נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

טיפים להגנה על המחשב מפני אקרים

איש מחשבים

כיום, לעומת עשר שנים אחורה, מחשבים וסמארטפונים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. אנו משתמשים בהם במקום העבודה שלנו ובבית – ולעתים קרובות ישנם מספר מחשבים בכל הבתים שלנו. חשוב לזכור שהסמארטפונים שלנו שהם בעצם מחשבים וכשכולם משתמשים במחשבים על בסיס יומיומי הם הופכים פגיעים יותר ויותר לפושעי רשת והאקרים.

 

למרות זאת, מרבית העסקים הגדולים והקטנים מסתמכים על האינטרנט כדי לעקוב אחר הכספים שלהם, להזמין ולתחזק מלאי, לבצע קמפיינים שיווקיים ויחסי ציבור, להתחבר ללקוחות, לעסוק במדיה חברתית ולבצע פעולות קריטיות אחרות. עם זאת, בתדירות מדהימה אנו שומעים על הפרות מסיביות של מחשבים אפילו אצל החברות המובילות.

הבעיה היא שלרוב האנשים אין את הזמן או שהם פשוט לא מעוניינים לאבטח את המחשבים שלהם. עם זאת, בעלי עסקים רבים פונים לשירותי אבטחת מידע לעסק על מנת להבטיח כי המידע החשוב שעליו פועל העסק לא ילך לאיבוד, ייהרס או יגיע לידיים הלא נכונות.  אז למה שלא כל אחד אחר גם יאבטח את המחשב שלו מפני אקרים?

 

4 טיפים חשובים להגנה על המחשב שלך מפני אקרים

  1. השתמש בחומת אש.

שתי מערכות ההפעלה העיקריות של המחשבים כוללות חומות אש מובנות, תוכנה שנועדה ליצור מחסום בין המידע שלך לבין העולם שבחוץ. חומות חומת אש מונעות גישה לא מורשית לרשת העסקית שלך ומתריעות בפניכם על כל ניסיונות פריצה.

 

  1. התקן תוכנת אנטי-וירוס.

תוכנות אנטי-וירוס מחסנות את המחשב שלך מפני קוד או תוכנה לא מורשים המאיימים על מערכת ההפעלה שלך. לוירוסים השפעות שונות שניתן יהיה לאתר בקלות: הם עשויים להאט את המחשב שלך לעצירה או למחיקת קבצי מפתח.

תוכנת אנטי-וירוס ממלאת תפקיד מרכזי בהגנה על המערכת שלך על ידי איתור איומים בזמן אמת כדי להבטיח שהנתונים שלך יהיו בטוחים. חלק מתוכנות אנטי-וירוס מתקדמות מספקות עדכונים אוטומטיים, ומגנים עוד יותר על המחשב שלך מפני הנגיפים החדשים שיוצרים כל יום. לאחר התקנת תוכנית אנטי-וירוס, אל תשכח להשתמש בה. הפעל או קבע סריקות וירוסים רגילות כדי לשמור על המחשב שלך נטול וירוסים.

 

  1. השתמש בסיסמאות מורכבות.

השימוש בסיסמאות מאובטחות הוא הדרך החשובה ביותר למנוע חדירות בלתי חוקיות לרשת המחשבים שלך. ככל שהסיסמאות שלך מאובטחות יותר, כך קשה יותר להאקר לפלוש למערכת שלך

 

  1. שמרו על מערכת ההפעלה, האפליקציות והדפדפן שלכם מעודכנים.

התקן תמיד עדכונים חדשים למערכות ההפעלה שלך. מרבית העדכונים כוללים תיקוני אבטחה המונעים מהאקרים לגשת לנתונים שלך ולנצל אותם.

כך גם באפליקציות המועדפות עליכם. דפדפני האינטרנט של ימינו מתוחכמים יותר ויותר, בעיקר בפרטיות ובביטחון. הקפד לבדוק את הגדרות האבטחה של הדפדפן שלך בנוסף להתקנת כל העדכונים החדשים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בדפדפן שלך כדי למנוע מאתרים לעקוב אחר התנועות שלך, מה שמגדיל את הפרטיות שלך באינטרנט.

תוכנת אבטחה
תוכנת אבטחה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מידע
כסף מצויר
כמה טיפ נהוג לתת לסבל?

החלטתם שאתם רוצים לעבור דירה עם חברת הובלות מומלצת? אתם צודקים, כי האמת היא, שלהעביר את החפצים שלכם לבד

שיפוץ קומפלט לבית
מהו שיפוץ קומפלט לבית

ההחלטה על עריכת שיפוצים ברמה כזאת או אחרת בבית, היא החלטה חשובה שאיננה מתקבלת בכל יום, לא בכל שנה

גמילה מהימורים ראשית
כיצד ניתן להיגמל מהימורים?

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר אנשים אשר נקלעים לחובות עתק בעקבות התמכרות להימורים, כמו גם מאבדים את משפחתם,