נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לדעת שהיא האחת בשבילך

הצעה

הכרת מישהי, היא נראתה לך מדהימה, כל מה שחלמת עליו, התחלתם לצאת, התקוות הפכו למציאות, היה ביניכם חיבור מטורף שרק הלך והתחזק, תשוקה, חברות, צחוקים וכיף. וחלף לו הזמן ואתם כבר מנהלים זוגיות, וכמו בכל זוגיות, ככל שעובר הזמן מגיעים אתגרים וקשיים חדשים איתם יש להתמודד, הכל הופך למורכב יותר ובאופן הגיוני לעיתים מגיעות שאלות על הזוגיות, על החיים, על עצמך ובעיקר – איך אפשר לדעת אם היא האחת בשבילך. אז לפני שאתה (או היא), כורעים ברך ושולפים טבעת אירוסין, הנה כמה דברים שכדאי לשים לב כדי לקבל תשובה לשאלה המורכבת הזו.

זוג נשוי
זוג נשוי

אז, איך אפשר לדעת?

יש שלושה אלמנטים חשובים בזוגיות שעליכם לבחון במערכת היחסים שלכם על מנת להבין כיצד תוכלו להמשיך לחיות יחדיו:

  1. חברות – חברות בזוגיות היא אלמנט חשוב. כידוע לכולנו זוגיות משמע הרבה זמן ביחד. והדבר מתגבר כשעוברים להתגורר בבית משותף ולמעשה כמעט כל זמן פנוי הוא בנוכחות בן או בת הזוג. לכן, לחברות ביניכם יש ערך רב – אם אתם מפרגנים זה לזו, אוהבים להיות בנוכחות האחר (כמובן שבכל זוגיות יש רגעים שהיינו רוצים שבן\בת הזוג שלנו ייעלם אבל עדיין…), בעלי תחומי עניין משותף, צחוקים, בילויים אחד עם השני וכו' כנראה שהחברות ביניכם במצב טוב. חברות טובה כמובן יכולה להתבטא בצורות מרובות ואין צורת חברות אחת ונכונה שעליכם לבחון אם אתם מתאימים לה. אבל עצם החברות היא חשובה ומהווה בסיס איתן לחיים משותפים.
  2. תקשורת– כחלק מזוגיות, תמיד עולים אתגרים, בין אם בחייכם הפרטיים כאינדיבידואלים ובין אם בקשר שלכם כזוג. במקרים כאלו חשוב שתדעו כיצד לתקשר את הדברים האלו זה עם זו, לספר, להקשיב ולהיות שם אחד בשביל השנייה ולעבור את האתגרים האלו יחד עם תמיכה והקשבה.
  3. תשוקה– כמובן, אם לא היינו מגיעים לחלק זה היה מדובר סך הכל בשני חברים טובים. התשוקה מכניסה אלמנט נוסף שהופך את הקשר לזוגי ורומנטי. גם לתשוקה פנים רבות ואינה בהכרח אומרת שבכל פעם שאתם רואים את בן או בת הזוג שלכם אתם רוצים להיכנס למיטה. אבל חשבו על המגע ביניכם, התחושות ובחנו האם קיימת ביניכם תשוקה, משיכה והאם המגע שלה נעים לך.

החלטת שכן, ומה עכשיו?

אז אם עברתם על כל האלמנטים והחלטת שהיא האחת בשבילך, הדבר הבא שאתה צריך לחשוב עליו הוא על טבעת אירוסין שתספק את רצונה ותהפוך את ההצעה וההתחייבות המשותפת למושלמת. אז פני הקניה הגדולה של טבעת האירוסין, נייעץ לך לחשוב על סגנונה, אילו תכשיטים היא עונדת בדרך כלל – עדינים, גרנדיוזים, זהב צהוב, זהב לבן או בכלל כסף. בנוסף, דבר עם קרובות לה על מה הן חושבות שהיא תאהב ותיעזר בהן בבחירה. כך תדע להתאים את הטבעת לטעמה האישי ולקנות טבעת שהיא באמת תאהב.

המון בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות