נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מטפל בחרדות בנתניה

חרדה

חרדה נחשבת לאחת התופעות הנפוצות של המאה ה 21. ע"פ הערכות, מדובר בעשרות אלפי בני אדם אשר סובלים מחרדה. באמצעות אורי פוקס, מטפל בחרדה בקליניקה בנתניה תוכלו לעבור טיפול CBT אשר הוכח כיעיל לצורך טיפול והפחתה בחרדות.

 

טיפול בחרדות בשיטת CBT

שיטת CBT היא שיטה התנהגותית-קוגניטיבית אשר מבוססת בניגוד לשיטות אחרות של פסיכותרפיה על התמקדות בזמן הווה, במטרה לפעול באופן מיידי לשינוי דפוסי המחשבה כך שהם יהיו דפוסים מקדמים וחיובים, וכתוצאה מכך ישתנו דפוסי ההתנהגות. למעשה, מדובר באחת השיטות החדשניות ביותר לצורך טיפול בחרדות, אולם הצלחת הטיפול מותנית הן בשיתוף הפעולה מצד המטופל והן ברמת המיומנות של המטפל אשר צריכה להיות גבוהה ככל האפשר, וזאת מתוך מטרה להעניק לו ליווי מקצועי ואישי אשר מתבצע באמצעות מפגשים שבועיים אחד על אחד.

מאחר והשיטה מתמקדת בשינוי התנהגותי ומחשבתי, התוצאות אותן ניתן לקבל כתוצאה מהטיפול הן מיידיות, ולכן רוב המטופלים מדווחים על שיפור ניכר בתחושה – כבר מהמפגש הראשון. הטיפול מתמקד בהשגת תוצאות לטווח הקצר, ולכן רוב המטופלים בשיטה זקוקים לשלושה עד 20 מפגשים בלבד. עם זאת, מדובר בפקטור אינדיווידואלי אשר מבוסס על הרגשה אישית, כל זאת כאמור בליווי של מטפל מוסמך אשר מעניק ליווי וסיוע וכן תרגילים אותם ניתן לבצע בבית, לצורך תרגול השיטה.

פגישה אצל מטפל
פגישה אצל מטפל

טיפול CBT בנתניה באמצעות אורי פוקס – מטפל מוסמך ובעל ניסיון בתחום

אורי פוקס נחשב לאחד המטפלים המובילים בישראל בשיטת CBT, וזאת לאור ניסיון עשיר בטיפול במאות מטופלים אשר סובלים מחרדה כמו גם מדיכאון. בקליניקה אשרבבעלותו בנתניה מקבל אורי מטופלים אשר מעוניינים לעבור טיפול התנהגותי וקוגניטיבי אשר מבוסס על קבלת תוצאות החל מהטיפול הראשון.

הטיפול נעשה גם בעבור אלו אשר נוטלים תרופות ייעודיות לטיפול בחרדה, כאשר ע"פ מטופליו של אורי מדובר בשיטה אשר מאפשרת להפחית באופן משמעותי את הצורך בתרופות, כתוצאה ישירה משינויי התנהגות כמו גם חשיבה חיובית ומקדמת אשר הופכת את החרדה למינורית ונשלטת, במקום שהחרדה תשלוט על חייהם.

בשורה ארוכה של מחקרים אשר בוצעו בתחום עלה כי הטיפול יכול להועיל לא רק לסובלים מחרדה אלא לקשת רחבה של הפרעות נפשיות, ולכן באמצעות פנייה לקליניקה של אורי פוקס תוכלו לקבל טיפול ממוקד ויעיל אשר ישפר באופן ניכר לא רק את התחושות שלכם אלא יקנה לכם הרגלי התנהגות חיובים.

 

מעוניינים לקבל מידע נוסף בנוגע לטיפול  CBT בנתניה? כעת יש לכם את הדרך

כאמור, טיפול CBT בנתניה אשר נעשה באמצעות אורי פוקס יאפשר לכם לקבל טיפול נקודתי ויעיל לצורך הפחתה ברמת החרדה, אימוץ דפוסי חשיבה חדשים וכן הרגלים התנהגותיים מקדמים. דף הבית של הקליניקה מאפשר לכם ללמוד יותר על השיטה, כמו גם לתאם פגישת ייעוץ עם אורי פוקס.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות ורפואה