נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כתיבת ברכות לכל אירוע – איך עושים את זה טוב

מחברת

אירוע לא יכול להיות מושלם אם אין בו ברכות יפות שמרגשות את הקהל ומבטאות קרבה וחברות לבעל השמחה.

אירוע הוא לא רק אוכל וריקודים ועליו להכיל תוכן כלשהו, וברכות היא אחת מהדרכים להכניס לאירוע תוכן.

עם זאת, כתיבת ברכה איננה תמיד דבר קל בעיקר אם לא מדובר באנשים שמילים וכתיבה באות להם בקלות.

אז איך בכל זאת עושים זאת, והאם ניתן לבצע כתיבה ברכה בתשלום?

 

מהן הדרכים השונות לכתוב ברכה?

ישנן כמה דרכים כאלו:

כתיבת הברכה בעצמנו:

כתיבה של הברכה בעצמנו היא דרך נהדרת להעביר את התוכן בצורה המתאימה ביותר לקהל ולאירוע, אך עם זאת לא כולנו התברכנו בכישרון כתיבה. כתיבת הברכה בעצמנו יכולה לצאת בנאלית ואף משעממת – וזו ממש לא המטרה של ברכה. אם בכל זאת מילים הן דבר שבא לכם בקלות, תוכלו לכתוב מילים שיצאו מהלב ויכנסו ללב.

 

להיעזר בחברים:

אם אין לכם הרבה ניסיון בנושא ואתם קצת לא בטוחים בכתיבה שלכם, תמיד תוכלו לבקש מחבר קרוב או בן משפחה שיעבור על הברכה שלכם ואולי יציע שיפורים ויסייע בכתיבה.

 

לשכור כותב מקצועי:

היום זה כבר ממש לא מובן מאליו שאת הברכה נכתוב בעצמנו. תחשבו על זה לרגע – אנשים מכובדים מאוד שוכרים כותבים מקצועיים שיכתבו את הנאומים שלהם, ואם כך למה שאנחנו לא נוכל להיעזר בבעל מקצוע שיכתוב את הברכה עבורנו? ישנם כותבי ברכות רבים שישמחו להציע את שירותם, אם כי המחירים לשירות זה יכולים להיות די יקרים ולכן לא בטוח שזה יתאים לכולם.

 

אתרי ברכות:

חיפוש קצרצר בגוגל יראה לכם אתרי ברכות שונים בהם תוכלו למצוא ברכות לכל סוג של אירוע: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות, ברית מילה ועוד. כדאי לדעת שלא כל האתרים שווים באיכותם, ובעוד שישנם אתרים בהם יש ברכות מושקעות ומקוריות, באתרים אחרים אתם עלולים למצוא ברכות די משעממות ותבניתיות. בנוסף, חלק אתרים אלה יציעו כתיבת ברכה באופן אישי תמורת תשלום וזה יכול להיות משתלם עבורכם.

 

כותבים בעצמכם? הקפידו על אורך מתאים

אם אתם כותבים ברכה לאירוע אליו אתם מוזמנים, זכרו שגם אם אתם אורחים מכובדים ביותר האירוע הוא לא סביבכם ואתם לא רוצים להלאות את הקהל בברכה ארוכה מדי. לכן מומלץ למצוא את האורך המתאים – לדעתנו ברכה באורך של עד שמונה שורות גם מכילה כמות מכבדת של תוכן מצד אחד ומצד שני היא לא ארוכה מדי.

 

היו מקוריים

תשתדלו לא להיות בנאליים מדי, ושהברכה תהיה מקורית. קהל תמיד ידע להעריך ברכה שנכתבת בהומור ומודעת לעצמה, ועוד יותר אם יש פאנץ' ליין מוצלח בסוף.

 

אתר הברכות השלם

באתר הברכות השלם תוכלו למצוא ברכות מושקעות לאירועים מכל הסוגים, ובנוסף לכך תוכלו להזמין ברכה בתשלום שתיעשה בהתאמה אישית עבורכם במחירים הוגנים ביותר. כך תוכלו לתת ברכה מושקעת ומקורית ללא מאמץ רב.

 

שולחן עבודה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים