נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לבחור שירות איתור נזילות

נזילה רצינית

אחרי שחוויתם נזילה בבית אתם לבטח מאוד מבולבלים, אתם לא יודעים איך להתנהל נכון ופוחדים שמא הנזילה תחזור על עצמה ואפילו עלולה להתגבר.

לכן אתם מחפשים אינסטלטור או חברה לאיתור נזילות, אבל איך בתוך כל ההיצע הגדול שקיים היום תצליחו למצוא את החברה שתתן לכם את המענה הטוב ביותר לצורך איתור נזילות.

הנה כל מה שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם בוחרים את איש המקצוע שיבצע לכם את איתור הנזילה בצורה הטובה ביותר.

 

חברת איתור נזילות – מה בודקים

ניסיון :

חשוב מאוד לבדוק כמה זמן החברה קיימת, זה לא מספיק לראות באתר התדמית של כל עסק שהוא מציין כי הוא נמצא בתחום עשרות שנים, יש מספר דרכים לוודא את הוותק של אותה חברה, הרבה מאוד חברות מציגות באתר שלהם תעודות הסמכה, לצורך ביצוע איתור נזילות קיימים קורסים רבים ואותם בוגרים מקבלים תעודת הסמכה, אם תעודות ההסמכה לא מפורסמת באתר, בקשו לראות את התעודה ועליה מופיע מתי סיים אותו אדם את ההכשרה, מכאן המסקנה ברורה כי זהו וותק הזמן בו הוא נמצא בתחום.

כמו בכל תחום, גם באיתור נזילות הוותק הוא חשוב, למרות שקיים מכשור מתקדם מאוד המאפשר לכל אחד היום להיות מאתר נזילות, הניסיון והוותק מעידים על אדם שצבר ניסיון ויכול לאתר את הנזילה ביתר קלות ובדיוק רב יותר.

 

המלצות :

בקשו לראות המלצות, המלצות הן אח הגורמים העיקריים המשפיע עלינו בהרבה מאוד החלטות בחיים, לרבות בחירה של בעלי מקצוע בכל תחום.

ככל שיש לאותו מאתר נזילות יותר המלצות זה מעיד כי הוא מקצועי מיומן והוא יכול לבצע גילוי מקור רטיבות בצורה יעילה ומדויקת.

 

ציוד ומכשור :

בכדי לאתר נזילות יש מספר דרכים, יש דרך של בדיקת לחץ מים, פעולה פשוטה אותה כל אחד יכול לבצע מבלי להיות מאתר נזילות, ברגע שגיליתים כי קיימת בעיה עם לחץ המים ייתכן מאוד וישנה נזילה סמויה שעלולה להתגלות בהמשך.

כל חברה עובדת עם ציוד שונה, חשוב לבחור בחברה מקצועית אשר יש ברשותה מצלמה טרמית מיוחדת המיועדת לאתר נזילות לרבות מכשיר הבודק את אחוזי הלחות במקום, שימוש בשני מכשירים אלו יבטיח מציאה של נזילה סמויה במידה וקיימת.

 

מחירים :

המחיר אמנם הוא לא הגורם העיקרי לפיו יש לקבל החלטה, אבל חשוב מאוד לעשות השוואת מחירים, מכיוון ובתחום איתור הנזילות עדיין לא קיים מחירון מסודר, ישנם פערי מחירים בין חברות שונות, מומלץ לעשות השוואת מחירים קצרה בין מספר חברות ולקבל את הצעת המחיר שהכי נראתה לכם.

לא תמיד הצעת המחיר הזולה היא הנכונה, וגם אין זה מחייב שהצעת המחיר הגבוה ביותר תעיד על איכות ואופי השירות שתקבלו, בכל הצעת מחיר עליכם לוודא מה בדיוק אתם מקבלים, האם מדובר רק על איתור נקודתי במקום בו וכבר קיימת רטיבות או האם מדובר על בדיקה מקיפה בכל שטח הבית.

מים זורמים
מים זורמים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע