נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

יצאנו לחדר בריחה וחזרנו עם שלל חוויות שכדאי לכם לשמוע עליהם

תוכנית בריחה

 כולם מסביבכם מדברים על חדרי בריחה? אתם מנסים להבין במה דברים אמורים והאם הגיע גם הזמן שלכם לבלות בכזה מקום?

כדאי שתדעו: זה לא במקרה שחדרי הבריחה כבשו את הארץ שלנו, כי מדובר על בילוי מהמם שאי אפשר לשכוח.

 

למי זה מתאים בפועל?

בין אם אתם רוצים להתחיל לחפש חדרי בריחה הרצליה ובין אם אתם רוצים חדר בריחה בחיפה, כדאי שתדעו: זה מתאים כמעט לכולם! העניין הוא שיש היום כל כך הרבה סוגים וסגנונות של חדרי בריחה, עד כי ברור שגם אתם, עם כל הרכב אנושי שאתו תגיעו לחוויה הזאת, תמצאו את חדר הבריחה הנכון לכם. אם, לדוגמא, אתם אנשים אמיצים שאוהבים לחוש מידי פעם פחד, אתם תראו שיש שלל חדרי בריחה שעבר ברגע שתיכנסו אליהם תתחילו לרעוד. מצד שני, יש גם חדרי בריחה הרבה יותר רגועים שיכולים להתאים למשפחות עם ילדים קטנים, כך שברור מדוע זה בילוי שמתאים לכל אדם.

 

האם מדובר על בילוי של שעה אחת בלבד?

אם תעשו חיפוש מהיר, אתם תראו שלגבי כל חדר בריחה אתם יכולים לקבל מספר פרטים. במה עוסק חדר הבריחה, למי הוא מתאים וכמה זמן נמשכת המשימה, כאשר לרוב מדובר על כ60 דקות. כלומר, אם תוך שעה לא תצליחו לפתור את החידה הכי שתפסידו במשימה. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם: האם אנחנו יוצאים מהבית ועשים את כל המאמץ הזה בשביל בילוי של שעה אחת בלבד? כדאי שתדעו שהתשובה היא כמובן לא. העניין הוא שאחרי חדר הבריחה תוכלו ליהנות גם מאינספור מסעדות שמחכות במקום ומעוד פעילויות שמתאימות לכל הגילאים. לכן ברור מדוע אנשים שיוצאים לבלות בחדר בריחה מבלים סביב העניין הזה ערב שלם, כך שאם גם אתם מחפשים בילוי נהדר וממושך, חדר בריחה זו הבחירה הנכונה.

 

בילוי שמתאים גם לערב גיבוש

מה שאתם באמת מחפשים היום זה לצאת לערב גיבוש עם העובדים ולדעת שכולם יחזרו מרוצים? אתם רוצים לראות אותם שמחים ומשתפים פעולה בינם לבין עצמם בצורה אחרת ושונה? אם כך, כדאי שתדעו שגם במובן הזה חדר בריחה יוכל לעשות את העבודה. זה לא משנה אם מדובר על צוות של עובדים שמכירים זה את זה או שאתם בונים ומרכיבים צוות חדש של אנשים. מה שבטוח זה שלצאת מהשגרה, לבלות ביחד ועוד לשתף פעולה כדי להצליח במשימה משותפת – זו דרך נהדרת ליצור גיבוש. המחירים של חדרי הבריחה בימינו הרבה יותר נוחים מאשר בעבר ולכן גם במובן הזה אתם תראו שזו יכולה להיות בחירה טובה. אנשים בכל הארץ נהנים מחדרי בריחה הכוללים אינספור סוגים של אתגרים, כך שגם לכם מגיע להצטרף לחגיגה הנפלאה הזאת.

 

דרך מסובכת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים