נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

חשיבות הביטוח בבניין שבו אתם גרים

בניין שותפים

אם עד היום בכל פעם כשחשבתם על הביטוחים שיש לכם הסתפקתם בעובדה שיש לכם ביטוח רכב וביטוח תכולת דירה, כדאי שתדעו שזה לא באמת מספיק. כלומר, באופן אישי ברור מדוע חשוב לכם שיהיה לכם ביטוח לדירה ולתכולה שלה, אך מה עם המבנה שבו היא נמצאת? אם גם אתם, כמו רוב האנשים בישראל, גרים בבניין משותף, כדאי שתדעו שאתם לא יכולים לוותר על ביטוח מבנה ועל ביטוח ועד בית. אומנם זה נכון שכל הביטוחים הללו, כמו ביטוחים אחרים שאתם עושים לאורך השנים, עולים כסף, אך מצד שני, לא כדאי להגיע למצב שאין לכם ביטוח כזה. ביטוחים למבנים משותפים אלה ביטוחים שאיש מאיתנו לא היה רוצה להפעיל ולהזדקק להם, אך יחד עם זאת, אתם תראו שתישנו הרבה יותר בשקט אם תדעו שיש לכם ביטוחים כאלה.

מבנים הרוסים
מבנים הרוסים

ביטוח לכל חלק במבנה

כאשר חושבים על ביטוחים עבור בניינים משותפים למעשה מגלים שהביטוחים הללו יכולים להיות מאוד מקיפים. כלומר, אתם לא חייבים להסתפק רק בביטוח ללובי או לחדר המדרגות, כי אם יש לכם עוד אזורים משותפים במבנה, למה שלא תבטחו גם אותם? לדוגמא, אם יש מקלט, חניה, גג גדול שעושים בו שימוש או כל דבר אחר – כדאי יהיה להכניס הכול לפוליסה שעליה אתם משלמים. יתרה מכך, הביטוח לא צריך לכלול רק את הביטוח למבנה ולחלקים המשותפים עצמם, כי מה עם ביטוח לאנשים שמגיעים לעבוד בבניין? בדרך כלל בבניינים משותפים יש לא מעט עובדים, כמו לדוגמא עובדי ניקיון, גינון ואנשי מקצוע שבאים לעשות תיקונים שונים. חשוב מאוד לדאוג לכך שיהיה לכם ביטוח שיכלול גם תאונות שקורות לאותם עובדים, כלומר ביטוח צד ג'. זה לא משנה איזו תאונה יעבור איש מקצוע שבא לעבוד בבניין שלכם, כי אם יוכח שהתאונה נגרמה כתוצאה מתקלה בבניין עצמו – צפויה לכם תביעה. לכן חשוב שבביטוח המבנה המשותף שלכם יהיה גם סעיף שמתייחס לכל אותם עובדים ובעלי מקצוע, כי למה שתסתבכו בעניין מיותר ולא נעים?

כמה הגיוני לשלם על הביטוח?

קשה לדבר על החשיבות של ביטוחים שונים לבניינים משותפים ולא להזכיר את המחירים, כי כל מי שעשה בעבר גם ביטוחים פרטיים יודע שעולם הביטוח לא זול. עם זאת, כדאי גם לזכור שאתם לא משלמים לבד על הביטוח שכן כולכם מתחלקים בעלויות. בנוסף, האלטרנטיבה הרבה פחות טובה ואתם יכולים להיות בטוחים שהדבר האחרון שתרצו זה למצוא את עצמכם לא מבוטחים. לכן יש טעם לעשות השוואת מחירים ולראות איזה ביטוח יעלה לכם פחות כסף, אך מצד שני, לא תמיד מה שהכי זול גם הכי אטרקטיבי. השקיעו מחשבה בעניין, התייעצו עם חברי וועד הבית הנוספים ובחרו את הביטוח הכי טוב שיש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים
ביטוחים
גלו את היתרונות של הר הביטוח

בעידן הדיגיטלי, בו הנוחות והיעילות הם מעל לכל, האינטרנט מתגלה כפלטפורמה מהפכנית בתחום הביטוח, המציעה שפע של הטבות למבוטחים.

מה הוא כפל ביטוחי?

אם גם אתם לא אוהבים לשלם פעמים ולזרוק כסף לשווא, מומלץ שתבצעו בדיקה כי אינכם משלמים פעמיים את אותו

ביטוח כפול
מה הוא כפל ביטוחי?

אם גם אתם לא אוהבים לשלם פעמים ולזרוק כסף לשווא, מומלץ שתבצעו בדיקה כי אינכם משלמים פעמיים את אותו

ביטוחים
ביטוחים שחשוב להכיר

עולם הביטוח מתפתח ללא הרף. המרוויח העיקרי מכך הוא קהל היעד שיכול למגן את עצמו מפני מגוון נזקים אפשריים.