5 תופעות לווי הריון ולידה

לא מזמן גילית שאת בהריון? מתלבטת איך תוכלי לצלוח את התקופה הזאת וחוששת מכל אותן תופעות שנשים מדווחות עליהן? אם כך, כדאי שתדעי שאת לא לבד. כל אישה הרה חווה את זה והאמת היא, שאם תכירי מראש את אותן תופעות לווי, אולי תוכלי להתמודד איתן טוב יותר.

בטן הריונית
Fotorech / Pixabay
  • בחילות – אין משהו נפוץ יותר מאשר בחילות בהריון. החדשות הטובות הן שמדובר על בחילות בעיקר בתחילת ההיריון ובנוסף, הטריק כאן הוא פשוט לאכול משהו קטן דווקא כשאת מרגישה בחילה. כמעט תמיד זה עובר ולכן בהחלט ניתן לומר שרוב הנשים מצליחות בכל זאת להתמודד עם העניין.
  • מצבי רוח משתנים – הגוף "משתגע" בזמן ההיריון כי ההורמונים מגיעים לשיאים שבעבר לא היו מוכרים. זה מה שגורם למצבי הרוח להשתנות לעיתים קרובות כל כך ובצורה קיצונית, אך כאשר מודעים לעניין יותר פשוט להתמודד איתו.
  • דלקות בדרכי השתן – אפילו אם בדרך כלל אין לך דלקות בדרכי השתן, בהחלט עלול להיות שבמהלך ההיריון זה יקרה. לכן כדאי שתדעי שיש כזה דבר טיפול טבעי בדלקת בדרכי השתן, ושווה לחשוב על כך בחיוב. העניין הוא שבתקופת ההיריון לרוב אסור לקחת אנטיביוטיקה ולכן האפשרות של טיפולים טבעיים יכולה לבוא בחשבון.
  • החשק לאכול משהו שלרוב לא מתחשק לך – אנחנו אומנם קוראים לזה "חשק" אך הגוף שלנו הרבה יותר מתוחכם. לכן, אותם דברים שבדרך כלל לא מאוד אהובים עלייך ועכשיו פתאום מתחשק לך לאכול, למעשה לא פעם כוללים חומרים שונים שאולי חסרים לך בגוף. לכן ההמלצה הטובה ביותר היא לא להתנגד לעניין, אלא אם כן מדובר על משהו שמומלץ לא לאכול בהיריון או על משהו משמין מאוד. בדרך כלל הגוף יידע איך לווסת את הצריכה המרובה של מזון כזה או אחר ולכן את יכולה להיות רגועה.
  • עליה במשקל – אי אפשר לדבר על היריון מבלי לדבר על עליה במשקל, שכן זה אחד מהדברים שהכי מטרידים כל אישה שמגלה שהיא בהיריון. החדשות הטובות כאן הן שמדובר על עניין טבעי ויתרה מכך, אם תצליחי לעלות רק את מה שהגוף באמת זקוק לו, מהר מאוד תחזרי למשקל הרגיל שלך.

להמשיך לזוז כל תקופת ההיריון

אם את בהיריון ראשון טבעי שתחששי לזוז ולא תהיה בטוחה מה מותר ומה אסור לך לעשות. האמת היא, שהיום כבר ברור שההמלצה לזוז כמה שיותר היא אחת מההמלצות הכי טובות שניתן לתת לנשים בהיריון. בנוסף, כדאי יהיה לשכור את שירותיו של מאמן כושר פרטי שיוכל ללוות אותך בתקופה הזאת כי כך תוכלי להיות בטוחה שאת עושה רק תרגילים שמתאימים למצבך. אנחנו ממליצים לך לבדוק לאיזה מאמן את פונה, ממש כפי שלא כל חברה שעוסקת בתחום כמו מרפסות תלויות תוכל לתאים לך. לכן, אם את כבר בוחרת מאמן כושר פרטי שילווה את התהליך, למה שלא תבחרי את מי שגורם לך להרגיש הכי טוב?

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם