נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

נעלי צעד ראשון לתינוק – האם יש הבדל בין החורף לקיץ?

נעל מגף

מאמר זה יעזור לך עם הרגע הקסום הזה של קניית הנעליים הראשונות של התינוק שלך, מתי להתחיל לחשוב על קנייתם ​​ומה לחפש.

 

מזחילה לצעדים הראשונים

אם אתה מתחיל לחשוב על נעלי צעד ראשון לתינוק, רוב הסיכויים שהתינוק שלך כבר יודע ללכת עם תמיכה שלך או של רהיטים בצורה מושלמת. זה בדרך כלל מתחיל בין 10 ל- 18 חודשים. ההליכה באמצעות תמיכה היא השלב  שבין זחילה להליכה, שם הילד שלך מושך את עצמו ומתחיל להחליק את דרכו יחד עם הידיים והרגליים.

אבל אל תתפתה לברוח לחנות הנעליים עדיין – הילד שלך לא זקוק לנעליים עד שהוא הולכים בכוחות עצמו. בשלב זה, ללכת יחף זו האפשרות הטובה ביותר, שכן היא מאפשרת לו להתרגל לנקוט צעדים באופן טבעי. נעליים עלולות פשוט להפריע, או גרוע מכך עלולות לעכב את התפתחותו אם אינן מתאימות.

 

אל תמהר לקנות נעליים

בשלב מסוים בתקופה זו, הרגע הקסום הזה יגיע – הצעדים העצמאיים הראשונים של הילד שלך. אין צורך למהר אותם. כל הילדים יתפתחו בקצב שלהם. אך ברגע שהוא הגיע לשלב זה, הגיע הזמן לנקודת הציון הבאה – זוג הנעליים הראשון.

עד כמה הנעליים נחוצות תלוי מעט במזג האוויר. אם זה קיץ לוהט, הילד שלך יכול להתסדר עוד כמה שבועות ברגליים יחפות או גרביים בגינה או בפארק המקומי. אם מדובר בחורף גשום, כדאי לך לשמור על רגליו מוגנות מפני הקור והרטיבות מוקדם יותר. תפעיל את השכל הישר שלך כדי להכריע.

שים לב אם כי גם ברגע שהתינוק שלך הוא בעל נעליים גאה, הוא לא צריך ללבוש אותן כל הזמן. שים אותם רק כשהילד הולך בחוץ, לפחות בתור התחלה.

 

טיפים לקניית נעל צעד ראשון

לפני שתתחיל לחשוב על צבעים וסגנונות, כדאי להכיר את התכונות הבסיסיות שיש להיזהר מהן. זה יוודא שהנעליים הראשונות של הפעוט שלך יאפשרו לו לגדול בצורה רגילה ונוחה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך:

  1. חפש סוליות צמודות למניעת מעידות.
  2. וודא שיש מקום לתנועה ולצמיחה בתוך הנעל.
  3. נסה להשיג נעליים עם רצועות עור עליונות רכות, כדי לשמור על קרירות ונוחות.
  4. בחר נעליים עם סוליות קלות וגמישות שיעזרו להתפתחות ההליכה. ברוב המותגים יש נעלי טרם הליכה, שהן סופר-רכות ויכולות להיות בסדר גמור עבור חודשי ההליכה הראשונים.
  5. חפש סגירה שניתן לכוונן בקלות, כמו סקוץ' או שרוכים.
  6. נסה למצוא נעליים עם קרסוליים מרופדים להגנה ותמיכה. כדאי לבחון ביחד עם התינוק סוגים שונים כדי להבין איזה סוג הוא הנוח והמתאים ביותר עבורו. יש כאלו שיעדיפו נעליים עם קרסוליים גבוהות, וכאלו שיעדיפו דווקא נמוכות.

אם הכל נשמע מסובך מדי עבורך, אל תדאג, המוכר בחנות הנעליים יהיה שם כדי לסייע לך!

 

נעל ויד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
תסרוקות
4 דרכים להשתפר בתסרוקות

עיצוב תסרוקות הוא אומנות הדורשת שילוב של יצירתיות, כישורים טכניים ועין חדה לפרטים. בין אם אתה מעצב שיער או

ציוד ארוז
מזוודת עלייה למטוס

הימים בהם עלינו למטוס עם תיק חלפו, וזאת משום שכיום ישנן מזוודות עלייה למטוס מעוצבות ופרקטיות. היכן ניתן לרכוש?

לבחור טבעת ראשית
כיצד לבחור טבעת אירוסין?

בחירה של טבעת אירוסין היא בחירה לא פשוטה. כיצד נדע באיזו טבעת לבחור? כל הפרטים. בחירת טבעות אירוסין התכשיט