נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מקומות בלתי נשכחים לטיולים באסיה

אישה אסייתית

מחפשים אחר טיול בלתי נשכח? אחד כזה שייזכר לשנים רבות קדימה? דרך המשי הוא אחד ממסלולי הטיולים הרומנטיים והמרתקים בעולם. אתם מוזמנים להכיר את אסיה ומערב סין כמו שלא הכרתם, אתם מוזמנים אל דרך המשי.

נדמה כי בכל דבר סחרו בדרך המשי, כולל מזון ומוצרי בניין, זהב ואפילו בסמים, דתות ובארכיטקטורה. דרך המשי הוא ציר נדידה מרכזי באסיה, דרכו במהלך ההיסטוריה נדדו מיליוני סוחרים ורוכלים, חלקם גם יהודים אשר השאירו עדויות היסטוריות לנדידתם. במהלך מסע בדרך המשי, אתם עומדים להיחשף בפני הנופים המגוונים בעולם והיפים. מה נמצא באזור זה של דרך המשי? בואו נדבר על המסע הקסום בעולם והמרתק ביותר!

חוויות לכל החיים בדרך המשי ואסיה

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את אסיה, את המשמעויות העמוקות שבאזור דרך המשי, את השווקים האדירים והתרבויות המגוונות. טיול לדרך המשי מצירך ליווי או הדרכה מקצועית. אין ספק כי מדובר במסלול טיולים מאוד מורכב, במהלכו מאוד קל לפספס כל מיני נקודות תיירותיות חשובות.

כשאתם מסתייעים בחברת טיולים מומלצת ומקצועית, אתם למעשה מבטיחים תמורה מלאה לכספכם. כולנו עמוסים במהלך השבוע והשגרה של כולנו לוחצת, ככה שאם כבר יוצאים לטיול כה מרוחק גאוגרפית, עדיף לעשות את זה כמו שצריך.

ים
ים

מסעות קסומים באסיה והכרת התרבויות השונות

טיול לדרך המשי הוא מסע קסום, בין אם אתם חובבי מזרח או מערב. הנופים באזור משתנים, התרבויות מאוד מגוונות והטיול פשוט מרתק. ישנם לא מעט מטפלים שונים, כמו למשל מטפלים בצמחי מרפא, המגיעים לדרך המשי לפחות פעם בשנה.

מה הסיבה להגעתם של מטפלים לשווקים בדרך המשי? בשווקים השונים בדרך המשי ניתן לאתר צמחי מרפא, שלא ניתן לאתר באף מקום אחר בעולם. אייל וייס הינו מטפל בצמחי מרפא, בו ניתן להסתייע עבור טיפול בחרדות, בדיכאון ועוד. באמצעות צמחי מרפא ורקיחה נכונה של אותם צמחים, ניתן לטפל גם באלרגיות שונות, בכאבי שרירים, בתסמיני פיברומיאלגיה ועוד.

אסיה והמקומות התיירותיים שלא תשכחו לעולם

בעוד שמטפלים בצמחי מרפא פוקדים מקומות כמו דרך המשי פעם בשנה, מטיילים אחרים מגיעים אל דרך המשי פעם בחיים, אולי פעמיים. לכן, חשוב כל כך להסתייע במדריך דרך מנוסה. עשו זאת כמו שצריך, צאו אל דרך המשי ותיהנו ממסע קסום ביותר. בעזרת ליווי מקצועי הניתן לכם מחברת הטיולים שלכם, לא תפספסו דבר במהלך המסע.

ההנאה פשוט מובטחת. בין אם אתם מטיילים כזוג או כמשפחה, אתם תמצאו את הנאתכם. מסלולי טיולים בדרך המשי מומלצים מאוד עבור משפחות עם ילדים, אך גם עבור זוגות המחפשים ליהנות מרומנטיקה מהסרטים. אגב, מומלץ מאוד לערוך טיול ירח דבש באזור זה של מערב סין, אסיה ודרך המשי. עוד לא ארזתם לטיול המאורגן שלכם בדרך המשי?

למידע נוסף לחצו: https://he.ollami.com.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
דרום ולא רק אדום

לא, לא שוב פעם ים המלח. רגע, אבל מי אמר לכם שזה כל מה שיש לדרום להציע לנו? די

נהר
ברצלונה או ברלין?

אירופה מלאה ערים נהדרות לבקר בהן, לכל עיר ייחוד וקסם משלה עם שפה אחרת, תרבות אחרת, מאכלים אחרים, היסטוריה

פורטוגל ראשית
מה חשוב לדעת על פורטוגל?

פורטוגל, השכנה הצמודה של ספרד, נעשתה בשנים האחרונות אחת המדינות האהובות ביותר בקרב ישראלים. אמנם לא תוכלו למצוא טיסות