הרשת גועשת בימים האחרונים. פוסט שפורסם על ידי בעל אתר אינטרנט מוכר הביא לשיח ער בכל הנוגע לקידום אתרים אורגני וממומן. אם קראתם את הפוסט ומצאתם את עצמכם תוהים: מתי קידום אורגני מתאים יותר על פני הקידום הממומן? דעו שאתם לא לבד. שכן, רבים קראו את הפוסט ותהו לגבי העניין הזה. אנחנו החלטנו שלא רק לתהות, אלא גם לצאת ולבדוק מתי זה באמת נכון. הישארו אתנו ונגלה יחד את התשובה.
תכירו את הקידום האורגני
רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת, כדאי שתדעו מה זה בכלל קידום אורגני ומה הוא קידום ממומן. שתי אפשרויות הקידום הללו באות לידי ביטוי במנוע הגדול ביותר בעולם – גוגל. הן מאפשרות לאתר שלכם להיות בולט על פני האתרים האחרים שמתחרים על אותן מילות מפתח. כך שאם יש לכם אתר שמציג מלון בירושלים, הוא זה שיוצג בפרונט בעת חיפוש בנושא בגוגל. נתחיל קודם בהגדרה של הקידום האורגני, כשמו כן הוא, נחשב לקידום טבעי. זהו קידום של אתר שמתבצע "מאחורי הקלעים" ומאפשר לאתר להופיע בתוצאות הראשונות של החיפוש.
תכירו עכשיו את הקידום הממומן
עכשיו, כשאתם יודעים מה הוא קידום אורגני, אפשר להציג את השותף שלו, קידום ממומן. מדובר באפשרות קידום שמתבצעת באופן קצת אחר. הקידום הממומן מופיע בצד המסך והתשלום עליו הוא לפי קליקים. מדובר בעצם במודעה. על כל כניסה ללינק של המודעה, אתם תשלמו סכום מסוים שייקבע מראש.
מתי קידום אורגני עדיף על פני קידום ממומן?
זה הזמן להעמיק בנושא ולהבין מתי עדיף לבחור בקידום אורגני על פני קידום ממומן. התשובה היא די פשוטה למעשה. קידום אורגני עדיף במצבים שבהם אתם רוצים לגרום ללקוחות שלכם לחשוב שאינכם צריכים לפרסם את האתר בתשלום, פשוט בגלל שהאתר שלכם כבר מופיע בתוצאות הראשונות.
יש חיסרון אחד לקידום האורגני שאתם צריכים להכיר
אם תבחרו בקידום האורגני על פני הקידום הממומן, כדאי שתדעו שההליך יצריך מכם הרבה סבלנות. שכן, במרבית המקרים, הקידום האורגני בגוגל מאפשר לראות תוצאות רק לאחר כמה חודשים. במצבים פחות טובים, התוצאה יכולה לבוא לידי ביטוי לאחר כשנה. כך שאם אתם בוחרים בקידום אורגני על פני ממומן, אתם צריכים לשים לב שאינכם צריכים להקפיץ את האתר באופן מידי. כלומר, שיש לכם את כל הזמן שבעולם.
כמה מילים לפני סיום
רגע לפני שהמדריך הנוכחי יסתיים, אנו רוצים להציע לכם, קוראים יקרים, להכיר את שני סוגי הקידום באופן מעמיק עוד יותר. שכן, המדריך הזה הציג בפניכם בקצרה את ההגדרות של השניים. אם תרצו לבחור בקידום אורגני על פני ממומן, אתם צריכים להיות בטוחים שקראתם את כל הפרטים בנושא באופן מעמיק. אנו נשתדל להעלות מדריך נוסף, מעמיק יותר, במידה ויהיה ביקוש.