נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כיצד למדוד נעליים לילד שלך

נעל בעיצוב אישי

החלטתם לרכוש נעליים חדשות לילד שלכם? הילד התחיל לעשות את צעדיו הראשונים בעולם והחלטתם לסייע לו לרכוש עבורו זוג נעליים חדשות? תהליך מדידת הנעליים לילדים, הוא ללא ספק תהליך ארוך שעשוי להתיש לא מעט הורים. לשם כך, הכנו עבורכם מדריך קצרצר שיסייע לכם לצלוח את שלב מדידת הנעליים בצורה הקלה והמהירה ביותר.

נעליים לילדים

תהליך קניית נעלי ילדים עשוי להיות תהליך מתיש ומעייף. רוב הפעמים הילדים מתנגדים למדידת הנעליים, ולעיתים מתחילים לבכות ולהרעיש ללא הפסק. חלק גדול מההורים כיום, מעדיפים לרכוש את הנעליים של הילדים שלהם דרך אתר האינטרנט של החנות הרלוונטית, במקום להגיע עם הילדים לחנות ולהתחיל בתהליך המדידות הארוך.

אם גם אתם החלטתם שאתם רוצים לרכוש את נעלי הילדים שלכם דרך אתר האינטרנט או אם אתם רוצים להגיע מוכנים לחנות עם מידת נעליים שאתם יודעים מראש- המדריך הבא מתאים עבורכם!
באמצעות מדידת כף הרגל בבית שלכם, תוכלו לדעת את המידה המתאימה עבור כף רגלו של ילדכם, וכל שיישאר לכם לעשות הוא לבחור יחד איתו את העיצוב המתאים ביותר בשבילו/ה.

אז קדימה- מוכנים? חלצו את הנעליים של הילדים והשאירו אותם יחפים!

נעל חומה
נעל חומה

תהליך מדידת הנעליים

ובכן, תהליך המדידה חייב להתבצע קודם כל שכף הרגל יחפה לחלוטין.
שנית, חשוב מאוד להקפיד שהילד יעמוד לאורך תהליך המדידה, מכיוון שהזווית מדידה של כף הרגל עשויה להיות לא מדויקת כאשר הילד יושב או נמצא בסיטואציה אחרת.

לאחר שהילד עומד וכף רגלו חשופה, קחו את הסרגל שיש לכם בבית.
חשוב להתחיל את המדידה מאחורי כף הרגל, ממש היכן שהעקב מסתיימת, ולגלול את הסרגל עד אשר הקו מגיע לאגודל בכף הרגל. כל מדידה אחרת, תיחשב למדידה שגויה, שתביא לקבלת מידה קטנה או גדולה יותר מהמצב בפועל. טיפ נוסף מאיתנו אליכם- הצמידו את הילד לאחד מקירות הבית כך שהעקב שלו יהיה צמוד לדופן הקיר. כך תוכלו לקבל את זווית המדידה המדויקת ביותר.
במידות ילדים, חשוב לדייק מאוד במידות כף הרגל, ולרדת עד לרזולוציה של חצי סנטימטר. אם נתקלתם במספר כמו 8.7 סנטימטר- תמיד עגלו אותו למעלה על מנת למנוע מהילד מצב לא נוח.

לאחר שיש לכם מידה מדויקת של מרחק בסנטימטרים, תוכלו להתאים ולדעת את המידה המדויקת עבורו. לצורך העניין אם אורך כף הרגל הוא 15 סנטימטרים- מידת הנעל של הילד שלכם תהייה 24. אם מדדתם והאורך שיצא הוא 17.5 סנטימטרים- מידת הנעל של הילד שלכם תהייה 28.

לאחר שביצעתם את תהליך מדידת אורך כף הרגל והגעתם למספר המדויק, תוכלו לרכוש את הנעל המתאימה ביותר עבור הילד שלכם! מה שנותר לכם יהיה לבחור ביחד איתו/ה את העיצוב היפה ביותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הורים וילדים
תינוק בבטן
5 תופעות לווי הריון ולידה

לא מזמן גילית שאת בהריון? מתלבטת איך תוכלי לצלוח את התקופה הזאת וחוששת מכל אותן תופעות שנשים מדווחות עליהן?