נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איפה כדאי לעשות השתלת שיניים?

איפה כדאי לעשות השתלת שיניים?

בריאות הפה היא נושא רגיש עבור לא מעט אנשים. לא תמיד אנחנו מצליחים לסגל לעצמנו הרגלי בריאות דנטלית טובה דיה. אנחנו פשוט לא מצליחים לצחצח שיניים פעמיים ביום, להשתמש במי פה ובחוט דנטלי, ולהגיע לשיננית פעמיים בשנה. זה בסדר, זה טבעי – אבל יש לזה השלכות.

דלקות חניכיים, חורים בשיניים וטיפולי שורש – כולם קורים כתוצאה מהרגלי בריאות דנטלית לקויים. במקרה קיצוני, יש צורך בעקירה מוחלטת של שיניים, והשתלה של "שיניים" חדשות. אבל מה כולל הליך של השתלת שיניים? ואיפה כדאי לעשות השתלת שיניים? בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא תשובות לכל השאלות הללו, לצד עוד מידע רב ומעניין בנושא השתלות שיניים.

 

מה כולל הליך השתלת שיניים

לפי האתר של הכתר השתלות שיניים בחולון, השתלת שיניים היא למעשה תהליך שנמשך מספר חודשים. התהליך מחולק לשלושה שלבים עיקריים – החדרת השתל לעצם הלסת, התקנת כיפת המתכת והתאמת השן התותבת והשתלתה. התהליך כולל מספר פגישות עם רופא השיניים, ובמהלכו תדרשו לקבל יחד החלטות בנוגע לטיפול. כל אחד מהשלבים נמשך מספר דקות בלבד.

מה כולל הליך השתלת שיניים

איפה עדיף לעשות השתלת שיניים – ישראל או טורקיה

בשנים האחרונות אנחנו רואים גידול משמעותי במספר הישראלים שטסים לטורקיה וליוון לביצוע טיפולי שיניים. טיפולי שיניים בחו"ל יכולים להיות זולים יותר, אך יש להם מספר חסרונות משמעותיים – שמובילים אותנו להמליץ על השתלת שיניים בארץ על פני השתלת שיניים בחו"ל.

קודם כל, כדי לתקשר בצורה טובה עם רופא השיניים – אתם חייבים שגם אתם וגם הרופא תדברו אנגלית ברמה גבוהה. בנוסף, כשרופא השיניים שלכם נמצא בטורקיה או ביוון, כל הגעה למרפאה לביקורת הופכת להיות עניין מורכב. זאת ועוד, אתם אף פעם לא יכולים להיות בטוחים במאה אחוז שהרופא שלכם בחו"ל אכן מומחה לכירורגיית פה או מומחה למחלות חניכיים.

כשאתם באים לבחור מרפאה להשתלת שיניים, כדאי לשים לב למספר גורמים. עליכם לשים לב לרמת המומחיות של הרופא, ולתחום המומחיות שלו. כדאי גם לבחור במרפאת שיניים מומלצת ומוכרת. שימו לב גם שמרפאת השיניים שלכם שומרת על זמינות גבוהה, למקרה שיעלו לכם שאלות נוספות או בין השלבים השונים.

איפה עדיף לעשות השתלת שיניים – ישראל או טורקיה

סיכום

לסיכום, השתלות שיניים זה לא צחוק. השתלת שיניים היא הליך כירורגי מורכב, וחשוב שרופא השיניים שמבצע את הטיפול יהיה בעל התמחות בתחום. השתלות שיניים אפשר לעשות בכל מקום בעולם, ובשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר ישראלים שבאים לטורקיה לעשות טיפולי שיניים. טיפולי שיניים בטורקיה אמנם זולים יותר, אך יש להם סיכונים שחשוב לתת עליהם את הדעת.

אנחנו ממליצים לכם לעשות השתלות שיניים בישראל, משום שתוכלו לתקשר עם הרופא בקלות, לחזור לביקורת וטיפולי המשך בקלות ועוד יתרונות נוספים. כשאתם בוחרים מרפאה לבצע בה השתלת שיניים, בחרו במרפאה מוכרת, מקצועית, שמעסיקה רופאים שעברו התמחות מתאימה.

איפה כדאי לעשות השתלת שיניים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
איך נשמור ביחד על כדור הארץ
איך נשמור ביחד על כדור הארץ

שמירה על כדור הארץ היא אחת מהאתגרים הגדולים שאנו ניצבים מולם בעידן הנוכחי. עם עליית טמפרטורות החממה, החימום הגלובלי

ניתוח ירך
4 טיפים להתאוששות מניתוח ירך

התאוששות מניתוח ירך יכולה להיות מורכבת, היא דורשת מחוייבות והשקעה בשביל שהניתוח המורכב יצליח. לכאורה לאחר הניתוח הבעיה נפתרה,