נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לא לגמור מהר: (לא צריך לדמיין דברים דוחים)

לגמור מהר

גברים רבים סובלים מתופעת השפיכה המהירה והמוקדמת במהלך חייהם. תופעה זו מאופיינת בכך שהגבר לא שולט על עיתוי השפיכה והתרחשותה מוקדם מהרצוי. הבעיה המרכזית בסיפור היא שזה קורה לפני ששני בני הזוג הגיעו לסיפוק מיני. הדבר מוביל לאיבוד בטחון, ירידה בביצועים ובמוטיבציה לקיים יחסי מין, הן אצל הגבר ששופך מהר או לפני הזמן והן אצל הפרטנרית שמקיימת עם הגבר יחסי מין.

נהוג לחשוב שניתן למנוע מצב זה על ידי מחשבה על דברים דוחים שעדיף שלא נציין אותם במאמר זה, אולם חשוב לנו לציין שהשיטה הזו, על אף שהיא כנראה עובדת לחלק מהאנשים, איננה שיטה הכרחית והשימוש בה הוא בעיקר בסרטי קומדיה אמריקאים.

 

מספר אפשרויות להתמודדות עם התופעה:

טיפול תרופתי

יש לא מעט תרופות אפשריות שמיועדות לטיפול בשפיכה מוקדמת, אם אתם מעוניינים להיעזר באחת כזו חשוב שתסמכו על המלצה של גורם מוסמך, רופא או לכל הפחות מטפל שעוסק בתחום ואתם סומכים עליו. טיפ נוסף בהקשר הזה, חשוב להיעזר בחומרים טבעיים.

 

ויאגרה

הויאגרה, שידועה יותר ככזו שמגבירה זקפה ומאריכה את משך האקט המיני, עשויה בהחלט לסייע גם לעניין השפיכה המהירה.

ראשית, עצם היותה מגבירת זקפה, היא מאפשרת לקיים מספר רב של אקטים מיניים, גם אם השפיכה הראשונה מתרחשת באופן מוקדם מהצפוי. שנית, ההשפעה שלה על כלי הדם באיזור איבר המין עשויה לעכב את השפיכה. ויאגרה איכותית וטבעית ניתן למצוא באתר: https://kamagrapharm.com

דמיון מודרך ונשימות

אחת הדרכים הפופולאריות להתגבר על הבעיה היא לתרגל נשימות ודמיון מודרך. לרוב ניתן ללמוד את השיטה הזו דרך מדריך או מדריכה, אולם גם באינטרנט, בחיפוש קצר תוכלו למצוא מספר טכניקות שתוכלו לתרגל בבית.

 

אוננות על יבש

רבים מהגברים מתרגלים את האקט המיני על ידי אוננות "על יבש".  בגדול המטרה של טכניקה זו, היא להביא את עצמך לגירוי מיני קרוב לשפיכה ומיד לבלום את הגירוי ואת השפיכה. תרגול שכזה, מספר רב של פעמים, אמור להביא אתכם יותר מנוסים ושולטים ברגע האמת. כמו כן, ניתן גם בעת קיום יחסי מין אמיתיים, לשים לב לעירנות המינית וכאשר מתקרבת שפיכה אתם יכולים לעצור את החיכוך, לחכות שהמצב יירגע ולאחר מכן להמשיך.

 

תרגולי אגן

תרגולים של רצפת האגן לרוב מיועדים לנשים, אולם גם גברים יכולים להרוויח מהם בכל מה שקשור לחיזוק הזקפה והשגת שליטה טובה יותר על הפליטה. את מה צריך לתרגל? השריר שעליך להפעיל בזמן עצירת שתן הוא שריר רצפת האגן, יש לזהות אותו ולבצע תרגילים בשכיבה ולכווץ את השריר ולהרפות במשך כמה פעמים.

 

קונדום

שימוש בקונדום ידוע כמוריד גירוי מיני והוא יכול להוות כלי עזר לגברים שרוצים להימנע ממצב של שפיכה מהירה.

 

לגמור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
משחק פוקר
האתר ששיגע את ישראל

האתר ששיגע את ישראל כבר מזמן כאן, ואין רגע יותר נכון מאשר עכשיו כדי לשפר את מיומנויות המשחקים שלכם.

האתר ששיגע את ישראל
האתר ששיגע את ישראל

האתר ששיגע את ישראל כבר מזמן כאן, ואין רגע יותר נכון מאשר עכשיו כדי לשפר את מיומנויות המשחקים שלכם.

הגדלת הפין
הגדלת הפין ללא בעיה

אם הקלקת על הכתבה הזאת, ברוך הבא גבר! כאן נדבר באופן פתוח ואמיתי על בעיה שלא מעט גברים נתקלים

עלה
איך CBD משפיע על כלבים

CBD, הוא אחד החומרים האהודים והמדוברים יותר בגזרת החידושים האחרונים בעולם הרפואה וההרגעה. זה הוא חומר שמצוי בצמח הקנאביס,