נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לבחור נכון מקדם אתרים פרילנסר

מנהל אתרים עצמאי

כיום, הגדלת התנועה האורגנית ושיפור השיווק עוסקים  בקידום אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש. כאשר זה נעשה בצורה נכונה, האתר שלך ידורג גבוה בתוצאות החיפוש כאשר קהל היעד שלך יחפש מילות מפתח הקשורות לשירותים שלך. עסקים רבים לא יודעים מאיפה להתחיל כדי לשפר את דירוג האתר שלהם, ולכן הם שוכרים שירותי SEO מקצועיים.

לא רק שאיש מקצוע לקידום אתרים יעזור להגדיל את התנועה ואת אחוזי ההמרה שלך, אלא שהם יפנו את הזמן שלך להתמקד בדברים חשובים יותר, כמו ניהול העסק שלך. אם אינך בטוח כיצד למצוא את מקדם SEO המתאים עבורך, הנה כמה טיפים שיפנו אותך לכיוון הנכון.

 

הכר את סימני האזהרה

הכרת הסימנים של ייעוץ SEO גרוע חשובה להפליא כאשר אתה מנסה לבחור את השירות המתאים למותג שלך. ישנן טקטיקות שחלק מנותני השירות ישתמשו בהן כדי לנסות לשכנע אותך שהם יודעים מה הם עושים ושהם המוסמכים ביותר, אבל אלו יכולות להיות הבטחות ריקות. ישנם 2 סימני אזהרה שכדאי לשים לב אלהם:

  • דגל אדום מרכזי הוא שימוש בטקטיקות SEO של כובע שחור. זה כולל קניית קישורים באתרים מפוקפקים, מילוי טקסט שלם במילות מפתח בלבד או כתיבת תוכן גרוע ולא רלוונטי רק כדי לשפר את דירוג הדפים. טקטיקות אלו עלולות לגרום לקנסות מגוגל, בין אם היית מודע לכך שהמקדם עושה זאת, אתה תהיה זה שתשלם את המחיר – לא המקדם.
  • דבר נוסף שצריך להיזהר ממנו הוא הבטחות גדולות עם תיאורים מעורפלים. אם המקדם אומר שהוא יכולי להכפיל את התנועה באתר שלך תוך שבועיים עם אסטרטגיה שרק הוא יודע, אתה יכול להיות בטוח שזה טוב מכדי להיות אמיתי. בקידום אתרים יש צעדים ברורים שאתה יכול לנקוט כדי לשפר את דירוג הדף שלך. אך אם מישהו טוען שיש לו ידע מיוחד או טוען שהוא יודע להשיג תוצאות טובות בטירוף, הוא מוכר לך חלום נצץ במקום להפגין את המומחיות שלו (או היעדרה).

 

קבל המלצות מעמיתיך

אז איך למצוא מקדם אתרים פרילנסר מומלץ? אחת הדרכים היא לקרוא ביקורות מאנשים אמיתיים. שוחח עם אחרים שעבדו עם מקדם אתרים כדי לשפר את האתר שלהם. עם מי הם עבדו? האם הם היו מרוצים? אם לא, למה לא? דבר עם אנשים שעבדו מול המקדם ישירות ושאל שאלות.

 

בקש דוגמאות

בקש ממקדם קידום אתרים לספק לך דוגמאות של עבודות קודמות,. שאל אותו אם הוא עבד עם עסקים דומים לשלך  ושאל על התוצאות שהוא השיג.  כמו כן, קח קצת זמן להסתכל באתר האינטרנט שלו. האם הם כותבים תוכן טוב? האם האתר שלהם קל לניווט? אלה הם אינדיקטורים טובים ליכולות שלהם.

 

לסיכום

אנחנו מקווים שהטיפים שאספנו לך יעזרו לך למצוא את מקדם האתרים הטוב ביותר לעסק שלך

מנהל אתרים עצמאי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
איך נשמור ביחד על כדור הארץ
איך נשמור ביחד על כדור הארץ

שמירה על כדור הארץ היא אחת מהאתגרים הגדולים שאנו ניצבים מולם בעידן הנוכחי. עם עליית טמפרטורות החממה, החימום הגלובלי

ניתוח ירך
4 טיפים להתאוששות מניתוח ירך

התאוששות מניתוח ירך יכולה להיות מורכבת, היא דורשת מחוייבות והשקעה בשביל שהניתוח המורכב יצליח. לכאורה לאחר הניתוח הבעיה נפתרה,