נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לבחור ארון אמבטיה שעמיד בנזקי מים?

מקלחון

אנחנו נמצאים בתקופה של עושר ומגוון אין סופיים.

היום לכל מוצר בשוק יש מגוון רחב של אפשרויות, אופציות קנייה, מתחרים, סוגים, עיצובים.

ועל כן הבחירה נהיית קשה ומסובכת יותר ולכן כתבנו לכם את המאמר הבא!

 

מהו הפרמטר הכי חשוב בארון אמבטיה איכותי?

לפני שנגיע לחנות, נשאל את עצמנו מהו החומר גלם העמיד ואיכותי ביותר ל ארונות אמבטיה. כבר בשאלה הזאת הצלחנו לצמצם את מגוון האפשרויות לקטגוריה אחת ומכאן כבר יותר קל לנו. ולאורך כל הדרך אנחנו נשאל את עצמנו שאלות קריטיות לגבי מבנה הארונות ובכך נצליח לצמצם בכל פעם קצת את המגוון הרחב שקיים היום בשוק עד לבחירה הסופית.

 

חומר הגלם אינו חשוב. כן קראתם נכון

אז בואו נתחיל מההתחלה, עץ ורטיבות לא הולכים ביחד. לא משנה איזה סוג של עץ, מלא חצי מעורבב. קרה לכם פעם שקניתם שולחן מעץ משוק פשפשים במחיר בדיחה והוא החזיק לכם שנים? והפוך? קומודה מהממת במחיר סופר יקר שהתבלה לכם תוך זמן קצר?
אז איך שופטים חומר גלם? לפי הצורה שבה עיבדו את העץ, אטמו וציפו אותו.

 

סוגי ארונות האמבטיה על פי החומר שלהם – בבקשה:

ארון אמבטיה מעץ מלא: עץ מלא הוא חומר גלם יוקרתי, אך בחדרי האמבטיה השימוש בו מועט וזאת בגלל המחיר הגבוה שלו. ברמה העיצובית, אנשים שקונים עץ מלא לא אוהבים שמעבדים ומצפים אותו ולכן הוא לא מתאים לארונות אמבטיה.

ארון אמבטיה מעץ סנדוויץ: זהו החומר גלם השכיח ביותר לייצור ארונות אמבטיה. בסיס הארון, כלומר השלדה הפנימית של הארון: בית המגירות והמדפים הפנימיים עשויים מעץ סנדוויץ שנחשב לעמיד וחזק בפני לחות ושינויי טמפרטורות.

MDF שאריות עץ: זהו חומר שנוצר משאריות עץ שנלחצות ביחד בלחץ גבוה וטמפרטורות גבוהות לחומר אחד אחיד. למה אנחנו ממליצים עליו? הוא בעל שטח פנים חלק ומשמש כבסיס מעולה לציפוי או צביעה בתנאי תנור. חומר הגלם הזה מאפשר עיצוב ורמת גימור גבוה במיוחד. מה גם שנוספו לו חומרים מהונדסים בעלי תכונות של דחית לחות ורטיבות.

 

ארון אמבטיה עומד או תלוי?

ארון אמבטיה תלוי: טרנד מעולה שגם אנחנו מאוד אוהבים. אם חדר האמבטיה שלכם קטן יחסית, זאת תהיה כמעט חובה לבחור בארון תלוי. הוא מקנה אווירה פתוחה ותופס פחות מקום. ניתר לנקות אותו ביתר קלות והוא נותן אווירה של עיצוב חדשני ומודרני.

ארון אמבטיה עומד: מכיוון שהוא מותאם למיקום וגובה הכיור הוא יהיה גדול יותר והוא מנצל את מלוא הגובה שחדר האמבט יכול לתת לו. מתאים בעיקר לחדרי אמבטיה של משפחות או ילדים.

 

ארונות אמבטיה, עולם ומלואו

אז, למדנו שארונות אמבטיה הם מוצר שצריך להיות מותאם לתנאי האקלים והלחות שבחדר האמבטיה, להיות עשויים מחומר גלם איכותי וטוב ולהתאים את העיצוב לצרכים שלנו ולא רק למה שטרנדי היום.

חלל מעוצב

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין