נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אילו הוצאות יש בעת מעבר דירה ואיך תתכננו את זה נכון

מחשבון

החלטתם לשפר דיור וזה אומר שהגיע הזמן לעבור דירה.

ההוצאות המשותפות הקיימות בעת שיפור דיור, בין אם ברכישת דירה חדשה או השכרת דירה מועדפת יותר הינה הוצאות מעבר הדירה.

במאמר נבחן אילו הוצאות יש בעת מעבר דירה ואיך תתכננו את זה נכון?

 

הוצאות וודאיות

בעת מעבר דירה ישנם הוצאות אשר הינן הוצאות וודאיות. כלומר, יש להתחשב בהן ולתמחר אותן כערך שלא ניתן לוותר עליו בעת מעבר הדירה. כניסה להליך ובדיקת מחירים מבעוד מועד יכול בהחלט לשפר את ההפתעה בסך ההוצאות לעניין המעבר.

תשלום עבור הובלה – הובלה הינה המרכיב הכי הכרחי הקיים במעבר דירה.

העברת תכולת הדירה, גם אם רק בהעברת הציוד הכבד, אינו דבר שניתן לבצע אותו באופן עצמאי.

בדיקה מוקדמת למובילים באזור המגורים הקרוב לביתכם הישן או החדש יכול לעזור. אך יש להתחשב בעובדה שהמרחק, הקומות, באם יש או אין מעלית ופרמטרים נוספים יכולים להשפיע באופן ישיר על מחיר ההובלה וכדאי למצוא מוביל בעל המלצות ולתאם איתו את כל נושא ההובלה ולסגור איתו את כל הפינות, שלא יפתיע אתכם בתוספות מחיר בעת המעבר, בעת שאתם שבויים לו.

חתימה על הציוד המוצהר, המחיר, הכתובות וכל הפרטים הרלוונטיים מראש יכולה בהחלט לעזור לכם לבטח עצמכם מפני אי-הבנות.

הוצאות ניקיון – גם בכניסה לדירה חדשה מקבלן וגם לדירה יד שניה, הרוב המוחלט של עוברי הדירה נוטים להפוך לחולי ניקיון בזכות הרצון והתחושה להיכנס לדירה מצוחצחת בסטנדרטים הכי גבוהים. לשם כך או שנקנה חומרי ניקוי או שנשכור חברת ניקיון שתעשה בשבילנו את העבודה. אך בכל מקרה, עלויות מוצרי הניקיון או השירות קיימים וכדאי להתחשב בכך כהוצאה שכן היא מצטברת בקלות לכמה מאות שקלים ועד אלפי שקלים לשירותי ניקיון מחברה.

עיצוב הדירה החדשה לטעמנו – סביר להניח שגם אם הריהוט והדברים הקטנים שעיצבנו בבית הקודם לא יתאימו ולא יתמזגו באותו אופן בדירה החדשה ולכן נרצה או להתחדש/להחליף חלק מהפריטים העיצוביים כגון מדפים, וילונות, מנורות ונורות. לכן, מומלץ לתכנן מה ייכנס לדירה החדשה ומה יוחלף ולבצע ביקור באתרים או ברשתות לבית ועשה זאת בעצמך לבחון מחירים ולשער את ההוצאה הנדרשת לטובת העיצוב לדירה החדשה.

 

הוצאות אפשריות

עם החלפת חלק מהפריטים העיצוביים של הדירה, לעיתים אנחנו נרצה להתחדש גם בפריטי ריהוט גדולים יותר, להתחדש במוצרי חשמל גדולים ואפילו להתפנק במצעים ומוצרי טקסטיל אחרים חדשים. כל אלה הם הוצאות שלא ממש חייבים לבצע אותן, אבל ההתחדשות במקום מביאה עימה את החשק – שיקלו היטב מה באמת נדרש להחלפה ונסו למכור את המוצרים הישנים ביד-2 במטרה להחזיר חלק מעלויות ההוצאה.

עיצוב הדירה נעשה גם ע"י שיפוץ הדירה ועיצובים בגבס או בהתקנת אריחים או ריצוף פרקט וכיו"ב.

הבלוג של ירון כהן  מאפשר לקבל מידע רב ותוכלו להיעזר בו למצוא אנשי מקצוע ולקבל הצעות מחיר בתחומים שונים הקשורים לתהליך מעבר הדירה.

 

לסיכום

הכנה מוקדמת והערכות לצרכי השיפוץ בדירה, החלפה הריהוט ועיצוב הפנים וניקיון הדירה יכולה לתת לכם אמת מידה להוצאה המתוכננת הנדרשת להכין בעת המעבר.

לחיצת יד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע