נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כיצד פועל חוקר פרטי כשהוא רוצה לאתר בגידה – כל השיטות נחשפות

רומנים שמתנהלים מאחורי גבם של בני זוג יכולים להיות פוגעניים ומשפילים עד מאוד.

ישנם לא מעט סימנים מטרימים המאותתים לבן \ בת הזוג שמשהו חריג מתנהל ללא ידיעתם, מה שמהווה טריגר עבור רבים לשכור את שירותיו של חוקר פרטי שיברר זאת עבורם.

איתור של בגידה יכול להיות מאתגר, מאחר ואנשים שבוגדים מרבים לממש זאת במסווה, במקומות אינטימיים ובדלתיים סגורות.

תהיתם לעצמכם אי פעם כיצד פועל חוקר פרטי כשהוא רוצה לאתר בגידה? לפניכם חשיפה של כל השיטות.

 

סימנים מטרימים שעשויים להעיד על בגידה

בני זוג רבים מתמודדים עם בעיות של אמון זה בזה. לעתים זה נובע מטראומות עבר שגרמו לקושי בנתינת אמון באדם האחר, אך לעתים זה נובע מסימנים ממשיים והישענות על בסיס מוצק, המרמזים שמשהו חריג מתרחש מתחת לאף. תחושת הבטן מבשרת לכם שבן\בת הזוג מנהלים רומן? אל תחושו אשמים או חשדנים מדי, אלא סמכו על תחושת הבטן שלכם.

ישנם לא מעט סימנים מטרימים שעשויים להצביע על חשד לבגידה. אלו שלפניכם הם הסימנים הנפוצים ביותר, אשר בהתרחשותם יכולים להדליק לכם נורה אדומה:

  1. רגישות רבה לפרטיות – החבאת האמצעים הניידים (לפטופ \ מחשב נייד) ונעילה של חפצים.
  2. הקפדה פתאומית על טיפוח (בישום, לבוש, מראה כללי וכו').
  3. היעדרויות חוזרות ונשנות.
  4. חוסר זמינות בשעות שמחוץ לבית.
  5. שוני בקיום היחסים (שינויים באופי היחסים ובתדירותם).
  6. משיכת מזומנים חריגה ולא מדווחת (יכולה לשמש למתנות עבור המאהב\ת, חופשות וכו').

 

שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי? אלו הם שלבי התהליך

אי הידיעה והחשדות הלא מבוססים עשויים להוציא אדם מגדרו. יחד עם זאת, קשה מאוד לנהל חקירה עצמאית ולגלות לבד האם בן הזוג אכן בוגד. החלטתם שאתם נעזרים בשירותיו של חוקר פרטי? אלו הם שלבי התהליך:

 

השלב הראשון- התעוררות חשד לבגידה

מרגישים ששינוי מהותי בחל בהתנהגות של בן הזוג? חושדים שמשהו חריג מתנהל מתחת לאפכם? זהו השלב בו יש התעוררות, והרצון לאמת את החשדות צף ותופס לו מקום. החשדות מלווים בדרך כלל בתחושות בטן חזקות המצביעות על התנהלות של דבר מה לא תקין, ומשם עולה הצורך לבצע חקירה מעמיקה.

 

השלב השני – שכירת שירותיו של חוקר פרטי

פנייה לחוקר פרטי המתמחה בבגידות תסייע לכם בחשיפה מוקדמת של הבגידה. מומלץ לשכור את שירותיו מיד כשמתעוררים בכם חשדות, ולא להמתין שסימנים המעידים על בגידה יחריפו. אם הייתם עדים למני רישומים ומסמכים שמעידים על בגידה, אל תמהרו לחשוף את זה בפני האנשים בסביבה שלכם. בן הזוג יוכל לדעת שעליתם על עקבותיו וינסה לטשטש את הראיות, ובעקבות זה החקירה תתפוצץ.

 

השלב השלישי- איתור ומעקב אחר בן \ בת הזוג

השלב המכריע והחשוב ביותר הוא השלב הזה, בו מבצעים מעקב אחר בן הזוג הבוגד. חוקר פרטי בעל ידע וניסיון רב שנים בתחום יידע לאתר בשיטותיו, עליהן נדבר בהמשך המאמר, ממצאים אמיתיים המצביעים על בגידה. החוקר משתמש בשלל טכניקות שמטרתן מעקב ואיסוף מידע על בן הזוג, כך שהראיות שיושגו באמצעותן יהיו חוקיות וקבילות בבית המשפט.

 

השלב הרביעי- החלטת בן \ בת הזוג בנוגע להמשך התהליך

לאחר שהחוקר הפרטי ימסור לידיכם את כל הממצאים המדוברים (דו"חות ותצלומים), תוכלו להחליט כיצד לפעול ולהמשיך מכאן. חלק מהזוגות בוחרים שלא להתעכב על האירוע לאחר חשיפתו, מלבנים את העניינים שביניהם וממשיכים לדרך משותפת. לעומתם, יש זוגות שמחליטים לסיים את מערכת היחסים ונפגשים בין כותלי בית המשפט למטרת גירושים. אין דרך אחת נכונה – עליכם לעשות מה שאתם מרגישים ביחס למצב, תוך הבאה לידיעה את כל הממצאים שהושגו בחקירתו של החוקר הפרטי.

 

שיטות לאיתור בגידה על ידי חוקר פרטי

כדי לאתר בגידות נדרשים ניסיון וידע רב בתחום. עיקר הממצאים המשמשים לאיתור בגידה הם מידע שנאסף על בני הזוג החשודים ללא ידיעתם. המידע יכול לבוא לידי ביטוי במספר צורות, כאשר כל אחת מהן עשויה לבשר על בגידה:

  1. תיעוד של טיסות או של שהות משותפת בחללים מושכרים.
  2. צילום משותף של בן\ בת הזוג יחד עם המאהב\ת.
  3. חיובי אשראי\ משיכות מזומנים לצד מסמכים שמעידים על פעילות זוגית.

 

החוקר הפרטי מקבל תחילה מידע כללי אודות בן הזוג שנגדו נרשמו החשדות- מקום עבודתו, מקומות בהם הוא נוטה להתרועע, סוג הרכב שלו, שעות בהן הוא נוהג להיעדר מהבית וכו'. החוקר הפרטי משתמש בטכניקות שונות שמסייעות בהסוואתו, כך שהחשוד לא יידע שהוא נמצא תחת מעקב. כאשר הוא עולה על עקבותיו, החוקר הפרטי דואג לתעד פעילויות רומנטיות באמצעות מצלמה ואוסף מסמכים רלוונטיים שעשויים להצביע על בגידה.

 

בגידה בקרב זוגות נשואים

בגידה במערכת יחסים עשויה להשליך באופן ישיר על חייהם המשותפים של בני הזוג, הן במישור האישי הן במישור הכלכלי והן במישור המשפטי. לבגידה יש השפעה על זכויות הנוגעות לרכוש ולממון משותף, אשר נידונות בבית המשפט לאורך הליך הגירושין. הדין האזרחי והדין העברי גם יחד מייחסים לבגידה נגזרות חמורות ביותר, אשר ישפיעו על המשך זכויותיו של הבוגד. הדין משתנה כאשר מדובר במקרה בגידה של אישה לבין מקרה בגידה של גבר, והוא תלוי בפרמטרים שונים.

 

מקרה שאישה בגדה בבעלה

האישה עשויה לשאת בהשלכות מאוד לא נעימות- לאבד את הזכויות הסוציאליות שצברה במהלך הנישואין, לאבד את הזכות לקבלת מזונות, לאבד זכאותה לפדיון הכתובה, לא תוכל להינשא לגבר איתו בגדה וכו'.

 

מקרה שבעל בוגד באישה

על הבעל יהיה לשלם לאישה את הסכום הנקוב בכתובה ולפצות אותה או להעניק לה רכוש.

 

איש חקירות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חקירות
בדיקת פוליגרף בהליך פלילי

אחד הרגעים המלחיצים שאפשר לחשוב עליהם בחיינו הוא זימון לבדיקת פוליגרף. הרי היא מוכרת בקרב רוב רובו של הציבור