נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

3 שלבים בשיפוץ שבהם משתמשים בניסור בטון

מכונת חיתוך

אתם עומדים להתחיל בקרוב את השיפוץ שתמיד חלמתם לעשות בבית? ברור לכם שכחלק מהעבודה תצטרכו גם לבצע ניסור של בטון? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לדעת מה בדיוק כוללת העבודה הזאת ואיזה שלבים בשיפוץ שלכם תצטרכו לעבור. מבולבלים? זקוקים לעזרה? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

השלב הראשון: תכנון

בין אם ברור לכם שאתם עומדים לעשות שיפוץ מקיף ביותר ובין אם מדובר בסך הכול על שיפוץ יותר נקודתי, השלב הראשון שצריך לעבור הוא שלב התכנון. איך בדיוק תתבצע העבודה? מה המטרה שלכם? ואיזה משימות צריך יהיה לעשות במסגרת השיפוץ? יש הבדל בין עבודות ניסור בטון שכוללות את פתיחתו של חלון קטן לנוף ובין ניסור של כל הרצפה או ניסור בטון לטובת הסרת מרפסת שירות בשלמותה. לכן חשוב מאוד לעבור את השלב הראשון שכולל את התכנון הכי מפורט שתוכלו לעשות. בנוסף, כדאי לזכור שכאשר עושים תכנון לשיפוץ, יש הרבה פחות מקום לטעויות שמתרחשות תוך כדי העבודה.

 

השלב השני: בוחרים חברה מבצעת

השלב השני בכל שיפוץ שתרצו לעשות בבית, הוא לבחור את החברה שתבצע את העבודה. אי אפשר להתחיל לחשוב על עבודות שיפוץ שכוללות ניסור בטון מבלי להחליט בידי מי אתם רוצים ומוכנים להפקיד את המשימה הזאת. אל תשכחו שכאשר מנסרים בבטון, העניין הוא בלתי הפיך. לכן הדרוש כאן דיוק ברמה הגבוהה ביותר אפשר לצפות לה, ורצוי מאוד לבחור אנשי מקצוע שמגיעים עם ניסיון רב שנים. בנוסף, מי שיעשה אצלכם עבודות של ניסור בטון צריך כמובן גם להגיע עם הציוד הכי מתקדם שיש, מה שמסביר מדוע בשלב השני בדרך לשיפוץ שלכם יש לא מעט בירורים שתצטרכו לעשות.

 

השלב השלישי: מתחילים את העבודה ומפקחים עליה

ככל שהשיפוץ שאתם בוחרים לעשות יהיה גדול ומקיף יותר, כך הוא עלול להיות גם יותר מורכב ומסובך. זו הסיבה שבגללה, אם אתם יכולים לדאוג שיהיה איש מקצוע שיוכל לפקח על הנעשה מקרוב, זה עדיף. אומנם זה נכון שהרבה פעמים כאשר נזמין מפקח לפרויקט השיפוצים נשלם לו כסף, אך מצד שני, זה בדיוק מה שייתן לכם את השקט הנפשי שאתם כל כך זקוקים לו. לכן יש טעם לברר גם את האפשרות הזאת, כי הגיע הזמן להבין: היום שיפוצים זה כבר לא משהו שאתם חייבים לסבול בו.

לבסוף, אנחנו גם מאוד ממליצים לכם להתכונן לכל החוויה הזאת גם מבחינה כלכלית. לעשות שיפוצים שכוללים ניסור בטון זה אומר בדרך כלל להשקיע לא מעט כסף, אך מצד שני, כמובן שגם לא כדאי להיכנס לחובות בשל כך. אם תעבדו עם תקציב ברור ואם תדעו כמה יעלה לכם כל דבר בשיפוצים, תוכלו להבטיח שלא תחרגו מהסכום שהחלטתם להשקיע בעניין.

 

דיסק חיתוך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובניה