעדכן ע"פ הדיווחים של חברות הביטוח אחת לחודש. המידע המתקבל באתר מלמד על אפשרות קיומם של מוצרי ביטוח, כמו גם לדעת האם קיימים ביטוחים כפולים בגינם המבוטח משלם ואיננו מודע לכך.

הר ביטוח – שלבים

  • יש להיכנס לאתר של הר הביטוח וללחוץ על לשונית "חיפוש ביטוחים על שמי" ולהכניס את מספר תעודת הזהות כמו גם את תאריך ההוצאה של התעודה, וכן לציין האם הונפק דרכון והאם בוצעה יציאה מהארץ בשלוש השנים האחרונות. במידה ואתם מעוניינים לקבל פרטים אודות קרוב משפחה שנפטר, יש ללחוץ על לשונית "חיפוש ביטוחים על שם קרוב שנפטר" ולהכניס את פרטי תעודת הזהות כמו גם תאריך הפטירה.
  • מילוי טופס אשר כולל כלל הפרטים הרלוונטיים. לאחר מילוי הטופס ניתן לצפות בדו"ח אשר מעניק את האפשרות לבדוק את המצב הביטוחי. במידה ואכן יש ביטוחים, יופיעו הגופים בהם מוחזקים הכספים ובמידה וישנם שני ביטוחים ומעלה, ישנה חובה ליצור קשר עם חברת הביטוח אשר מחויבת .לענות בתוך פרק זמן סביר
  • כיצד זה עובד
    כיצד זה עובד

הר ביטוח – החברה שבעזרתה ניתן לאתר כספיים ביטוחים

על אף קיומו של האתר, קיימים פערי מידע אשר עלולים להתרחש בעיקר כאשר ישנה טעות במילוי הפרטים או קושי בהבנה של המסמך המונפק. על כן, חברת הר ביטוח היא החברה המקצועית ביותר בישראל אשר עוסקת במתן פתרונות עבור מבוטחים אשר מעוניינים להשתמש במערכת ולקבל ממנה פרטים נוספים מעבר למה שניתן. החברה מציעה שירות אישי ומקצועי אשר ניתן ע"י מיטב המומחים בענף הביטוח.

בעזרת החברה ניתן לקבל דו"ח מפורט ומלא אודות כלל הביטוחים הקיימים, וכן החברה יוצרת קשר עם חברות הביטוח השונות ומאפשרת לקבל תמונת מצב רחבה אודות המצב הביטוחי, כמו גם מתן ייעוץ מקצועי בנוגע להחלטות שונות שיש לקבל בהקשר לאיזה ביטוח כדאי לשמור ועל אילו אפשר לוותר. מאחר ותחום הביטוח הוא תחום אשר דורש לרוב זמן ומאמץ, חברת הר הביטוח מאפשרת למעשה להוריד את ה"מעמסה" מעל גב המבוטחים ולהעניק להם שירות מיטבי אשר יספק תמונה טובה ובעיקר הוזלה משמעותית בעלויות הביטוח והפוליסות השונות שהם מבוטחים בהן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים פיננסים
ביטוחים
גלו את היתרונות של הר הביטוח

בעידן הדיגיטלי, בו הנוחות והיעילות הם מעל לכל, האינטרנט מתגלה כפלטפורמה מהפכנית בתחום הביטוח, המציעה שפע של הטבות למבוטחים.

מה הוא כפל ביטוחי?

אם גם אתם לא אוהבים לשלם פעמים ולזרוק כסף לשווא, מומלץ שתבצעו בדיקה כי אינכם משלמים פעמיים את אותו

ביטוח כפול
מה הוא כפל ביטוחי?

אם גם אתם לא אוהבים לשלם פעמים ולזרוק כסף לשווא, מומלץ שתבצעו בדיקה כי אינכם משלמים פעמיים את אותו

ביטוחים
ביטוחים שחשוב להכיר

עולם הביטוח מתפתח ללא הרף. המרוויח העיקרי מכך הוא קהל היעד שיכול למגן את עצמו מפני מגוון נזקים אפשריים.

לחיצת יד
הכירו את אמות

משרד להשכרה הוא האופציה המועדפת ביותר עבור מי שמחפש פרטיות מוחלטת יחד עם יתרונות נוספים הקיימים במתחמי עבודה שיתופיים.