נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

5 יתרונות של שימוש במוצרי פרסום

שיווק ברחבי העולם

על מנת לשווק מוצר או עסק, יש לפרסם אותו בשיטות שונות, שמטרתן קידום המוצר או העסק וגידול במכירות. המאמר יציג 5 יתרונות של שימוש במוצרי פרסום שיכולים לשדרג לכם את העסק.

 

באילו דרכים ניתן לפרסם עסק?

הדרך הפופולרית ביותר לפרסום עסק נעשית כיום ברשתות החברתיות ובעיקר פייסבוק ואינסטגרם. החברה מפרסמת תוכן שיווקי ביחד עם הלוגו שלה, ויוצרת תדמית כלשהי בקרב לקוחות פוטנציאליים.

דרך נוספת לפרסום העסק היא לשווק מוצרים הנושאים את לוגו החברה כמתנות ללקוחות, לעובדים, לשותפים עסקיים וקולגות. לדוגמה, חברות הביטוח מעניקות ללקוחות שלהן לוחות שנה עם לוגו החברה כמתנות לראש השנה.

הלוגו יכול להופיע על כל מוצר בו תבחרו. לקראת חגים או כאות העובד המצטיין, ניתן להעניק לעובדים מזכרות יודאיקה או חפצים המשלבים סמלים יהודיים כמו חנוכיות, מגיני דוד, שופרות ועוד, וכמובן להוסיף את לוגו החברה.

העובד המצטיין ישמח לקבל מגן הוקרה עם סמלים יהודיים על פועלו, או מתנה מקורית אחרת, ואתם תוכלו לחרוט את לוגו החברה ולזכות על הדרך בפרסום. את הלוגו ניתן לחרוט או לשלב במוצרי טקסטיל, כלי בית, ציוד לחוף או לקמפינג, גאדג'טים ועוד.

אילו יתרונות ניתן להשיג בשימוש של מוצרי פרסום?

 

1 – שיווק ישיר ללקוחות

כאשר נעשה מיתוג ישיר ללקוחות באמצעות מוצרי פרסום, זהו יתרון. הדבר מעורר תשומת לב ונמצא בתודעה גם אם לא מודעים לכך. אם לקוח מקבל לוח שנה ממותג ותולה אותו, המיתוג של החברה יהיה כל יום מול עיניו ובנוסף יביא תועלת.

כמו כן, מוצר שימושי כמו עט הנושא את לוגו החברה, יהיה בחשיפה יומיומית שתיכנס לתודעה. כך גם גאדג'טים או מחזיקי מפתחות מקוריים ומעוצבים. כדי ליצור קשר טוב עם הלקוחות, תוכלו למצוא מזכרות מקוריות המשלבות ערכים תרבותיים, סמלי יהדות וכד'.

 

2 – קשרי לקוחות

יתרון נוסף הוא קשרי לקוחות. הקשר הוא דרך יצירתית לשיווק ישיר ויצירת מוניטין לעסק. באירועי השקה, כנסים ופגישות, נהוג לתת ללקוחות מזכרות על מנת שהקשר היציב איתם יישמר.

לדוגמה, כשאנו פותחים חשבון בבנק, מעניקים לנו מתנות הנושאות את לוגו הבנק,  כשהמטרה היא שמירת ערוץ טוב וישיר. ישנן מתנות שימושיות כמו אלו שהזכרנו ומתנות כיפיות ומגניבות. ככל שתהיו יותר יצירתיים, כך המתנות הממותגות יעזרו לכם לפרסום העסק.

 

3 – שיווק גם באירועים עסקיים

אירועים עסקיים כמו מסיבות חברה, הרמות כוסית, תערוכות ועוד, הם ההזדמנות לשווק את העסק שלכם באמצעות מזכרות ממותגות.

זהו יתרון חשוב בעיקר כשמתאימים את המזכרת לסוג ולסגנון האירוע כדי ליצור קשר בין האירוע למתנה. למשל, באירוע הרמת כוסית לכבוד ראש השנה עם קולגות או עובדים, ניתן להעניק מארז ממותג של שוקולד או דבש.

 

4 – שיווק לקהל הרחב

על מנת לקבל חשיפה לקהל רחב יותר, חשוב למתג את העסק על גבי מוצרים גדולים ובולטים בשטח כמו שמשיות, מגבות, כובעים ועוד. היתרון בכך הוא שגם קהל שאינו מנוי בין הלקוחות הקבועים, נחשף למוצרים הממותגים.

 

5 – גאוות יחידה

כאשר מפרסמים את העסק, יוצרים סולידריות וגאוות יחידה גם בקרב העובדים. פעמים רבות, העובדים עצמם מעניקים את המתנות הממותגות לחבריהם ובני משפחתם, ומרגישים שהם שגרירים של העסק המצליח. הדבר תורם לאחדות ולגאווה ומכאן גם ליעילות והמוטיבציה של העובדים.

 

לסיכום

שימוש במוצרי פרסום הוא רווחי. ככל שתשקיעו במיתוג העסק, כך תרוויחו יותר, ולכן חשוב להשקיע בקהל היעד ובלקוחות קיימים.

 

תכנון שיווק על שלטים
marketing
strategy
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פרסום ושיווק