נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

4 דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים כריות ישיבה למרפסת

ספה

כשאתם מחליטים להזמין כריות ישיבה למרפסת כדאי שתבחנו מה קיים בשוק ומה כדאי לכם להזמין כדי שלא תתחרטו או תתאכזבו מהכריות שתקבלו.

הנה 4 דברים שכדאי לדעת לפני שאתם מזמינים את הכריות למרפסת שלכם.

 

גודל

כשאתם בוחנים את פינת הישיבה שלכם כדי להחליט על כריות ישיבה למרפסת, כדאי שתבחנו את הגודל של הכריות שיתאים לפינת הישיבה שלכם. הגודל הסטנדרטי הוא 45 סנטימטר על 45 סנטימטר, אך במקרה שלכם יכול להיות שהגודל הזה יהיה קטן מדי או גדול מדי ביחס למושבים במרפסת שלכם.

 

עיצוב

אם פינת הישיבה שלכם מעוצבת בצבעים קלאסיים חלקים ואחידים, אז כדאי שהכריות יהיו בעלות גוונים שונים והדפסים שישברו את העיצוב הכללי. לעומת זאת, אם פינת הישיבה שלכם מעוצבת בגוונים והדפסים, כריות ישיבה בעלות צבע חלק ואחיד יהיו הבחירה המוצלחת.

 

חומרים

הכריות יכולות להיות עשויות מחומרים שונים, חלקם אולי יהיו זולים יותר, אך אין זה אומר שבחירה שכזו תהיה המוצלחת ביותר. כריות עשויות מחומרים זולים עלולות להצריך תחלופה גבוהה של כריות, וכתוצאה מכך הוצאות מיותרות. כיסויים מבד קורדורה שזהו בד דוחה מים (גם בבדי הקורדורה ניתן למצוא מספר סוגים – Uly ידוע כסוג הנעים יותר למגע) וספוג בעל צפיפות מספיקה יביאו לכך שהכריות שלכם יחזיקו מעמד לאורך זמן. כיסויים הניתנים לשליפה יקלו על הניקיון של הכריות.

 

צורת הכריות

הצורה הקלאסית לכריות הישיבה היא ריבוע, אך היא לא הצורה היחידה. ניתן למצוא כריות ישיבה מלבניות, עגולות ואפילו גליליות בהתאם לצורך שלכם ולעיצוב אותו אתם רוצים ליצור בפינת הישיבה שלכם. במקומות מסוימים ניתן לרכוש כריות בעיצוב אישי בהתאם למידות אותן תרצו ובהתאם לצבעים המתאימים לכם לפינת הישיבה.

 

לסיכום

כשאתם בוחרים כריות לפינת הישיבה שלכם במרפסת, ישנם מספר דברים שכדאי שתדעו לפני שתזמינו את הכריות המתאימות לכם, הנה ארבעה מתוכם שיעזרו לכם להתמקד. גודל הכריות הסטנדרטי הוא 45 על 45 סנטימטר, אך אין זה כלל, ישנן כריות גדולות יותר וקטנות יותר ולכל פינת ישיבה יכולות להתאים כריות בגודל שונה. עיצוב פינת הישיבה שלכם יכלול התאמה של הכריות לעיצוב הפינה, כך למשל אם פינת הישיבה היא בצבעים חלקים, כריות בעלות הדפס יתאימו יותר, ואילו אם פינת הישיבה מעוצבת בססגוניות, כריות בעלות צבע אחיד וחלק יהיו הבחירה המתאימה לכם. החומרים מהם עשויות הכריות חשובים לא פחות, ספוג בעל צפיפות גבוהה וכיסויים מבד קורדורה – בד דוחה מים, (בד קורדורה מסוג Uly ידוע כנעים למגע) יביאו לכך שהכריות יחזיקו מעמד לאורך זמן וכך לא יהיה צורך להחליפן בתדירות גבוהה, דבר שיחסוך עלויות. צורת הכריות חשובה לא פחות לעיצוב פינת הישיבה שלכם, הצורה הקלאסית היא אומנם ריבוע, אך ניתן למצוא כריות עגולות, מלבניות, גליליות ועוד.

 

מערכת ישיבה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים