נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה עדיף מדף ממתכת או מדף מעץ

קיר

עיצוב הבית הוא משימה מורכבת שכוללת בתוכה אלמנטים רבים, קישור בין חלקי הבית השונים וגם התאמה של העיצוב לפונקציונליות הנדרשת.

בעייני הדרך הכי טובה לשדרג את כל עיצוב, ליצור פריצות של צבעים ולהפוך את החלל לפתוח יותר הינו שימוש בשלל מדפים מעוצבים.

 

פונקציונליות

מדפים מעוצבים יכולים לשמש למגוון רחב של מטרות, החל מהעמדה של צמחים או פרטים דקורטיביים אחרים ועד לאחסון נוח ונגיש של כלי אוכל, בקבוקי יין, ספרים ובעצם כל מה שרק תצטרכו.

לכן, לפני שבוחרים בעיצוב, בחומר ובצבע של המדף, חשוב מאוד להבין מהו הגדול הנדרש והיכן בדיוק תבחרו לתלות את המדף שלכם. כל אלו יאפשרו לכם להתאים את המדף שתבחרו למטרה שלו.

 

העיצוב

כעת, אחרי שאנחנו יודעים בדיוק מה הדרישה הפונקציונלית שלנו, עלינו להחליט על העיצוב. מדפים הם מוצר קטן יחסית, אך יש להם נוכחות גדולה ומשמעותית בחלל בו הם נמצאים. כך שעיצוב המדף צריך לבוא בהתאמה לעיצוב החלל בו נתלה את המדף. למשל אם הסלון שלנו מעוצב בעיצוב מודרני, נרצה להוסיף מדפים שמתאימים לעיצוב זה.

כמו כן, ניתן להשתמש במדפים עצמם או במה שמונח על גביהם כדי ליצור מקומות של צבע בחלל שהוא מונוטוני יחסית.

 

מדף מתכת – למה הוא טוב?

מדפי מתכת הם טרנד גדל והולך. הם מתאימים בצורה נפלאה לעיצובים המודרניים יותר. היתרונות נוספים של מדפי המתכת הינם הקלות בה ניתן לנקות אותם והעובדה שבדרך כלל הם נשמרים לאורך זמן. כמובן שכדי לקבל מדף איכותי שאינו מחליד או נהרס, יש לבחור בחומרים איכותיים.

יתרון נוסף של מדף המתכנת הינה הגמישות הרבה שקיימת בעיצובים שלו, ניתן לראות עיצובים מיוחדים מאוד, אשר מתאפשרים לביצוע בשל החומר ממנו עשוי המדף. עיצובים אלו עשויים להעניק לחלל הבית שלכם מראה מיוחד וחדיש.

 

מדף עץ – הבחירה הקלאסית

לעומת מדפי המתכת, מדפי העץ יכולים להתאים הן למראה המודרני והן למראה הכפרי, הכל תלוי בעיצוב ובגימור של העץ. מדפי העץ בדרך כלל הם עבים יותר ויוצרים הרגשה מעט כבדה יותר על הקיר אך גם הם עמידים ואמינים מאוד, במידה ורוכשים מדפים איכותיים העשויים מעץ מלא.

החיסרון העיקרי של מדפי עץ הינה העובדה שכשמניחים עליהם צמחים יש צורך להיזהר לא לשפוך מים באופן קבוע על העץ, הדבר יכול לגרום לתהליך של ריקבון או התנפחות של העץ.

 

אז מה עדיף?

התשובה לשאלה איזה מדף עדיף היא, אינדיבידואלית מאוד. היא תלויה במספר אלמנטים חשובים שהעיקרי שהם הוא עיצוב החלל בו תרצו למקם את אותם המדפים.

ההבדלים מבחינת האיכות בין שני המוצרים הם זניחים ברגע שבוחרים חומרים איכותיים ודואגים לשמור על המדף. ולכן הכי חשוב לבחור את המדפים בהתאם לתנאים הספציפיים שלכם, העיצוב שלכם והטעם האישי שלכם.

 

מדף נירוסטה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין