נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה תפקידו העיקרי של עורך דין תביעות ביטוח

איש מחליק על בננה

אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע למצב שהוא תובע את חברות הביטוח, אך אין מה לעשות ולעיתים זהו המצב שבו אנחנו צריכים לקבל כסף עקבות אובדן, פגע או כדומה. במקרים בהם אנחנו עומדים אל מול חברות ביטוח גדולות ומבקשים כסף תמורת שירות הביטוחים עליו שילמנו, עד כמה שנראה לנו שמגיע להם ולעיתים הצדק באמת איתנו, קשה לעמוד אל מול אותן חברות גדולות כאשר אנחנו אנשים פרטיים.

במקרים בהם אנחנו תובעים את חברות הביטוח לעיתים עלול המקרה להסתבך ויש צורך בייצוג על ידי עורך דין מומחה. עורכי דין מתמחים בלימודים שלהם ואחר כך במהלך הקריירה מתמקצעים בתחום מסוים ולכן עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח יכול מאוד לעזור לכם. אז מה באמת תפקידו העיקרי של עורך דין תביעות ביטוח ? הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

דחיית תביעות על ידי חברות הביטוח

כפי שתואר, חברות הבטוח הינן גוף גדול ומשומן אשר לא מוציא כסף בקלות. על אף שבמעמד רכישת הביטוח הובטח לנו כיסוי מלא לכסף אותו אנחנו משלמים, חובת ההוכחה על זכאותכם לקבלת הכסף הינה לעיתים קשה מאוד. כדי להבין את התפקיד של עורך דין תביעות ביטוח, יש ראשית להבין כיצד פועלות חברות הביטוח.

כאשר אנחנו רוכשים פוליסת ביטוח אנחנו סומכים על כך שבבוא הרגע שנצטרך נקבל את הכסף שמגיע לנו, והמציאות המצערת מראה לא פעם, שהמאבק על הכספים מחברות הביטוח הוא קשוח עד מאוד. הקשר בין הלקוח לחברות הביטוח נשארות על מי מנוחות עד הרגע בו הלקוח נזקק לכסף על פי הסעיפים המשולמים בפוליסה.

 

עורך דין לענייני ביטוח יממש את זכויותיכם

תפקידו של עורך דין המתמחה בעיניי ביטוח הינו לייצג לקוחות התובעים את חברות הביטוח בכוונה שהם יקבלו את כל הסכום שמגיע להם. אנשים רבים נקלעים לקשיים בהוכחות אל מול חברות הביטוח אודות זכאותם לקבלת כספים מחברות הביטוח ולכן הם פונים לעורכי דין המתמקצעים בתחום זה בשביל שיסייעו להם בייצוג אל מול חברות הביטוח.

עורכי דין אשר מתעסקים בקריירה שלהם רק בעיניי ביטוח, מכירים לעומק כיצד עובדות החברות השונות ובעיקר והכי חשוב – את הסעיפים השונים והבירוקרטיה המורכבת שממנה בונים את פוליסות הביטוח. רוב האנשים לא מתעמקים מספיק בנהלים וכך מוצאים את עצמם מופתעים כאשר הם ניגשים לתבוע את חברת הביטוח ונענים בשלילה.

ישנם מקרים רבים שאפילו רק מכתב מעורך דין מוכר לעיניי ביטוח הנשלח לחברת הביטוח הרלוונטית בכדי לסייע לכם לקבל את כל הסכום שמגיע לכם. חברות הביטוח מבינות שפעמים רבות שכניסה להליך משפטי לא ייטב עמן ויגרור להן הוצאות מיותרות ולכן מעדיפות להיענות לבקשת עורך הדין ולהגיע לפשרה כלשהי כאשר הדיון מתנהל אל מול עורך דין.

עורך דין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים
ביטוחים
גלו את היתרונות של הר הביטוח

בעידן הדיגיטלי, בו הנוחות והיעילות הם מעל לכל, האינטרנט מתגלה כפלטפורמה מהפכנית בתחום הביטוח, המציעה שפע של הטבות למבוטחים.

מה הוא כפל ביטוחי?

אם גם אתם לא אוהבים לשלם פעמים ולזרוק כסף לשווא, מומלץ שתבצעו בדיקה כי אינכם משלמים פעמיים את אותו

ביטוח כפול
מה הוא כפל ביטוחי?

אם גם אתם לא אוהבים לשלם פעמים ולזרוק כסף לשווא, מומלץ שתבצעו בדיקה כי אינכם משלמים פעמיים את אותו

ביטוחים
ביטוחים שחשוב להכיר

עולם הביטוח מתפתח ללא הרף. המרוויח העיקרי מכך הוא קהל היעד שיכול למגן את עצמו מפני מגוון נזקים אפשריים.