נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך בוחרים גודל לאדנית?

אדניות גדולות

האם צורת וגודל האדנית משפיעים על הצמיחה והבריאות של צמחים? כן, זו התשובה הקצרה. הנה התשובה הארוכה לבחירת האדנית הטובה ביותר, ובגודל המתאים ביותר עבור הצמח שלכם ובניית עיצוב הנוף שלכם. בדיוק כמו שביתו של אנגלי הוא הטירה שלו, עציץ של צמח הוא הארמון שלו. האדנית היא מקום מפלט בטוח, חדר לקרוא לעצמו, ומרחב לא רק לחיות אלא לגדול ולפרוח. לפיכך, התאמת הצמח האהוב שלכם לאדנית הנכונה היא פעולה שצריכה להיעשות ממקום מושכל, ושווה שיקול דעת מדוקדק. על מנת לבחור את האדנית שתתאים לצרכים שלכם בדרך האופטימאלית ביותר.

 

מה קורה כאשר האדניות גדולות מדי?

ישנן עדויות לכך שהכפלת גודל העציץ יכולה לעודד גידול של עד 40% בצמיחה בחלק מהצמחים. הקפדה על רמות מים נאותות, מזון ותערובת אדמה נכונה חיונית לבריאותו של כל צמח. עם זאת, אם המיכל גדול מדי עבור הצמח, אם מושקה יתר על המידה עם ניקוז לקוי, האדמה עלולה להתייבש באיטיות ולגרום לשורשים להישאר לחים ולהגדיל את הסיכויים לריקבון שורשים.

או עם מעט מדי מים, נפח האדמה הגדול יהיה יבש מדי. יתר על כן, אדנית גדולה מדי עלולה להשפיע על האסתטיקה הכללית מנקודת מבט של מידתיות. לכם חשוב שתיקחו בחשבון כמה גורמים הקשורים לצמח שאתם רוצים לגדל ולתפוקה שאתם רוצים לקבל ממנו.

אדניות גדולות

מה קורה כאשר האדניות קטנות מדי?

עם זאת, זה לא אומר שאתה צריך לשים את הצמח שלך לתוך עציץ קטן. אם האדנית קטנה מדי עבור הצמח, הצמח עלול להיות קשור לשורשים וזה יכול להוביל לצמיחה איטית או עצומה. עצים וסוגים אחרים של צמחים גדולים עלולים ליפול בקלות אם הם נמצאים באדניות קטנות מדי. על כן גן כאן חשוב לקחת בחשבון את סוג הצמח ואופן הצמיחה שלו, על מנת לבחור את האדנית המתאימה ביותר.

 

מה עושים לאחר שבחרתי את הגודל לאדנית?

למידע נוסף ומגוון רחב של אדניות בגדלים שונים, מומלץ לבקר בחנות hydroshop ישראל. החנות המקוונת הגדולה והמקצועית ביותר לגידול הידרופוני של צמחים אצלכם בבית. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל הלינק ולבחור בעצמכם את האדנית שמתאימה לכם, ולצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר.

אדניות גדולות

המגוון של hydroshop

רק בחנות של היידרושופ תוכלו למצוא את כל סוגי הגדלים הסטנדרטים והפחות סטנדרטים לגידול צמחים על מים. עם המגוון העשיר ביותר של אדניות שיוצרו מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובמיוחד בשבילכם. הכל על מנת לספק את הצרכים השונים של גננים ביתיים לפי כל צורך שעלול להתעורר אצלכם. מאדניות שמתאימות לגידול עגבניות, מלפפונים, כוסברה, צמחי תבלין ועוד.

החנות של hydroshop מתאימה לכם את האדנית בגודל המושלם לצרכים שלכם. מגוון אשר כולל אדניות גדולות, אדניות קטנות, אדניות מותאמות לגידול הידרופוני, אדניות מכרס, ועוד. בחנות של היידרושופ תוכלו למצוא הכל.

אדניות גדולות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
איך נשמור ביחד על כדור הארץ
איך נשמור ביחד על כדור הארץ

שמירה על כדור הארץ היא אחת מהאתגרים הגדולים שאנו ניצבים מולם בעידן הנוכחי. עם עליית טמפרטורות החממה, החימום הגלובלי

ניתוח ירך
4 טיפים להתאוששות מניתוח ירך

התאוששות מניתוח ירך יכולה להיות מורכבת, היא דורשת מחוייבות והשקעה בשביל שהניתוח המורכב יצליח. לכאורה לאחר הניתוח הבעיה נפתרה,