למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם ואיך גם אתה יכול להגיע לשם?

אינסטגרם היא פלטפורמה חינמית עולמית שמיועדת לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים של עד דקה בפלטפורמת ה"סטורי" או שיתופים שנקראים פוסטים.

היישום מאפשר למשתמשים לצלם תמונות או סרטונים וגם לערוך אותם בכל מיני פילטרים מובנים ביישום ולאחר מכן לשתף אותן ברשתות החברתיות האחרות.

וכן לעקוב אחרי משתמשים אחרים באמצעות הרשת החברתית של אינסטגרם, שם ניתן לצפות ולהגיב על פוסטים של אחרים.

כמו כל פלטפורמה שמבוססת על לייקים ועוקבים\חברים גם באינסטגרם עניין הפופולריות הוא חשוב ונחוץ. ככל שתהיו יותר פופולריים תוכלו לקדם את העסק שלכם, את העמוד אינסטגרם שלכם וכמו כן גם תקבלו קמפיינים מחברות גדולות\קטנות. האינסטגרם הפך מכלי שיתופי של להיראות ולראות לכלי כלכלי לכל דבר בו חברות גדולות מחפשות אנשים עם הרבה עוקבים ומציעות להם קמפיינים ומוצרים בחינם על מנת שיחשפו את המוצר שלהם לעיני כל העוקבים.

 

מי אלה אותם האנשים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם?

  1. מפורסמים, אנשי הבידור והריאלטי הם האנשים שלרוב יש להם הרבה מאוד עוקבים.
  2. דוגמניות ודוגמנים
  3. משפיעי דעת קהל
  4. חברות ענק שמהוות בסיס למותגי אופנה וכושר, מוצרי חשמל ואפילו עיתונים.

 

ועכשיו עולה השאלה, איך גם אתם יכולים להגיע לשם?

הדרך הקלה ביותר היא כמובן קניית עוקבים, כיום בשוק קיימות הרבה מאוד חברות שמציעות את הנוסחה של קניית עוקבים באינסטגרם. אחת מהן היא irongram. חברה זו מאפשרת קניית עוקבים באתר irongram והיא עושה עבורך את כל מה שצריך. מייצרת סביבת עבודה קלה שלא דורשת מהלקוח כמעט וכלום. ויש לה שירות לקוחות שזמין 7\24 שמאפשר לך לראות את ההתקדמות של התהליך מכל מקום דרך הענן.

 

הדרך הקשה

קיימת כמו כן גם הדרך הקשה, להיות פרופיל בעל הרבה עוקבים. לשם כך מהמשתמש דרוש ליצור הרבה מאוד תוכן שיאפשר לו חשיפה גדולה יותר, כמו לעלות תוכן לפרופיל שלך או ל"סטורי". שיתוף הפוסטים והתכנים שלך גם בפלטפורמות נוספות בשביל להגדיל את רמת החשיפה שלך. לייצר תוכן ייחודי כגון יצירת סטיקרים או גיפים הקשורים אלייך או לעסק שלך וכמובן "לעבוד" על הפרופיל שלך 7\24 על מנת שיגיע לכמה שיותר אנשים.

לסיכום, יש הרבה מאוד אנשים בפלטפורמת האינסטגרם שיש להם הרבה מאוד עוקבים, חלקם עובדים באינסטגרם ומתכלכלים מעצם היותם משפיעי דעת קהל וחלקם זקוקים לעוקבים על מנת הפירסום של המוצר עצמו וכדי ליצור קהל גדול יותר של משתמשים. גם אתם יכולים להיות בעלי הרבה עוקבים אך אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה אתם מוכנים להשקיע על מנת שזה יקרה. קיימת הדרך הקלה שהיא קניית עוקבים דרך חברות שונות כדוגמא irongram  או הקדשת חייכם למאמץ של להיות בעלי מספר רב של עוקבים.

 

פרופיל

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם