נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כמה זמן אורך מופע קוסמות?

קוסם

כאשר אנו מעוניינים לערוך אירוע, ובמהלכו להזמין אטרקציה כזו או אחרת, מלבד עניין המחיר, עניין הזמן חשוב גם הוא. אי לכך, במידה והחלטתם שאתם מעוניינים להזמין קוסם לאירוע שלכם, בין אם יום הולדת ובין אם כל אירוע אחר, עליכם לוודא מספר דברים ביניהם משך הזמן של המופע.

אם כך, כעת עולה השאלה, כמה זמן אורך מופע קוסמות. ובכן בכדי לענות על שאלה זו, נצטרך להבין מעט דברים קודם לכן כגון מה זה בכלל מופע קסמים, כיצד הוא נבנה, ממה הוא מורכב ועוד.

 

מה זה בכלל מופע קוסמות?

כאמור, הדבר הראשון שנצטרך לעסוק בו על מנת להבין כמה זמן אורך מופע של קוסם, הוא מה זה בכלל מופע קסמים. אם כן, ממופע קסמים הוא למעשה מופע, אטרקציה, אשר כוללת מגוון רחב של קסמים שנקבעים על ידי הקוסם עצמו, או על ידי הלקוח. קסמים אלו מבוססים על עקרונות שונים כגון:

  • זריזות ידיים
  • תעתועי ראייה
  • היפנוזה
  • שליטת מחשבות

 

כל אלו ועוד, מאפשרים לקוסם להרכיב מופע קסמים מרהיב ומרתק, אשר הופך כל אירוע לאירוע חוויתי, מהנה ובלתי נשכח.

 

ממה מורכב מופע קוסמות?

מופע קוסמות נבנה על ידי הקוסם עצמו. זאת כמובן, בהתאם לשני גורמים מרכזיים. ראשית, בהתאם לידע וליכולות השונים של הקוסם בתחום זה. שנית, בהתאם לאופי האירוע בו המופע לוקח חלק כגון אופי הקהל, וכן בהתאם לבקשות אישיות של מארגן האירוע. אם כן, מופע קוסמות מורכב בדרך כלל משלושה חלקים:

  1. פתיחה – החלק הראשון של המופע נועד על מנת לפתוח באופן קליל ואנרגטי את המופע. זאת, על ידי קסמים פשוטים אך מרשימים, שיגרמו לקהל להתעניין ולהיכנס לאווירה.
  2. אמצע – אמצע מופע הקסמים הוא למעשה החלק המעניין ביותר, במהלכו מתקיימים רוב הקסמים שתוכננו על ידי הקוסם.
  3. סיום – לרוב, המופע נגמר עם הקסם המרהיב והמרשים ביותר, אשר לעיתים מתקשר לאיזשהו חלק שבוצע במהלך המופע. זאת, על מנת להשאיר טעם טוב לקהל, וזיכרון איכותי מהמופע ומהאירוע כולו.

 

כמה זמן אורך מופע קוסמות?

אם כן, כעת לאחר שהבנו מה זה בכלל מופע קסמים, על מה הוא מבוסס, מי מרכיב אותו וכיצד ומה הוא מכיל, נוכל להבין כמה זמן אורך מופע קוסמות שכזה. ובכן כפי שניתן אולי להסיק, משך הזמן של מופע קוסמות הוא אינו חד משמעי. זאת, בשל ריבוי הגורמים אשר משתנים ממופע למופע.

עם זאת, בדרך כל מופע קוסמות אורך בין 45 דקות לשעה. כמו כן, במקרי הצורך, מארגני המופע יכולים לבקש מהקוסם לקצר או להאריך את המופע בהתאם לצורך שלהם במופע כחלק מהאירוע האישי שלהם. זאת כמובן, על ידי אישורו של הקוסם, ווידוא כי זה אכן אפשרי.

קוסם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים