נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לפרוץ דלת פנדור

בית ומפתח

אתם עומדים מול דלת נעולה, סגורה ואתם לא יכולים לפתוח אותה? יש לכם מפתח ביד אך משהו לא תקין? אתם לא מצליחים להכניס אותו לחור כי מהצד השני מישהו הכניס מפתח אחר כדי לחסום אתכם? או שאולי יש בעיה כלשהי בצילינדר? כדאי שתדעו: כל דלת אפשר לפרוץ, רק צריך לדעת איך עושים את זה.

 

איזה שיטות נפוצות קיימות היום לפריצת דלתות?

בין אם מדובר על דלת פנדור ובין אם מדובר על דלתות אחרות, חשוב להבין שיש היום מגוון רחב של שיטות לפרוץ מנעולים. על מנת שנוכל לבחור את השיטה הנכונה, צריך להבין מול איזו דלת אנחנו עומדים ומול איזה מנעול. האם מדובר על מנעול מגנטי? האם זה בכלל מנעול מגירה פשוט? או שאולי זה מנעול של דלת פנדור, שאומנם נרצה לפרוץ אך לא נרצה לפגוע בדלת עצמה? עוד נתון שישפיע על השאלה איך כדאי לפרוץ את הדלת, זו רמת הדחיפות. אם, למשל, אתם עומדים מול דלת פנדור, לא יכולים לפתוח אותה ויודעים שבפנים החלה שריפה, ברור שסדר העדיפויות שלכם משתנה. במקרה כזה מה שנרצה זה לא לשמור על הדלת או על המנעול, אלא על מי שנמצא בפנים ולכן המטרה במקרה כזה היא לפתוח את הדלת כמה שיותר מהר. לכן, במצבים כאלה גם קידוח או שבירת הדלת או המנעול יכולים להוות פתרון מצוין.

 

השימוש בכלים הנכונים

כל עוד לא מדובר על מקרה חירום וכל עוד אתם לא חייבים להיכנס כמה שיותר מהר פנימה, הרי שתוכלו לבחור גם בשיטות אחרות לפתיחת הדלת. למשל, דגדוג המנעול על ידי כלי עבודה מתאימים, הקפצה של המנעול או פריצה באמצעות חולץ אפציר. מה שכן, בבואכם להשתמש בכל שיטה כזאת לפתיחת הדלת שמולה אתם עומדים, כדאי שתדעו מה אתם עושים, שכן במידה ותעשו עבודה חובבנית, זה בהחלט עלול לפגוע בדלת עצמה.

 

הפתרון הנכון: לפנות אל המומחים

רוצים להצליח לפתוח את דלת הפנדור כמה שיותר מהר? רוצים לעשות עבודה טובה? חשוב לכם שהדלת עצמה לא תיפגע ואתם גם רוצים לדעת שהפעולה מתבצעת בצורה חוקית ובטיחותית? עצרו לרגע וחשבו: האם עבודה חובבנית היא הפתרון? מתי בפעם האחרונה התעסקתם בכלל עם פריצת מנעול והאם יש לכם את הכלים הדרושים לכך? רוב האנשים יענו על השאלות האלה בשלילה. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה טובה, אל תוותרו: התקשרו כבה שיותר מהר אל ריקו מנעולן, כי הוא האדם הנכון לפריצת כל סוגי המנעולים. זה נכון, כאשר אתם מזמינים מנעולן אתם תשלמו כסף על העבודה שהוא מבצע, כי הוא מגיע עם המקצועיות, עם הניסיון ועם הציוד המתאים. יחד עם זאת, זה ייצא לכם הרבה יותר זול מאשר לתקן אח"כ את הנזק שתגרמו לדלת שלכם אם תנסו לפרוץ אותה לבד, אז למה להתלבט בכלל?

 

כניסה לבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע