נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה גובה האגרה בתביעה בגין נזקי רכוש?

זכוכית מגדלת

רוב האנשים לא מודעים לכך אך בישראל כל יום יש פגיעות ברכוש בין אם זו תאונת דרכים, תאונת עבודה או תאונה עצמית אלפי ישראלים כל שנה סובלים מנזקי רכוש.

אם גם אתם סבלתם מנזק רכוש הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה להגיש תביעה לבתי המשפט נגד הפוגע ברכוש שלכם.

כמובן שאת התביעה לא מגישים לבד אלא עם עורך דין.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי בתביעה על נזקי רכוש גובה האגרה עומד על 2.5% מסכום התביעה.

חצי מהסכום הזה משלמים בעת הגשת התביעה ואת החצי השני לאחר סיום התיק בהנחה שזכיתם בתיק שלכם.

עליכם לדעת כי גובה האגרה יכול להגיע למאות אלפי שקלים ולכן זה לא משהו שכדאי לזלזל בו ואת זאת כדאי לזכור.

 

כיצד העורך דין שאני בוחר משפיע על גובה האגרה שלי?

עליכם להבין כי העורך דין שאתם שוכרים משפיע מאוד על האגרה שתשלמו. למה הכוונה? אם כן עליכם לזכור כי גובה האגרה נגזר מסכום התביעה שלכם ואם העורך דין שלכם קובע סכום תביעה גבוה מדי אתם תשלמו אגרה גבוהה מדי. לכן יש משמעות אדירה לשאלה איזה עורך דין מייצג אתכם ואתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לבחור את העורך דין הטוב בשוק. ככל שתבחרו עורך דין יותר טוב כך האגרה שתשלמו תהיה יותר ריאלית ויותר נכונה. חבל לבזבז מאות אלפי שקלים על אגרה לא נכונה ולכן יש משמעות אדירה לשאלה באיזה עורך דין אנו בוחרים שייצג אותנו בתביעה.

 

האם כדאי לי לבחור עורך דין ממשרד גדול או קטן?

כאשר אנו באים לבחור עורך דין נזקי רכוש עולה השאלה האם זה משנה מאיזה משרד העורך דין מגיע והאם כדאי לבחור עורך דין ממשרד גדול או קטן? אם כן אנו חייבים לציין כי פעמים רבות עדיף לבחור עורך דין ממשרד קטן וזאת מכיוון שעורך דין זה יהיה הרבה יותר קשוב לכם הלקוחות שלו מאשר עורך דין ממשרד גדול אשר יש לו הרבה יותר לקוחות. לכן אתם חייבים להבין כי כדאי לכם לבחור עורך דין ממשרד קטן ולא ממשרד גדול וזאת מכיוון שכך תבטיחו ייצוג הרבה יותר טוב בתיק שלכם והסיכוי שלכם לנצח ולקבל פיצוי גדול גדל וזאת עקב הבחירה בעורך דין ממשרד קטן.

 

אל תבחרו את העורך דין הזול ביותר בשוק

עוד נקודה שאנו רוצים להדגיש היא העובדה כי לא כדאי לכם לבחור את העורך דין הזול ביותר בשוק. עליכם להבין שאם העורך דין לוקח מחירים נמוכים במיוחד אזי זה סימן כי הוא מבצע את העבודה בצורה גרועה ולכן אין לו ברירה אלא להוריד מחירים בצורה ניכרת ממה שנהוג בשוק תביעות נזקי הרכוש.

 

אנשי משפט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הבנת משמעותו של תיקון 190
הבנת משמעותו של תיקון 190

תיקון 190 הוא שינוי חקיקתי משמעותי שזכה לתשומת לב ועורר ויכוחים בין מומחים משפטיים וקובעי מדיניות. במאמר מפורט זה,