בעידן זה, חשוב שיהיו שירותים מסבירי פנים והיגיינים. זה לא מספיק רק שירותים במשרד, חדר השירותים צריך להיות מתוכנן תוך מחשבה על המשתמש. כאשר מעצבים את חדר השירותים, יש לקחת בחשבון מגוון גורמים כגון: באיזו סביבה ישמש השירותים? כמה זמן אדם שוהה בשירותים? האם זה משנה אם יש תאורה טובה?
באיזו סביבה חדר השירותים צריך להיות?
הדבר הראשון והעיקרי שיש לקחת בחשבון בעת תכנון שירותים הוא הסביבה בה משתמשים בשירותים. רוב השירותים מיועדים לאדם אחד בכל פעם, אך חלקם מיועדים למספר משתמשים בו זמנית. אם אתם מעצבים חדר שירותים למשרד, כדאי לזכור את הסביבה הזו. אם האזור שמסביב רועש, צפוף ודורש זרימה מתמדת של אוויר, אז השירותים ירגישו לא מזמינים.
איך לעצב חדר שירותים במשרד
הצעד הראשון בעיצוב חדר שירותים נהדר הוא להבין איזה סוג חלל יש לך. אם המשרד שלך נמצא באזור תעשייה, אז חלון עשוי להיות לא אידיאלי לשירותים. בשלב הבא חשבו כמה אנשים ישתמשו בשירותים בבת אחת. ברוב השירותים הציבוריים יש רק שירותים אחד או שניים, אבל בחלק מהעסקים יש 16 עמדות שירותים או יותר.
כיצד לקבוע מתי נעשה שימוש בשירותים
בזמן עיצוב השירותים, תרצו גם לקבוע מתי המשתמשים משתמשים בשירותים. הסיבה לכך היא שחווית השירותים תשתנה בהתאם לשעה ביום. במהלך היום, רוב האנשים מרוכזים בעבודתם. לכן, אין להם את אותו הזמן להקדיש לשירותים ועקב כך יש לתכנן את החדר שירותים בצורה אפקטיבית.
מה נחוץ עבור חווית שירותים טובה?
אם אתם מנסים להפוך את חדר השירותים ליותר ידידותי למשתמש, אז הפריטים הבאים יעזרו להפוך את החוויה לנעימה ויעילה יותר:
- שירותים נקיים
- מתקן נייר טואלט איכתי
- תאורה טובה
- נייר טואלט איכותי
- מגבת ידיים
- מאוורר
- מגבת נייר
- סבון
- תרסיסים וריסוסים ריחניים
- סבונים לשטיפת ידיים
- חומר ניקוי
בנוסף לכל אלו יש לזכור שככל שסביבת השירותים תהא נקייה ואלגנטית יותר ככה זה גם ישפיע על דעת המבקרים על איכות המשרד והפועלים בו, שירותים הם חדר חשוב בכל משרד ומשליכים על המחשבה והרושם של אדם על העסק שלכפם באופן ישיר.
סיכום
כעת, לאחר שיש לך הבנה בסיסית כיצד לעצב את השירותים במשרד, הגיע הזמן להיות פרקטי. זכור, המטרה העיקרית של השירותים היא למנוע בעיות, לא להרוויח כסף. לכן, עליכם לנצל בצורה הטובה ביותר את השטח שיש לכם. אם אתה מנסה לחסוך במקום, או רוצה להיות מסוגל לאחסן פריטים בשירותים, אז לך על זה.
עם זאת, אם אתה מנסה ליצור מקום שמרגיש יותר מסביר פנים אתה צריך לחשוב מה חשוב למשתמש ולשים את הפריטים האלה במקום הנכון. זכרו, השירותים אינם המסדרונות או המטבחון. השירותים הם המקום שבו אנשים הולכים לשירותים. אם תהפוך את החוויה ליותר מסבירת פנים וידידותית יותר, אנשים יבלו יותר זמן בשירותים ופחות זמן בחיפוש אחר משהו אחר לעשות כמו לשחק בטלפון. וזו, חבריי, התחלה מצוינת לעיצוב חדר השירותים המושלם במשרד שלכם.