נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה יותר חשוב – לייק או עוקב באינסטגרם?

עוקב חדש

אם אתה מנסה לקדם את חשבון האינסטגרם שלך, כנראה שאתה ניצב בפני שאלות רבות בנוגע לאופן שבו הכי נכון לעשות זאת.

כך עולה השאלה  – מה יעזור לך יותר בקידום החשבון – לייקים באינסטגרם או עוקבים חדשים? אנחנו כאן כדי לנסות לעזור לך עם השאלה.

 

מה ההבדל בין לייק לעוקב?

לפני שנדון מה מהם הוא יותר חשוב, עלייך להבין מה זה לייק לעומת עוקב.

  1. לייק הוא אדם שבחר לצרף את שמו כמעריץ לאחד הפוסטים שפרסמת.
  2. עוקב הוא אדם שבחר לקבל את העדכונים שאתה מפרסם בפיד החדשות שלו באופן קבוע..

 

עוקבים – לא הדבר החשוב ביותר

כמות גדולה של עוקבים גורמת לך להרגיש טוב – זה מספר שקל להסתכל עליו בכל יום, נראה שזה נותן לאנשים את האפשרות להתרברבות. כן זה מגניב לדעת שיש 10,000 אנשים שרוצים לראות את התוכן שלך – עד שהם משאירים אותך חסר מושג לגבי למה אף אחד לא עושה לך לייקים, לוחץ על הקישורים שלך או קונה את המוצרים שלך. מכיוון שהמציאות היא שרדיפה אחרי המוני עוקבים יכולה להסיח את דעתך ממה שחשוב באמת: מעורבות.

 

אז אם כן, אילו מספרים באינסטגרם חשובים יותר מאשר עוקבים?

לייקים

אמנם לייקים לא ישלמו את החשבונות שלך, אך הם מראים שאתה יוצר תוכן שאחרים מעוניינים בו. ולא רק זאת, אלא שהוא מראה שהתוכן שלך קיים, וזה חשוב מהסיבה הברורה שאתה לא יכול למכור משהו שאף אחד לא מודע שזה שהוא קיים.

השאלה הגדולה כאן היא אם אתה מקבל את סוג הלייקים הנכון. ייתכן שאתה מקבל כמות טובה של לייקים, אבל הם לא מחשבונות שלמעשה יהפכו ללקוחות. אז עיין במהירות ב- 3-5 התמונות האחרונות שלך ובדוק את הלייקים שלך על ידי לחיצה עליהם:

  1. אולי אפליקציות של מדיה חברתית אוהבות את התמונות שלך, ולמרות שזה נהדר, הן כנראה לא הלקוח הנכון לקרמיקה בעבודת יד שלך.
  2. או אולי רוב הלייקים שלך הם מחשבונות של דואר זבל – גם לא לקוחות טוב.
  3. או אולי רוב הלייקים שלך הם מיוצרי קריאייטיב אחרים שמהווים תמיכה טובה, אך לא ממש אם אתה מחפש למצוא את לקוחות הליבה שלך ולעשות מכירות.

 

Re-gram

אם מישהו מחליט לעשות רי-גרם לתמונה שלך (תמיד עם קרדיט כמובן!), הוא בעצם משתף את התוכן והמותג שלך עם הקהל שלו. תלוי איך הוא מתייג אותך, אתה יכול לעקוב אחר זה בדרכים שונות.

אם הוא מתייג אותך בתצלום, זה הופך את זה לסופר קל – מהפרופיל שלך לחץ על הסמל הימני העליון שנראה כמו אדם בתיבה. זה מראה את כל התמונות שתויגת בהן. אולי לא כולן טכנית שלך, אך מספקות מקום קל להסתכל על מה ששותף.

 

אפליקציה חברתית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל