נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

5 טיפים לבחירת אוהל להשכרה לאירועים פרטיים

מתחם להשכרה

השימוש באוהל באירועים פרטיים היא דרך מוכרת ומוצלחת להפקת אירועים בסדר גודל קטן, וישראלים משתמשים באופציה זו שנים רבות.

בזכות הנוחות שמקנים לנו האוהלים, קמו חברות של אוהלים להשכרה, ובזכותם אנו מקבלים הזדמנות לארגן אירועים בספונטניות, והן מבחינת זמן האירוע והן מבחינת מיקומו.

ריכזנו לכם בקצרה מספר טיפים חשובים על מנת שיהיה בידכם כל המידע הדרוש לפני שאתם בוחרים חברת השכרת אוהלים. לכן, לפני שאתם מזמינים את כל המשפחה המורחבת לחג הקרוב, אל תישכחו לוודא את כל הנקודות המופיעות כאן למטה.

 

בדיקת מזג האוויר

מזג אוויר הוא אלמנט חשוב במיוחד כאשר מתכננים אירוע ושימוש באוהל מושכר. בישראל מרבית השנה אנו סובלים מחום חד לאורך שעות היום, ולעיתים גם מקור בימי חורף נדירים. במידה ותיבחרו להשכיר אוהל, חשוב לוודא כי מזג האוויר במקום בו מתוכנן האירוע, תואם את סוג האוהל אותו אתם מזמינים. במידה ואין התאמה, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם אוהל רותח וללא אוורור מתאים בימי הקיץ, או לחילופין, עם גשם החודר את הבד של האוהל ומאפשר כניסה של מים למתחם. בדיקה מעמיקה של חדירות השמש/הגשם והאוורור, הם כלל ראשון בבחירת האוהל לאירוע שלכם.

 

ציוד נלווה

כאשר מתכננים אירוע באוהל מושכר יש להתחשב כמו כן בציוד הנלווה אותו אתם מזמינים או מכינים מראש. לרוב, חברות השכרה מציעות חבילות הכוללות הן את האוהל, והן את הציוד הנלווה אשר כולל לעיתים כסאות, שולחנות, מיחם, מקררים, תאורה וכדומה. על מנת להיערך כראוי רצוי לכתוב רשימה מראש של כל הציוד לו תזדקקו, וכמו כן לסמן מה יש ברשותכם ואין צורך להביא מגורם חיצוני.

 

הקמה ושירות

אירוע שלם יכול לקום וליפול על איכות השירות שתקבלו מחברת האוהלים אותה תשכרו. הקמה של האוהל כראוי כרוכה בידע רב, ויש להתאים את האוהל למקום בו אתם שוהים על מנת לעגן אותו כראוי. בנוסף, איכות השירות בכל הנוגע לעמידה בזמנים והגעה לנקודות מרוחקות בארץ גם צריכה להילקח בחשבון, על מנת להבטיח שהאוהל שלכם יהיה מוכן לאירוע עליו עמלתם זמן כה רב.

 

הגודל כן קובע

לעיתים אוהל עלול להיות במידה אשר לא מתאימה לכמות האנשים המתוכננת, ומצב זה יכול לגרום לחוסר נוחות רב בשימוש באוהל. אוהל קטן מדיי עלול למנוע מכם אפשרות להוסיף ציוד או אנשים באופן ספונטני לאחר ההקמה. מומלץ מראש לדעת לכמה אנשים אתם נערכים ולהתאים את גודל האוהל, כך שיש לכם את האופציה להיערך גם למצבי קיצון או הפתעות שיקרו בדרך.

 

חוכמת ההמונים

לסיום, אנו ממליצים להיעזר באנשים שאתם מכירים אשר הזמינו כבר אוהלים בעצמם, ולוודא איתם על מהימנות החברות שמצאתם, וכמו כן מומלץ לבצע השוואת מחירים מקיפה. בהצלחה!

 

מתחם לאירועים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים