נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

טיפים לעיצוב האתר

אישה מקלידה

לעיצוב האתר משמעות הרת גורל בעבור בעלי עסקים, זאת משום שאתר אשר איננו מעוצב כראוי עלול לגרום לנטישה של גולשים כמו גם להוריד את הדירוג של בית העסק במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

עיצוב אתרים – פעולה חשובה מאין כמותה למיתוג ומיצוב העסק

עיצוב האתר היא אחת הפעולות הבסיסיות ביותר שעושים בזמן בניית אתרים, כפי שמסבירים המומחים של חברת מדיה ווב. למעשה, עיצוב אתר הוא פקטור משמעותי ביותר בעבור חווית המשתמש, זאת לאור העובדה כי מחקרים שנעשו בתחום הראו כי לנראות של האתר ולעיצוב שלו יש חשיבות רבה בעבור הצרכן אשר מבקש לצרוך את השירות/מוצר, זאת משום שאתר מעוצב מושך את העין וגורם לגולש להישאר זמן רב יותר באתר.

שלוש מחשבים
שלוש מחשבים

עיצוב אתרים – טיפים חשובים

המומחים של חברת מדיה ווב, החברה המובילה בישראל לבניית אתרים נותנים לכם כעת את הטיפים החשובים ביותר בכל הקשור לעיצוב אתרים, אך מציינים כי ישנה חשיבות רבה לביצוע של פעולה של עיצוב אתרים ע"י חברה מקצועית כמו מדיה ווב וזאת משום שכלי העיצוב השונים התקדמו לאין שיעור בשנים האחרונות וחברה מקצועית כמו מדיה ווב תדע לספק את כל פתרונות העיצוב התאמה מוחלטת לחידושים. על כן, להלן הטיפים החשובים ביותר בתחום עיצוב אתרים לבעלי עסקים:

  • שימוש בוויזואליה: ויזואליה היא מרכיב חשוב ביותר בעיצוב אתרים, זאת משום שכיום לצרכנים אין סבלנות לקרוא הרבה מאוד מלל, אלא הם מעדיפים לצרוך את המידע שלהם גם באמצעות עזרים ויזואליים. על כן, יש לבצע שימוש בכמה שיותר עזרים ויזואליים מעבר למלל וזאת כדי לספק לגולש חווית משתמש אינטראקטיבית.
  • ניווט פשוט: אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב אתרים נובע גם מהיבט הפרקטי, על כן בזמן עיצוב האתר חשוב מאוד לבצע שורה של פעולות עיצוביות וזאת כדי להקל עד כמה שאפשר בפעולות הניווט. כלומר, את המידע החשוב ביותר נמקם בחלק העליון של העמוד ואילו בחלק התחתון את כל המידע הנוסף.
  • עיצוב מינימליסטי ונקי: עומס של מלל ושל ויזואליה עלול לגרום לגולש לעזוב את האתר. על כן, חשוב להשתמש בעזרים ויזואליים נקיים עד כמה שאפשר וזאת כדי לא "להעמיס" מבחינה חושית על הגולש, ועל כן מומלץ להשתמש בצבעים לבן ושחור וזאת כדי לגרום לחוויה נעימה וקלה.
  • התאמה של העיצוב לתמהיל העסקי: יש לבצע חשיבה מעמיקה לגבי המטרות השיווקיות של העסק וזאת כדי שתהיה התאמה בין העיצוב לבין המסר השיווקי. עיצוב "צעקני" מדי לחברה אשר משווקת לדוגמא כיסאות גלגלים עלול להיראות בפני הגולשים כלא מותאם לסוג האתר, ועל כן תתרחש נטישה. לכן, חשוב להיוועץ עם חברה מקצועית לגבי הסגנון הכללי של האתר כך שהוא יתאים באופן מדויק למסר השיווקי. למידע נוסף – https://www.mediaweb.co.il/%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל